Ärsyttävin mainos?

  • Viestiketjun aloittaja Rokkivosu
  • Ensimmäinen viesti
Rokkivosu
Että mä vihaan sitä linus&lotta-mainosta (kai se oli se), jossa se kersa sanoo joka väliin sen "lastenvaatteita netissä!" AAARGH :headwall: :headwall: Varmistivatpa ainakin sen, että en koskaan, ikinä tilaa siitä puljusta tasan mitään.

Mitkä mainokset teitä rassaa?
 
piir-akka
Se hemmetin helppo pakaste marja-piirakka-mainosa, missä isi ja tyttö leipoo, äiti tulee sauvalenkiltä ja kaikki on kokoajan yhtä hymyä!!! NIIIIIN kamala!! Pitää aina kääntää kanavaa :D
 
minä
"EB, on siististi cool"... ai että ku ärsyttävä musiikki! ja muutenki tyhmä idea, mitä hittoa Pelle Miljoona siinä mainokses tekee???

Tää tuli nyt vasta heti ekaks mieleen, seuraavana olis varmaan tullu kans Activia...
 
susa
Alkuperäinen kirjoittaja piir-akka:
Se hemmetin helppo pakaste marja-piirakka-mainosa, missä isi ja tyttö leipoo, äiti tulee sauvalenkiltä ja kaikki on kokoajan yhtä hymyä!!! NIIIIIN kamala!! Pitää aina kääntää kanavaa :D
Niin, ja kamalan laihan näköinen tuotos se torttu... En itse kyllä ylpeänä irvailisi. :D
 
vieras
Tena mainos missä annetaan ymmärtää että kaikki synnyttäneet naiset automaattisesti kärsii virtsankarkailusta. Pikkuhousunsuoja mainokset. Aivan kuin naisillä pitäisi olla aina joku lätkä perseessä!
 
...
"lastenvaatteita netistä"..

sit se mainos missä se ukko selittää että siitä tuli goldmaineri.. kyllästyttävä mainos, ylipitkä enkä vieläkään ole jaksanut kuunnella mitä siinä edes mainostetaan...

sit se päänsärky mainos missä ne ihmiset öhisee kun särkee muka päätä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tena mainos missä annetaan ymmärtää että kaikki synnyttäneet naiset automaattisesti kärsii virtsankarkailusta. Pikkuhousunsuoja mainokset. Aivan kuin naisillä pitäisi olla aina joku lätkä perseessä!
Joo :kieh: tästä sanoinkin miehelle yksi ilta, että hieman loukkaava mainos. Ei mulla ainakaan ole mitään virtsankarkailuongelmaa vaikka äiti olenkin.
 
äitee
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tena mainos missä annetaan ymmärtää että kaikki synnyttäneet naiset automaattisesti kärsii virtsankarkailusta. Pikkuhousunsuoja mainokset. Aivan kuin naisillä pitäisi olla aina joku lätkä perseessä!
No miä juur täällä kyselin, et onhan se (karkailu) ihan tavallista ja kuuluu asiaan... :(
 
kokko
No näitähän riittäis vaikka kuinka paljon... Itse asiassa ärsyttää kaikki mainokset, niiden takia ohjelmat alkaa myöhempää kuin pitäis, volyymi nousee mainosten ajaks, ja ARGH että ne voi vaan ärsyttää!
 

Yhteistyössä