Ärsyttävät palstasanat osa 23871392

Tämmösiä uutuuksia, mitä oon vaan täällä kuullut käytettävän, ja mitkä aina sylettää :D :D (älkää nyt ottako taas kauhean vakavasti..)

tavan maito
nuin
käsveska
käsväsky

Noi tuli nyt ensimmäisenä mieleen, pistäkääpä lisää :xmas:
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Tämmösiä uutuuksia, mitä oon vaan täällä kuullut käytettävän, ja mitkä aina sylettää :D :D (älkää nyt ottako taas kauhean vakavasti..)

tavan maito
nuin
käsveska

Noi tuli nyt ensimmäisenä mieleen, pistäkääpä lisää :xmas:
Ei oteta vakavasti ;)
Mulle nää ei oo mitään uutuuksia.
Ehkä ero on vaan meijän murteissa.
 
Taare
nuohan on aivan normaaleja murresanoja. eriasia on sitten nämä etupyllyt sun muut tarrasukat ja tädit mitkä ei oikeasti ole varmaan kenenkään puheessa kuin täällä
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Tämmösiä uutuuksia, mitä oon vaan täällä kuullut käytettävän, ja mitkä aina sylettää :D :D (älkää nyt ottako taas kauhean vakavasti..)

tavan maito
nuin
käsveska

Noi tuli nyt ensimmäisenä mieleen, pistäkääpä lisää :xmas:
Ei oteta vakavasti ;)
Mulle nää ei oo mitään uutuuksia.
Ehkä ero on vaan meijän murteissa.
No siinähän se ero kaiketi onkin, mutta tarkoitin nimenomaan sitä, että mihin törmää vain tällä palstalla, ei omalla kotiseudullaan :D

 
vilma
Kaikista ärsyttävintä on ehdottomasti se kun tarkoitetaan kysyä kuka ja kysytäänkin ketä!!!! Ketä on jo pitänyt lomansa-> KUKA on pitänyt jo lomansa. Suomen kielioppi totaalisen hukassa joillain!!!
 
Taare
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Alkuperäinen kirjoittaja Taare:
nuohan on aivan normaaleja murresanoja. eriasia on sitten nämä etupyllyt sun muut tarrasukat ja tädit mitkä ei oikeasti ole varmaan kenenkään puheessa kuin täällä
Nyt on ihan pakko kysyä... Mikä on etupylly? :eek:
eihän kukaan enää puhu lapselle pimpistä sun muista kun on oppinut palstalainen vaan kyseessä on takapylly ja etupylly :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaalikääryle:
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Alkuperäinen kirjoittaja Taare:
nuohan on aivan normaaleja murresanoja. eriasia on sitten nämä etupyllyt sun muut tarrasukat ja tädit mitkä ei oikeasti ole varmaan kenenkään puheessa kuin täällä
Nyt on ihan pakko kysyä... Mikä on etupylly? :eek:
Sama kuin alakainalo. :D
Oi apua... :eek: :eek: :LOL:
Noi on kai jotain vitsejä molemmat? Vai siis ihan oikeastiko jotkut puhuvat niin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Dreamy:
Mua ei toisten kirjoitustyylit ärsytä,mutta mitä olen täällä seuraillut niin sinun aloittajan viestit pistävät välillä ikävästi silmään,siis kommentit :saint:
Jaa... Suutuitko sä siitä kun sanoin että pistä vaippa? :xmas: B) :D
ei en suuttunut , otin sen huumorilla:)

Tuntuu vaan että olisit hirveen usein pahalla päällä kun vastaat jollekkin jotain tai sitten se vaan on sun tyyli kirjoittaa.

 

Yhteistyössä