ahdistus

En tiedä mitä ajatella, kun mieheni viettää aikaa koneella aika paljon... Sanonut olen asiasta.. mutta en vaan halua aiheuttaa riitaa.
Hän juttelee ja laittelee viestejä naisten kanssa.. viestit ovat välillä liian hempeitä ja... vaikea selittää, tässä yksi esimerkki.
Jos joku kyselee mitä teit esim vloppuna, hän ei koskaan sano että vietin perheeni kanssa. Ainoastaan tyttäremme hän mainitsee, mutta minusta ei mitään.
Asia painaa mieltä, vaikka yritän vain unohtaa... Mutta mietin kokoajan, että häpeääkö hän mua niin paljon, että ei voi mua mainita. Kun en ole mikään missi, olla isot rinnat...

En halua kuulostaa valittajalta... kun haluaan toisen kanssa viettää koko loppu elämän, niin tuntuu pahalta kun toinen ei puhu susta muille mitään. Varmaan osa sen "naisista" ei edes tiedä mua!

Olen tässä vihjaillut, että ostettaisiin uudet kihlasormukset... mutta hän ei edes puhu asiasta......

*huokaa* mitä tehdä, antaa olla vai????

 
Kurpitsa
Miksi ihmeessä olet yhdessä tuollaisen sian kanssa. Sinä et kiinnosta häntä joten nosta pää pystyyn ja lähde! Helppo tietysti sanoa sivullisen mutta miten voit ajatella että antaako olla vaan? Missä itsekunnioitus? Kuule hyviä miehiäkin on vielä olemassa, etsi sellainen tai elä yksin. Pääasia ettei tuhlaa elämäänsä ihmisen kanssa joka ei rakasta =)
 
Kiitoksia!


On sekin hämmentävä juttu, hän sanoo että rakastaa mua kamalasti ja haluaa elää mun kanssa..
Mutta silti ei puhu musta, tai puhu hänen perheestä..
Välillä tekee vain mieli itkeä, ku on pää niin sekaisin. Kun sitä Todella haluaa uskoa, että toinen rakastaan sua paljon.
:'( :headwall:
 
hah-hah
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2006 klo 12:32 Kurpitsa kirjoitti:
Miksi ihmeessä olet yhdessä tuollaisen sian kanssa. Sinä et kiinnosta häntä joten nosta pää pystyyn ja lähde! Helppo tietysti sanoa sivullisen mutta miten voit ajatella että antaako olla vaan? Missä itsekunnioitus? Kuule hyviä miehiäkin on vielä olemassa, etsi sellainen tai elä yksin. Pääasia ettei tuhlaa elämäänsä ihmisen kanssa joka ei rakasta =)
No just! Tässä taas nähdään tämän palstan taso. Ap kertoo jotain miehensä tekemisistä niin heti on joku täysin tuntematon "kaikentietävä" idiootti huutelemassa, että jätä se sika. Varsinkin kun kuvioissa on lapsia, pitäisi käyttää harkintaa entistä enemmän. Onhan se helppoa täältä sivusta huudella senkin kakara.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2006 klo 13:47 hah-hah kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2006 klo 12:32 Kurpitsa kirjoitti:
Miksi ihmeessä olet yhdessä tuollaisen sian kanssa. Sinä et kiinnosta häntä joten nosta pää pystyyn ja lähde! Helppo tietysti sanoa sivullisen mutta miten voit ajatella että antaako olla vaan? Missä itsekunnioitus? Kuule hyviä miehiäkin on vielä olemassa, etsi sellainen tai elä yksin. Pääasia ettei tuhlaa elämäänsä ihmisen kanssa joka ei rakasta =)
No just! Tässä taas nähdään tämän palstan taso. Ap kertoo jotain miehensä tekemisistä niin heti on joku täysin tuntematon "kaikentietävä" idiootti huutelemassa, että jätä se sika. Varsinkin kun kuvioissa on lapsia, pitäisi käyttää harkintaa entistä enemmän. Onhan se helppoa täältä sivusta huudella senkin kakara.
Entäs sen miehen harkintakyky? Mitäs mieltä olet siitä, kaikenymmärtäjä?
 

Yhteistyössä