Ärsyttävin teko petikumppanilta sängyssä?

  • Viestiketjun aloittaja kunhan kysyn
  • Ensimmäinen viesti
"Omenainen"
Noh.. Mikä tässä EI ärsyttäis.. Joka ikinen kerta sama juttu.
Mies ei tee mulle yhtään mitään, hipelöinehkä JUUR JA JUUR pikkareiden päältä vähän.
Sitten se repii mut päällensä ja sitten vaihdetaan niin että se on päällä. Koko homma kestää max 15min.. Siinä on sitten hurjaakin hurjempi seksielämä! Janjos asiasta yrittää puhua niin mies menee aivan lukkoon. Mitään uutta ei voi mitenkään kokeilla!
 
mustelmilla
Exäni joka iältään 24 ja minä 29 tahtoi aina fritsuja, ikään kuin merkkinä muille että saatu on! Omaan ihoon jää helposti jälki ja piti aina tarkkaan valita paikka jonne hän sai jäljen imaista jotta sitten kehtasi töihin mennä... Hänen ihoonsa taas ei jäänyt kuin pieni pläntti vaikka 5minuuttia veren maku suussa ja suu täysin puutuneena yritin imeä. Tietysti sen imu session jälkeen heti peilistä tarkistamaan ja jos ei tulos miellyttänyt niin eikun uusiksi.. todella uuvuttavaa ja täysin perseestä koko touhu!!!
 
njoo
joo mullakin ollut mies jolla repes peniksestä ja verta tuli.
olipa äijä joka kuseksi pulloihin kun ei halunnut käyttää solun vessaa.
yks äijä oli himassaan pimeässä kusassu ohi pöntön kun huomasin ja hienovaraisesti vihjasin totesi mies että naisena sen siivoaminen onnistuneet hyvin. Mitäs vielä no omana mokana, nukahin kesken esileikkejen. ainii hikiäijä vielä kunsenhiki hais pistävän kauheelta seksi oli kylläkin ihanaa joten sirryin jatkossa miehen kanssa sukuun sekstaa.
apua mulla näitä vaikka kuinka pitää palata tänne kun tulee lisää mieleen
 
Hehehe
[QUOTE="suikki";29117494]Päädyin kerran nuorempana erään vanhemman miehen kanssa puuhiin, joka halusi panna peppuun. Pyllyn jälkeen pani vielä pimppiin ja tuikkasi tämän jälkeen munan suuhuni. Lopuksi laukesi kasvoilleni ja tokaisi "That's amore!" Aktin jälkeen äijä lähti samantien valkoset hampaat välkkyen haneen :([/QUOTE]

apua :D :D :D
 
Haistakaa horot kukkanen...
Näistä voi päätellä, että parempi olisi oikeastaan, jos vaan sanoo naiselle, että nyt olis sexy time ota vaatteet pois, ja sitten runnoo kuivana kakkoseen ilman mitään esileikkejä. Jälkeenpäin nukahtaa tai menee olkkariin juomaan kaljan.
 
yep
Vastasi kaverilleen käynnyyn kesken aktin. Retosteli vielä että kuule nyt on kikkeli sisällä ja "haahaa". "joo mitä sulla?" joo joo, okei. no mut palaillaan. Ja kys mies ihmetteli miksi suutuin.
 
"janika"
Yks äijä otti kerran kortsun pois ilman lupaani. Olin vaatinut sen, koska se oli ainoa ehkäisy ja muutenkin kun kyseessä oli yhden illan juttu. Suutuin aika himona kun tajusin et se oli ottanu sen vaivihkaa pois jotta sille olis kivempi. Siis wtf!? Ja mies oli siis ihan aikuinen.

Toinen taas kehuskeli että on oikein 23 cm pitkä. Nähdessäni vehkeen ajattelin että se on mitannut ressukka sen pituuden jostain persereiästään... Alkoi paljon puhuttu puikkonylkytys ja lopetin sen sitten lyhyeen, ehehe.

Sit yks yhdenillanjuttu oli ihan mahdoton! Suuseksiä ja muuta pelehdintää siinä harrasteltiin, ja mies läpsi pakaroille niin että punaisethan ne oli (oli kyl kivaa) mut kun piti panna, ni sanoikin että on ihastunut toiseen ni ei varman voida. Niin joo, kaikki muu onkin sit ok mut se ite yhdyntä! Ei helv...

Onhan näitä kaikkia...itsekin oon ollut varmasti ilkeä, ainakin muistan että oon pierry naamalle suuseksin aikana. Soooriiiiiii...
 
Ökbkyrjub
[QUOTE="janika";30601229]
Toinen taas kehuskeli että on oikein 23 cm pitkä. Nähdessäni vehkeen ajattelin että se on mitannut ressukka sen pituuden jostain persereiästään... Alkoi paljon puhuttu puikkonylkytys ja lopetin sen sitten lyhyeen, ehehe...[/QUOTE]

:,D x) reps kops! En voi lakata nauramasta! :'D
 
Voi luoja, repeilen tälle ketjulle. :D

Kaippa se täytyy omat kokemukset jakaa myös.

Nykyinen mieheni antoi mulle suuseksiä, alkuun kaikki sujui hyvin, mutta sitten yhtäkkiä nuoleminen hiipui. Mies karjaisi kovaan ääneen OMENA! Oli raukkaparka nukahtanut kesken nuolemisen. :D

Ja toinen:
Heräsin siihen kun mies tuikkaa kuivana kakkoseen. Helkutti säikähdin ja suutuin niin että vetäsin ukkoa nyrkillä naamaan. Aamulla oli komea musta silmä ukolla. Mitäs helvetti tulee kuivana änkee kakkoseen.
 
"Emma"
Alkuperäinen kirjoittaja mörkömamma;30614640:
Heräsin siihen kun mies tuikkaa kuivana kakkoseen. Helkutti säikähdin ja suutuin niin että vetäsin ukkoa nyrkillä naamaan. Aamulla oli komea musta silmä ukolla. Mitäs helvetti tulee kuivana änkee kakkoseen.
Tuote en usko. Ei ole mitenkään mahdollista "suit' sukkelaan" tuosta noin vain vetäistä toista kuivalla vehkeellä peräsuoleen. Ei se peniskaan terästä ole. Tai sitten sulla on tosi väljä anus, jos sinne saa vetäistyä ja heräät vasta kun mäntä on pohjassa :D
 
suuseksiä
[QUOTE="noh";23964419]Mun mies teki kerran sängyssä niin että juuri kun olin saamassa orgasmin niin lopettikin yhdynnän siihen ja alkoi nuolemaan sieltä. Ja tietää etten saa mitään kiksejä suuseksistä.. Suututti ihan hirveästi kun se orgasmi meni ihan pilalle, juuri kun ajatteli saavansa niin yhtäkkiä sitä miettiikin että mitä v*ttua. [/QUOTE]

Kieltämättä ei miestä voi syyttää! mua taas ärsyttää kun mies pitkästyttää hidastelemalla ja sitten jatkaa taas nopeaan tahtiin! onhan se ihanaa että toinen ajattelee mua ettei laukee ennen kun mä olen saanut mutt luuleeko se tosiaan että mun pitää alottaa "tuleminen" että kestää _taas_ kun se jatkaa sitä pienen tauon jälkeen? jos tiedätte mitä tarkoitan.

Muttei mua enää ärsyttäis jos mies korvaa kaiken nuolemalla yhdynnän jälkeen ja mun mielestä nuoleminenhan on ihanan nautinnollinen asia ;D
 
Rouvva X
Näiden luettujen tarinoiden jälkeen kuulostan "ongelmineni" vähäpätöiseltä ja onnekkaaltakin, mutta kymmenen vuotta asiaa miehelle jankattuani, en enää jaksa.

Kahdeksan vuotta sitten olin viriili ja seksin suhteen melko vapaamielinen ja kokeilunhaluinenkin sinkku. Tapasin mieheni, hullaannuin. Mies oli komea, itsevarma(n oloinen). Seksi oli ihanaa ja välineet komiat ;) Hänen oli vaikea hyväksyä menneisyyttä ja sitä, että mulla oli ollut enemmän seksikumppaneita kun hänellä ja olin kokeillut monenmoista. Hänelle oli huono itsetunto seksin suhteen ja kovasti sain sitä alkuun pönkitellä, että sain homman sujumaan. Hän tykkäsi, että pukeuduin näyttävästi ja seksikkäästikin, mutta kännissä ja riidoissa huoritteli. Jatkui myöhemmin jatkuvana vihjaluna. Aloin vähentää seksikkyytäni ulkokuoresta ja sisäisestikin. Pukeuduin alusvaatteita myöten konservatiivisemmin. Seksin määrä alkoi vähetä. Tunsin itseni huonoksi ja huoraksi, kun ajattelinkin seksiä, saatikka yritin näyttää hyvältä. Sitä saa, mitä tilaa... mies siis. Edelleen mies on tosi mustasukkainen ja nyt meitä on kaksi puutteessaolevaa samassa liitossa. Eli jostain syystä kaikesta huolimatta, naimisissa ollaan ja perhearkea elellään.

Itse seksiin liittyvä ärsyttävyys on se, ettei kuuntele / muista mitä toivon / en toivo, eikä ole mitään tilannetajua. Tuntuu, että kaikki menee samalla kaavalla; aloitetaan(!!) 10min klitoriksen rajulla vatkaamisella, sitten sormetetaan toiset 10min ja itse yhdyntä aina kyljellään 20min väkisin pidätellen. Jos ehtii itse jotain fiilareita saada aikaan, niin nekin häviää siinä jumputuksen lomassa, kun toinen naama piukkana koittaa väkisin pidättää, eikä tajua seurata mikä voisi yhteisen hyvän suhteen olla fiksumpi ratkaisu. Ei auta, vaikka olen kymmenet kerrat hokenut "ei sinne", "ei vielä", "hellemmin" jne ja sitten kun ekan 20min on hokenut tuota litaniaa läpi, niin ei oo fiiliksiä enää kenelläkään. Ja seuraavalla kerralla samat vatkaukset uusiksi. Ja tuon kaiken hinkkaamisen ja isolla munalla tehtävän jumputuksen seurauksena paikat on hajalla seuraavan vkon verran ja koko hommaan menee aina(!) aikaa vähintään(!) se tunti, niin mieluummin antaa koko homman olla. Tilannetajua miehet! Joskus se pikapanokin on ihan fine!
 
"Afrodite"
Elämässä sattunut lähes kaikkea seksin saralla, nuorempana eräs exä jolla pienin ikinä mäkemäni, pani kuin kani yhtä nopeasti ja kysyi tuntuiko hyvältä, saitko ja enkö olekin hyvä vaikka oisin voinut hesaria lukea. Nykyinen rakas aviosiippani ottaa välillä iphonen sänkyyn kun pitää lopettaa pet rescue level tai päästä eteenpäin, hokee aktin aikana ou jee beibe oi jee ja läpsii pepulle, lisäksi tullessaan huutaa I'm comin I'm comin. Joo ei kiihota ja seuraavaksi piparia halutessaan saa Iphonen käteensä.
 
vaimo myös
Näiden luettujen tarinoiden jälkeen kuulostan "ongelmineni" vähäpätöiseltä ja onnekkaaltakin, mutta kymmenen vuotta asiaa miehelle jankattuani, en enää jaksa.

Kahdeksan vuotta sitten olin viriili ja seksin suhteen melko vapaamielinen ja kokeilunhaluinenkin sinkku. Tapasin mieheni, hullaannuin. Mies oli komea, itsevarma(n oloinen). Seksi oli ihanaa ja välineet komiat ;) Hänen oli vaikea hyväksyä menneisyyttä ja sitä, että mulla oli ollut enemmän seksikumppaneita kun hänellä ja olin kokeillut monenmoista. Hänelle oli huono itsetunto seksin suhteen ja kovasti sain sitä alkuun pönkitellä, että sain homman sujumaan. Hän tykkäsi, että pukeuduin näyttävästi ja seksikkäästikin, mutta kännissä ja riidoissa huoritteli. Jatkui myöhemmin jatkuvana vihjaluna. Aloin vähentää seksikkyytäni ulkokuoresta ja sisäisestikin. Pukeuduin alusvaatteita myöten konservatiivisemmin. Seksin määrä alkoi vähetä. Tunsin itseni huonoksi ja huoraksi, kun ajattelinkin seksiä, saatikka yritin näyttää hyvältä. Sitä saa, mitä tilaa... mies siis. Edelleen mies on tosi mustasukkainen ja nyt meitä on kaksi puutteessaolevaa samassa liitossa. Eli jostain syystä kaikesta huolimatta, naimisissa ollaan ja perhearkea elellään.

Itse seksiin liittyvä ärsyttävyys on se, ettei kuuntele / muista mitä toivon / en toivo, eikä ole mitään tilannetajua. Tuntuu, että kaikki menee samalla kaavalla; aloitetaan(!!) 10min klitoriksen rajulla vatkaamisella, sitten sormetetaan toiset 10min ja itse yhdyntä aina kyljellään 20min väkisin pidätellen. Jos ehtii itse jotain fiilareita saada aikaan, niin nekin häviää siinä jumputuksen lomassa, kun toinen naama piukkana koittaa väkisin pidättää, eikä tajua seurata mikä voisi yhteisen hyvän suhteen olla fiksumpi ratkaisu. Ei auta, vaikka olen kymmenet kerrat hokenut "ei sinne", "ei vielä", "hellemmin" jne ja sitten kun ekan 20min on hokenut tuota litaniaa läpi, niin ei oo fiiliksiä enää kenelläkään. Ja seuraavalla kerralla samat vatkaukset uusiksi. Ja tuon kaiken hinkkaamisen ja isolla munalla tehtävän jumputuksen seurauksena paikat on hajalla seuraavan vkon verran ja koko hommaan menee aina(!) aikaa vähintään(!) se tunti, niin mieluummin antaa koko homman olla. Tilannetajua miehet! Joskus se pikapanokin on ihan fine!
Ai kamala. kyllä tuo minun korvaani kuulostaa todella pahalta. Mielummin olen kokonaan ilman seksiä kuin tuollaista kestäisin.
 
"Kuunsirppi"
[QUOTE="heh";23964262]:LOL: :LOL: Mulle kerran yks kukkakeppi uhosi, että kohta saat kunnon kurkkua, kuulitko, kunnon kurkkua. Tempas housunsa nilkkoihin ja siellä olikin ihan pikkuruinen pili, sellanen pikkusormen kokoinen :x[/QUOTE]

APUA! Nauroin tälle ihan älyttömästi!
 
9MM
Näiden luettujen tarinoiden jälkeen kuulostan "ongelmineni" vähäpätöiseltä ja onnekkaaltakin, mutta kymmenen vuotta asiaa miehelle jankattuani, en enää jaksa.

Kahdeksan vuotta sitten olin viriili ja seksin suhteen melko vapaamielinen ja kokeilunhaluinenkin sinkku. Tapasin mieheni, hullaannuin. Mies oli komea, itsevarma(n oloinen). Seksi oli ihanaa ja välineet komiat ;) Hänen oli vaikea hyväksyä menneisyyttä ja sitä, että mulla oli ollut enemmän seksikumppaneita kun hänellä ja olin kokeillut monenmoista. Hänelle oli huono itsetunto seksin suhteen ja kovasti sain sitä alkuun pönkitellä, että sain homman sujumaan. Hän tykkäsi, että pukeuduin näyttävästi ja seksikkäästikin, mutta kännissä ja riidoissa huoritteli. Jatkui myöhemmin jatkuvana vihjaluna. Aloin vähentää seksikkyytäni ulkokuoresta ja sisäisestikin. Pukeuduin alusvaatteita myöten konservatiivisemmin. Seksin määrä alkoi vähetä. Tunsin itseni huonoksi ja huoraksi, kun ajattelinkin seksiä, saatikka yritin näyttää hyvältä. Sitä saa, mitä tilaa... mies siis. Edelleen mies on tosi mustasukkainen ja nyt meitä on kaksi puutteessaolevaa samassa liitossa. Eli jostain syystä kaikesta huolimatta, naimisissa ollaan ja perhearkea elellään.

Itse seksiin liittyvä ärsyttävyys on se, ettei kuuntele / muista mitä toivon / en toivo, eikä ole mitään tilannetajua. Tuntuu, että kaikki menee samalla kaavalla; aloitetaan(!!) 10min klitoriksen rajulla vatkaamisella, sitten sormetetaan toiset 10min ja itse yhdyntä aina kyljellään 20min väkisin pidätellen. Jos ehtii itse jotain fiilareita saada aikaan, niin nekin häviää siinä jumputuksen lomassa, kun toinen naama piukkana koittaa väkisin pidättää, eikä tajua seurata mikä voisi yhteisen hyvän suhteen olla fiksumpi ratkaisu. Ei auta, vaikka olen kymmenet kerrat hokenut "ei sinne", "ei vielä", "hellemmin" jne ja sitten kun ekan 20min on hokenut tuota litaniaa läpi, niin ei oo fiiliksiä enää kenelläkään. Ja seuraavalla kerralla samat vatkaukset uusiksi. Ja tuon kaiken hinkkaamisen ja isolla munalla tehtävän jumputuksen seurauksena paikat on hajalla seuraavan vkon verran ja koko hommaan menee aina(!) aikaa vähintään(!) se tunti, niin mieluummin antaa koko homman olla. Tilannetajua miehet! Joskus se pikapanokin on ihan fine!
toi kuullostaa käteenvedolta ? . eiks tää miehes sit millään hyväksy asenetta että joskus elämän edessä voi olla oppilas? Mut voi olla että miehelläs on taipumusta konservatiivisuuteen sängyssä ? sinällään jännä et mitä kuullu naiset on konservatiivisia sängyssä ja peiton alla tyylisiä? eikä tuo halujaan millään muotoa esille?

kymmennen vuotta oikeesti jankkausta?
 
M-asokisti
Ärsyttänyt ne, jotka on etsineet klitorista ties mistä ja joutunut kädestä pitäen neuvoon. Sitte tyyliin kutitellut höyhenellä.
Yksi heilunut prinssinakilla, josta tienny, onko se ees sisällä... Parempi saada kovempia otteita.
 

Yhteistyössä