ahdistuneisuutta ja nielemisvaikeuksia

inu
Synnytin esikoiseni 3,5 kk sitten.Ensimmäiset 2viikkoa olivat antoisaa ja ihanaa aikaa uutuuden huumassa,mutta tämän ajan jälkeen ahdistuin todenteolla pariksi kuukaudeksi.Ahdistuneisuus alkoi näkyä erilaisina fyysisinä vaivoina ja nyt viimeisimpänä olen kärsinyt nielemisvaikeuksista...Olen ravannut lääkärissä muutamaan otteeseen ottamassa kokeita ja sielläkin ollaan oltu hämillään , että mikä ihme vaiva tämä on kun kaikki arvot ovat normaaleja ja kurkussa ei tunnu mitään poikkeavaa.Olen kärsinyt aiemminkin samanlaisesta vaivasta , mutta palantunne kurkussa ja kurkun ahtaus ovat tuntuneet vain yksin ollessani (josta ainakin tietää että vaivan on oltava psyykkinen). En siis ole aikoihin uskaltanut syödä yksinäni muita kuin helposti nieltäviä ruokia.Enimmäkseen keittoja , mutta niistäkin olen aikalailla ryystänyt vain liemen.Nyt vaiva on päällä kokoajan enkä pysty syömään mitään muuta kuin nestemäisiä "ruokia". Olen jo epätoivon vallassa , kun nälkä vaivaa eikä mitään uskalla suuhunsa laittaa,kun tuntuu että kaikki jää jumiin tuonne kilpirauhasen tienoille. Onko kellään ollut vastaavia oireita ? Mikäli on , olisi mukava kuulla kuinka olette saaneet helpotusta vaivaanne .
 

Yhteistyössä