Ärsyttääkö ketään muuta miehen baarissa käyminen?

Mua ärsyttää! Joo, ei käy usein, ehkä kerran kuukaudessa, joskus tulee kaiken maailman varpajaisia ja muita juhlia monet peräkkäisinä viikonloppuina. Niilehän ei voi mitään.
En ymmärrä miksi se on niin vaikea päästää sitä ukkoa sinne baariin, välillä puren oikeen hammasta yhteen, etten sanois inhottavasti.. Ei siitä jaksa kuitenkaan tapella. Enkä tiedä onko musta tullu vanha, kun en ymmärrä miksi sinne baariin pitää lähteä tyttö/poika-porukalla. Minä menisin mieluummin isolla porukalla, jossa on myös mieheni mukana.. No niin nyt saatte kivittää! *avaa sateenvarjon*
 
no ärsyttää korkeintaan sen verran että silloin en itse pääse :D
siis ei, hyvä vaan ettei homehdu. mä en kestä sitä että mun jaloissa pyöritään jatkuvasti, ja haluan todellakin olla joskus rauhassa mieheltä... ja mielellään koko perheeltä.
 
No mua ainakin ärsyttää varsinkin kun mun mies käy baarissa joka viikonloppu |O

Tai no jos ei mene baariin niin menee ainakin kaverinsa luo juomaan kaljaa ja aina on yönkin sit sielä ja seuraavana päivänä tulee himaan nukkumaan ku on krapula :kieh:

Surullista on että mies laittaa kaverinsa perheensä edelle :( Eihän se kivalta tunnu :| :snotty:
 
PikkasenPyöree
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
No mua ainakin ärsyttää varsinkin kun mun mies käy baarissa joka viikonloppu |O

Tai no jos ei mene baariin niin menee ainakin kaverinsa luo juomaan kaljaa ja aina on yönkin sit sielä ja seuraavana päivänä tulee himaan nukkumaan ku on krapula :kieh:

Surullista on että mies laittaa kaverinsa perheensä edelle :( Eihän se kivalta tunnu :| :snotty:
Tommosta meilläkin oli. Sitten heitin äijän pellolle, ja nyt elämä on ihanaa =)
 
mä oon huomannu että tää baariin lähteminen ja päästäminen on kausiluontoista. silloin ku toisella on kotikausi, ei haluaisi tietenkään päästää puolisoaan minnekkään. mulla on armoton biletyskausi, joten päästä miehen vastapainoksi ihan mielellään.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja cc:
Näissä vastauksissa pitäisi olla ikä tai kysymyksessä ikäraja.. veikkaan ettei nuorempia ärsytä..
Mä olen nuori mutta ärsyttäisi silti. Itse asiassa tuskin jaksaisin edes katsoa miestä joka kävis kerran kuussa baarissa. Siinä menee meillä seuraavakin päivä ihan perseelleen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minime:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Ootkos pikkasen tai vähän enemmänkin mustis :whistle:
Olen, johan sen tunnustin. Tiedän, ettei ole aihetta mutta olen silti. :/
Sun pitäs vaan opetella elämään sen asian kanssa, että toinen tarttee omaakin aikaa jopa joskus sitten baarissa käydessä eikä se ole vaarallista ettei joka paikassa olla aina yhdessä :)
 
Senkin takia ärsyttää, että yhteisiä vapaailtoja on niiin vähän ja sitten just toisen pitää lähteä hillumaan baariin. Kyllä mä ainakin vielä kaipaan sitä yhteistä aikaa. :heart: Mutta kun ei toinen aina halua ymmärtää..
 
Kolmekasi
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja cc:
Näissä vastauksissa pitäisi olla ikä tai kysymyksessä ikäraja.. veikkaan ettei nuorempia ärsytä..
Mä olen nuori mutta ärsyttäisi silti. Itse asiassa tuskin jaksaisin edes katsoa miestä joka kävis kerran kuussa baarissa. Siinä menee meillä seuraavakin päivä ihan perseelleen.
Ei ärsytä. Ikää 38.
 
Näin
Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:
mua ärsyttää, mutta vaan sen takia että aina kun on yksin jossain juo ittensä siihen kuntoon että sammuu ja jalat ei kanna ja yrjöö klo00.00 eteenpäin :/
Kuulostaa niin tultulta.. joka kerta on eteisen taulut vinossa kun seiniä pitkin tulee kotiin.. kun osais käydä ja ottaa että olis kunto suht ok mutta ei onnistu ei.. siksipä en sitten päästäkään kun pari kertaa vuodessa.
 

Yhteistyössä