Ai että musta on ihanaa olla tänään epäkelpo äiti..

Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Mäkin vielä harkitsen sitä tupakkaa :D . Sit mä rupeen ruinaan sitä jossain vaiheessa kuitenkin. Mutta jos ostan omat niin vedän ku pahin kessukeuhko sitä koko illan... :whistle:

nii ja sitten krapula on sen mukainen... :whistle: Mutta itteni on ainakin "pakko" saada tupakkaa kun juon... :ashamed:
Sama juttu..mistähän sekin johtuu..Päätä särkee jo alkuillasta..
 
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
me päästään juhlimaan...Ihanaa...Siis ihanaa...
Ai että mä nautin tästä huonon äidin fiiliksestä :eek: ;) :whistle:

Onko muita pahiksia...? :wave:
Mäkin pääsen tänään nauttimaan huonon äidin olemuksesta. Mennään ystävän kanssa istuu iltaa johonkin ja naatiskellaan alkoholia.

Mies on muksujen kanssa kotona. :D
 
Vieras

Pitäkäähän hauskaa..mulla on vielä odoteltavaa hamaan tulevaisuuteen. Masukil on la vasta loppuvuodesta ja senkin jälkeen ei tietty ihan heti voi minnekään lähteä, vaikka mieli tekisikin..
Taidan kuulostaa tosi pahalta, mut selvennykseksi, rakastan lapsiani, ja (tätäkin masussa köllivää ihan yritettiin) haluan heistä pitää huolta nii hyvin kuin voin..silti äitiä välillä väsyttää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Pitäkäähän hauskaa..mulla on vielä odoteltavaa hamaan tulevaisuuteen. Masukil on la vasta loppuvuodesta ja senkin jälkeen ei tietty ihan heti voi minnekään lähteä, vaikka mieli tekisikin..
Taidan kuulostaa tosi pahalta, mut selvennykseksi, rakastan lapsiani, ja (tätäkin masussa köllivää ihan yritettiin) haluan heistä pitää huolta nii hyvin kuin voin..silti äitiä välillä väsyttää.
:hug: ei se ole ihme, joskus äitiä saa väsyttää. itelläkin laskettu aika "vasta" huhtikuussa ja tuossa kaveri tokaisikin että miten MÄ jaksan kun tyttären syntymän jälkeen vain kolmesti kävin baarissa joista yhden kerran selvinpäin :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Mä en voi ymmärtää jotka lasten jälkeen juoksee vielä baareissa! |O Olet huono äiti!!!

Jesh..*kakkaa...*
:D :D :D :D
Meitkö lankaan

:LOL: :LOL: pakkohan se oli laittaa kun ei yhtään ollut tullut..
itekki menossa meinaan ..ja tupakkaakin ajattelin hakee vaik normisti en polta :D
En mäkään polta! Mut asian vierestä, puku ketjua sivuten laitoin sulle yv:tä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Pitäkäähän hauskaa..mulla on vielä odoteltavaa hamaan tulevaisuuteen. Masukil on la vasta loppuvuodesta ja senkin jälkeen ei tietty ihan heti voi minnekään lähteä, vaikka mieli tekisikin..
Taidan kuulostaa tosi pahalta, mut selvennykseksi, rakastan lapsiani, ja (tätäkin masussa köllivää ihan yritettiin) haluan heistä pitää huolta nii hyvin kuin voin..silti äitiä välillä väsyttää.
Että et ole saanut yhtään peetä niskaan-viestiä kirjoituksesi johdosta! :eek: Koska yleensähän täällä noita moraalipoliiseita vilisee ihan pilvin pimein... Ja kyllä minäkin voin myöntää, että raskausaikana jo odotin, että pääsen tuulettumaan - ja se on NORMAALIA! =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Mun "vatsa" nukkuu onnellisesti vaunuissa.. Ainoa mikä mua huolettaa on se ettei mun tissit vaan räjähdä *poks...poks*
pumppu mukaan vaan :D mulla oli Children of Bodomin keikalla tissipumppu mukana ja järkkäri sai hyvät naurut kun laukun tutki ovella :LOL:
Voi ei.. sellanen moottori pumppu. Mä voisin vetää sitä kärryillä perässä pitkin kaupunkia..

 
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Pitäkäähän hauskaa..mulla on vielä odoteltavaa hamaan tulevaisuuteen. Masukil on la vasta loppuvuodesta ja senkin jälkeen ei tietty ihan heti voi minnekään lähteä, vaikka mieli tekisikin..
Taidan kuulostaa tosi pahalta, mut selvennykseksi, rakastan lapsiani, ja (tätäkin masussa köllivää ihan yritettiin) haluan heistä pitää huolta nii hyvin kuin voin..silti äitiä välillä väsyttää.
Että et ole saanut yhtään peetä niskaan-viestiä kirjoituksesi johdosta! :eek: Koska yleensähän täällä noita moraalipoliiseita vilisee ihan pilvin pimein... Ja kyllä minäkin voin myöntää, että raskausaikana jo odotin, että pääsen tuulettumaan - ja se on NORMAALIA! =)
Tää on tällänen Kireepipasilta kielletty. Ne voi turmeltua jo ihan tälläsien hirveyksien lukemisesta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Mun "vatsa" nukkuu onnellisesti vaunuissa.. Ainoa mikä mua huolettaa on se ettei mun tissit vaan räjähdä *poks...poks*
pumppu mukaan vaan :D mulla oli Children of Bodomin keikalla tissipumppu mukana ja järkkäri sai hyvät naurut kun laukun tutki ovella :LOL:
Voi ei.. sellanen moottori pumppu. Mä voisin vetää sitä kärryillä perässä pitkin kaupunkia..
uusi, trendikäs asuste. aikanaan kaveri yritti imetysaikana bilettäessään tarjota muille valkovenäläisiä tuoreeltaan :x meni mun mielestä jo vähän yli :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Mun "vatsa" nukkuu onnellisesti vaunuissa.. Ainoa mikä mua huolettaa on se ettei mun tissit vaan räjähdä *poks...poks*
pumppu mukaan vaan :D mulla oli Children of Bodomin keikalla tissipumppu mukana ja järkkäri sai hyvät naurut kun laukun tutki ovella :LOL:
Voi ei.. sellanen moottori pumppu. Mä voisin vetää sitä kärryillä perässä pitkin kaupunkia..
uusi, trendikäs asuste. aikanaan kaveri yritti imetysaikana bilettäessään tarjota muille valkovenäläisiä tuoreeltaan :x meni mun mielestä jo vähän yli :whistle:
:LOL: :x

 

Yhteistyössä