ÄRsyttävää kun ihmiset eivät erota termejä!

  • Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
"pah"
Alkuperäinen kirjoittaja plörö;24321631:
Kyse on kyllä kahdesta eri asiasta mutta toisaalta kun ottaa huomioon rollon tavan itsekin kirjoittaa sikin sokin
vriheillä jostA ei tÄstakaan sekoa saa niin ei Ihme jos imisillA vähan menee sunat sekaisin:popcorn:
Lapsellinen pelle!
 
  • Tykkää
Reactions: tiinelli
"vieras"
[QUOTE="öö";24324578]Et voinut sitten sinne mennä kitisemään, vaan päätit kitistä täällä?[/QUOTE]

Joo, ja sä et voinut mennä sinne näsäviisastelemaan vaan pädet täällä?
 
Rasvaa koneeseen
[QUOTE="öö";24324578]Et voinut sitten sinne mennä kitisemään, vaan päätit kitistä täällä?[/QUOTE]

Mä olen aina ollut sitä mieltä että asiat kaikkine rönsyineen ja sivujuonteineen kannattaa käsitellä vain siinä ketjussa jossa ne ensin esille tulevat, aina ei tosiaankaan kannata aloittaa uutta ketjua joka liittyy juuri esillä olleeseen - se on mielestäni juuri sitä paljon täälläkin parjattua huomiohakuisuutta.
 
Rasvaa koneeseen
Mä olen aina ollut sitä mieltä että asiat kaikkine rönsyineen ja sivujuonteineen kannattaa käsitellä vain siinä ketjussa jossa ne ensin esille tulevat, aina ei tosiaankaan kannata aloittaa uutta ketjua joka liittyy juuri esillä olleeseen - se on mielestäni juuri sitä paljon täälläkin parjattua huomiohakuisuutta.
Lisään vielä, että täällä satunnaisesti käyvien ja harvakseltaan lukevien on varmasti vaikea ymmärtää mistä esim. tässä Rollon avauksessa on kysymys jos ei ole sattunut avaamaan saati lukemaan sitä alkuperäistä, aivan toisella aiheella nimettyä ketjua, johon asia liittyy. Kohteliasta olisi ollut vaikka linkittää se alkuperäinen ketju avaukseen, niin säästyttäisiin ehkä monelta ihmettelyltä, epäselvyydeltä ja kenties mielipahaltakin.
 
"vieras"
Lisään vielä, että täällä satunnaisesti käyvien ja harvakseltaan lukevien on varmasti vaikea ymmärtää mistä esim. tässä Rollon avauksessa on kysymys jos ei ole sattunut avaamaan saati lukemaan sitä alkuperäistä, aivan toisella aiheella nimettyä ketjua, johon asia liittyy. Kohteliasta olisi ollut vaikka linkittää se alkuperäinen ketju avaukseen, niin säästyttäisiin ehkä monelta ihmettelyltä, epäselvyydeltä ja kenties mielipahaltakin.
Uteliaiden kannattaa säästää mielipahat muualle
 
Mulle tulee mieleen että ehkä et ole kunnolla päässyt käsittelemään vauvan kuolemaa ja siksi kaipaat puhua hänestä ja häneen liittyvistä asioista ja nostaa niitä esille...?
Voiko lapsensa kuolemaa ikinä ja milloinkaan kunnolla käsittää ja hyväksyä?

Ei, sanoo äitini, jonka esikoinen menehtyi 34 vuotta sitten elettyään kokonaisen tunnin.


Älkää ihmiset viitsikö, kamala asia ja kova paikka, miettikää omalle kohdalle. Vaikka toisen kirjoitustyyli ja muut asiat ärsyttäis teitä kuinka, jättäkää tästä aiheesta kuittailu pois. :|
 

Yhteistyössä