Ahdistaako teitä tää talvi? Mua ahdistaa, siksipä...

  • Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti
Peyote, ja en tiedä nykysäiden kanssa mutta leuto talvi on ainakin ennen ennustanut kylmää kesää...mutta toivotaan että tulee silti ihan hieno kesä.

Ens talvena liikun kyllä muksujen kanssa heti kun lunta ja pakkasta alkaa olla, ja olkoon vaikka kuinka kylmä keli. Eipähän jää talvilajit väliin...
 
Peyote
Uskallan väittää että minun kohdalla ei elämä pyöri netissä. Teen 10h työpäiviä kaikki arkipäivät, jotkuthan tekee tätä ns. työkseen täällä...Kun miehet raataa duunissa. Ennenkun vetäset mitään pointteja, että miten vapaa-aika kuluu, niin ehkä vietän tunnin päivittäin koneella. Kierroseen kuuluu mm. tämä hupaisa palsta. Saa vähän näkökulmaa siitä, miten hullua meininkiä lapsiperheissä tms.

Kieltämättä ensimmäisiä nimimerkkejä mitä mieleen tulee, olet sinä, BootyPeppi, Scarlett ja Rollolainen, jota ihan turhaan kiusataan. :)

GO ROLLO!

Ilmeisesti sun mielestä vain Rolloa kiusataan suotta ja muita syystä. Ihan hienosti selvitetty,varsinkin kun väität olevas netissä tunnin päivässä ja tämä palsta on vain siitä pieni osa.
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Peyote
Peyote, ja en tiedä nykysäiden kanssa mutta leuto talvi on ainakin ennen ennustanut kylmää kesää...mutta toivotaan että tulee silti ihan hieno kesä.

Ens talvena liikun kyllä muksujen kanssa heti kun lunta ja pakkasta alkaa olla, ja olkoon vaikka kuinka kylmä keli. Eipähän jää talvilajit väliin...
Hyi toivottavasti sun sammakkomies ennustus ei toteudu. Kylmät kesätkään ei oo mitään herkkuja.
 
Keittiönoita
Uskallan väittää että minun kohdalla ei elämä pyöri netissä. Teen 10h työpäiviä kaikki arkipäivät, jotkuthan tekee tätä ns. työkseen täällä...Kun miehet raataa duunissa. Ennenkun vetäset mitään pointteja, että miten vapaa-aika kuluu, niin ehkä vietän tunnin päivittäin koneella. Kierroseen kuuluu mm. tämä hupaisa palsta. Saa vähän näkökulmaa siitä, miten hullua meininkiä lapsiperheissä tms.

Kieltämättä ensimmäisiä nimimerkkejä mitä mieleen tulee, olet sinä, BootyPeppi, Scarlett ja Rollolainen, jota ihan turhaan kiusataan. :)

GO ROLLO!
Ei 10 tunnin työpäivissäkään kyllä ole mitään järkeä. Kokeiltu on.
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;29589084:
Ei 10 tunnin työpäivissäkään kyllä ole mitään järkeä. Kokeiltu on.
Siksi minäkin valitsin opinnot, ettei tarvitse olla naimisissa yrityksen kanssa. Voi tehdä töitä sen kahdeksan tuntia ja mennä kotiin tekemään ihan muuta, vaikka sitten hauskuttamaan muita täällä :D
 
"Wieras"
Mä en tajunnu tuosta sun postauksesta yhtään mitään. Kiviä lasikipossa ja jotain maalattuja kiviä seassa. En tajua miten liittyy kevääseen, mut ei kai mun tarvikkan..
 
ihanuus
Mulla tulee törkeen mahtavat vibat aina sun kuvista Peyote. Joko niissä on kuvattu jotain törkeen siistiä tai sitten niissä on vaan törkeen mageet värit (tai sekä että). Voisin kattella tommosia kuvia päivät pitkät. Teeppä joku kuvakirja. :D
 
Peyote
[QUOTE="Wieras";29589205]Mä en tajunnu tuosta sun postauksesta yhtään mitään. Kiviä lasikipossa ja jotain maalattuja kiviä seassa. En tajua miten liittyy kevääseen, mut ei kai mun tarvikkan..[/QUOTE]

Ei sille mitään voi jos et tajua.:hug: Ehkä tajuat sitten jotain muuta jossain muualla. Älä välitä.
 
Eih! Sitä ennen pitää saada nauttia lämpenevistä keleistä, kasvoja ruskettavasta kevätauringosta järvenjäällä, pilkkiretkistä, pajunkissoista, virpomisesta, pääsiäislomasta urheilun merkeissä. Pitää saada nauttia lasten lätäkkö/oja/jääleikeistä lumien sulaessa, uudesta kevättakista sekä siitä että saunajäähyllä ei tule enää kylmä kuistilla. Haluan nauttia valoistuvista illoista, lenkkeilystä raittiissa säässä ja ulkokalusteiden roudaamisesta terassille. Sitten kun aurinko päivisin lämmittää kuistin lämpimäksi, meinaan järkätä lapset yllätykseksi miehelle hoitoon mummolaan ja pidetään kevätavajaisiltamat miehen synttäreiden kunniaksi :)
Keväässä on ihania elementtejä, se tuoksu, linnut palaavat, joutsenet... Ihanaa <3
Sitä paitsi kevät on kaikista paras, siinä mielessä, että kesä on vasta tulossa. On ihanaa, kun se on päivä päivältä lähempänä. Joka päivä enemmän lehtiä puissa jne. Sitten kun on kunnolla kesä, on vaan ahdistunut, koska kohta se on ohi.
 
kahvikirahvi
Mullakin oli tänään ikävän keväinen fiilis kun alkaa kinoksien alta paljasuta koiranpaskaa....

Muuten on kyllä kiva etä tulee kevät, vielä kun lämpenis ja valostuis!
 
aahhh
Se on muuten tosi kivaa, kun tiet täyttyy taas koiran kakasta. Siinä sit komennella lapsia kulkemaan tiettyä suoraa pitkin, ettei kaikki kakat tulis kotiin kenkien mukana. (En voi lainata eli tämä kirahville)
 

Yhteistyössä