Ärsyttävin lastenohjelma?

Minua
ärsyttää eniten se sössäävä eukko siinä Neppajymykerhossa, muka-hauska Lilli Pii, vai mikä lie ja se uliseva Maija-mummo torstaiaamuisin. Lisäksi huvittaa se Savi savanni, jossa mummo muovailee muovailuvahasta eläimiä ja se pikkupoika on statistin roolissa: aina kun poika haluaisi tehdä jotain, mummo tekee ite tai korjaa pojan tuotoksia!
 
daniel
Alkuperäinen kirjoittaja Ria La Vida Loca:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 17:10 Ford Prefect kirjoitti:
Katto-Kassinen on sadisti-pedofiili! :x :ashamed: :snotty:

anmulla ks nousee karvat pystyyn. tekee mieli sulkea koko tv kun tulee. tiä mitä nuo ipanat saa siitä päähänsä.. kiikkuu vaikka katolle... ja sillä on ärsyttävä ääni! :kieh:
pas sentään kun pikkukakkonen on niin huono
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja Männynkäpy;7460550:
\

Ehkä se onkin tarkotettu vähän nuoremmille ku sä...
Kyllä 1-2 vuotiaaseen uppoo..
Meillä 1 v. 4 kk lapsi on ihan hulluna Teletappeihin, ja meillä on 6 kpl tunnin mittaisia Teletappi-vhs-videoita, joita poika rakastaa. Sitäpaitsi ainut tapa miten saan rauhassa tehtyä kotitöitä kun poika on hereillä, on laittaa Teletapit pyörimään. Kyllä ne minuakin ärsyttää, mutta kaikkein eniten ne suomalaiset dubbaukset. Ne on jotain ihan järkyttävän tökeröä. :$
 
"vieras"
Ehdottomasti maanantain pikkukakkonen :X ja sit se nuori ruskeasilmäinen eukko,joka kokoajan muljauttelee niitä silmiään puhuessaan,en muista minkä päivän pikkukakkosta juontaa.
 
"vieras"
Mulla ei ole omia lapsia, mutta sen perusteella mitä oon sukulaisten ja tuttavien lasten kanssa katellu, niin en tykkää niistä missä on oikeita ihmisiä, ne on aina niin helkkarin teennäisiä. Samaa ajattelin jo lapsena, katsoin mielummin piirrettyjä...
 

Yhteistyössä