Ai mun pyllyä :(

en tiiä mitä sille kävi, mutta tais kiristyä takapuoli sen mitä etupuoli löysty, raskauden ja synnytyksen jälkeen siis.

synnytyksestä on kaksi kuukautta ja kakalla käyminen sattuu. Lähes joka kerta. Tuntuu kuin lasinsiruja yrittäs ulostaa :'(

en ole kärsinyt (tietääkseni) pukamista tai muista sellaisista, mutta joka vessareissun jälkeen tulee vähäsen verta ja takapuoli sattuu.

sori vaan tästä mutta jos jollain ois kokemusta vastaavasta ja vois kertoa jotain mikä helpottaa.
 
Niin ja niihin on reseptittömiä kreemejä ja varmaan jotain suppojakin... Ne helpottaa oloa ja vähän rauhottaa pukamia. Ja sulavaa ruokaa ja paljon nesteitä että on uloste pehmosta eikä ummeta. Ja liikuntaa.
tämä se onki jännä, kun se sattuu ja verta tulee vähän oli kakka kovalla tai ei... vaikka ois pehmyttäkin niin sama reaktio. Kirvelee ja sitten tulee vähän verta. Outoa.
 
mutta eikö pukamat vaivaisi joskus muulloinkin kuin vaan vessassa käydessä?

etupuoli ei onneks falskaa :D
Ei. Mulla on ihan diagnosoitu pukamat pelkän ulostamisen aikana tulevan verenvuodeon takia, muutoin ei mitään ongelmaa. Kuulemma kunnon pukamat siellä on ja välillä vuotavat ihan kuin menkkaverta tulis... ei kivaa mutta pysyy kotikonstein kurissa.
 
"Jepulis"
Voi siellä olla joku sitkeä haavauma, joka ei meinaa parantua. Mä kävisin näyttämässä peräpäätä lääkärille, saat oikeeta salvaa oli sitten pukamat tai haavauma. Toi voi olla pitkään tosi inhottava vaiva, jos et hoida sitä...
 
"vieras"
Pahimmat pukamat teki mulla sitä, että verta tuli perseestä niin paljon, että piti side laittaa ettei tahraa housuja. Ulostamisen jälkeen tuli aivan kuin kamalassa kuukautisvuodossa. Lääkärissäkin kävin ja kun vuotoa oli senkin jälkeen niin tehtiin tähystys ja tulos oli vain peräpukamat, jotka vuoti. Loppui itsestään ilman lääkitystä. Etupuoli nyt falskaa vieläkin:(
 
äiskä_
mulla oli synntyksen jälkeen kans kauan noin et kakalla käynti sattu.en tiiä mitä oli,en käyny lääkärissä.mut verta tuli aina vähäsen..pikku hiljaa meni onneks ohitte.nyt oon raskaana ja toivon ettei sama homma toistu synnytyksen jälkeen...
 

Yhteistyössä