Aika ällöä. Tyyppi töissä kännissä, mut ei se mitään. Hän on sankari, kun lahjoittaa päiväpalkkansa hyväntekeväisyyteen

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;24394441:
Eikä kukaan kyllä vastannut tähänkään? Miksi on sopimatonta mennä kännissä töihin, mutta alasti on ihan ok?
No mä en tiedä tästä(kään) asiasta enempää kuin lööpit, nyt vasta selvis itseasiassa, että kyse oli Sari Seppälästä. Mutta kyllä mä vetäisin herneen nenään niin kännissä kuin alasti töihin tulemisesta, ois kyseessä mun alainen tai työkaveri!
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;24394441:
Eikä kukaan kyllä vastannut tähänkään? Miksi on sopimatonta mennä kännissä töihin, mutta alasti on ihan ok?
No mulle näistä hommista kumpikin on ihan sama mutta radiossa ihmiset ei näe sitä juontajaa mutta kuulee... Ja humalan yleensä kuulee ihmisestä.
 
"fani"
Julkisesti ja omalla nimelläni en ikinä tunnustaisi, että Jaajo & Petukka ovat mun aamujeni valo. Aika usein saa nauraa vedet silmissä ja puristaa rattia ettei tipahda täysin. Överiksi menee välillä, mutta kukaan ei ole täydellinen.

Sinänsä Jaajon pomo teki oikein, että esimiehen tehtävä on puolustaa alaisiaan. Ei puhua niistä paskaa julkisuuteen ja potkia päähän silloin kun toinen on jo maassa.Toisaalta: musta tuo juttu on enemmän surullinen kuin ällöttävä. Pomo sanoo, että "tätä kansa haluaa, kuuntelijaluvut nousevat." Mietin ekaa kertaa, että mä olen yksi niistä, jotka pitävät kaveria rellestämisessä kiinni. Niin kauan kun on ihan överi-adhd-läppää kerrottavanaan omasta elämästään niin taputellaan selkään. Kun tulet umpijurrissa töihin niin edes pomo ei sano, että selvästi julkisuuteen, että nyt meni yli. Juontajakolleega kehuu historian hulvattomimmaksi lähetykseksi.

Ja kuitenkin Jaajo vihjasi aamulla, että saatta kohta laulella murusensa perään toilailujensa vuoksi. Jotenkin toivoo, että koko juttu olisi mainoskikka. Mutta jurrissa se kaveri oli. Ihan aikuisten oikeasti.
 
"fani"
No mä en tiedä tästä(kään) asiasta enempää kuin lööpit, nyt vasta selvis itseasiassa, että kyse oli Sari Seppälästä. Mutta kyllä mä vetäisin herneen nenään niin kännissä kuin alasti töihin tulemisesta, ois kyseessä mun alainen tai työkaveri!
? Ihan oikeasti? Eiks Seppälän tarkoituksena ollut tempaista senkin puolesta, että me ei-lehtien-sivuilta-repäistyt-naiset olemme meikittömiä ja taviksia ja silti kivan näköisiä alasti!
 
[QUOTE="fani";24394537]? Ihan oikeasti? Eiks Seppälän tarkoituksena ollut tempaista senkin puolesta, että me ei-lehtien-sivuilta-repäistyt-naiset olemme meikittömiä ja taviksia ja silti kivan näköisiä alasti![/QUOTE]

Niin tämä oli kiva juttu ja hieno tempaus, mutta Jaajon juttu olikin nolo? Mitä ihmettä?
 
lama
oon jaajo fani ja oikeaan paikkaan meni lahjoitus OYS os.51
oma tyttö on 51:sen "potilas" 4V ja kummastuttaa jaajon motiivit
antaa rahat ouluun kun helsingissäkin on osasto.
 
lama
[QUOTE="Minä";24394821]laitan tämän Jaajon ja "kirjailija"Juha Vuorisen samaan kastiin: mukahauskaa paskaa! kanava vaihtuu välittömästi, kun jompikumpi herroista on määkimässä..[/QUOTE]

et silti voi väittää etteikö raha mennyt oikeaan paikkaan?
 
lama
no säähän vitun idiootti oot?
varmaan terveitten lasten ISÄ
et ainakaan lukemaas ymmärrä?
laitas omalle kohalle : 1.5 vuotta sytostaatteja,teholla oloa,hoitoja,kontrolleja......jne
ja jos lapsille muutama palapeli saadaan niin tosi hyvä juttu. tv:ISÄ
 
Isä
no säähän vitun idiootti oot?
varmaan terveitten lasten ISÄ
et ainakaan lukemaas ymmärrä?
laitas omalle kohalle : 1.5 vuotta sytostaatteja,teholla oloa,hoitoja,kontrolleja......jne
ja jos lapsille muutama palapeli saadaan niin tosi hyvä juttu. tv:ISÄ
No kattos ku ei mua kiinnosta toi, että onko raha mennyt oikeaan paikaan vaiko ei, vaan se, että onko soveliasta olla kännissä töissä, niinkuin AP:kin ajatteli!
 
Mitä helvetin väliä? Kenen elämää se nyt jollain tapaa liikutti, vaikka humalassa olikin? Hyvinhän tuo ilmeisesti veti? Itse kuuntelen lähinnä radio Rockia ja ihme se olisi, jos siellä ei joku jonain päivänä olisi mitään ottanut. :D Huvittavaa lähinnä.
 
lama
sinua ISÄ ei kiinnosta mikään niin kauan kun omat lapset on terveitä
ymmärrän kyllä
oot surkia ihiminen. mutta lohdutukseksi tarjoan hyvän biisin lauantaiaamuun: http://www.youtube.com/watch?v=xuRqsVturIw
 
"hah"
Mitä ihmeen väliä sillä on jos olikin kännissä. Ei tuu kuunneltua radioo, mutta kyllähän kännisiltä irtoo parempaa juttua kuin selviltä.
Ootko ap jotenkin katkera, etkö saa ite juoda?
 
no haloo
Ei se nyt niin vakavaa ole kun on radiotoimittaja ja tunnettukin vielä. ehkä opettajan ei sovi mennä kännissä kouluun mutta on se nyt pikkasen erisortin maailma kuin toimittajalla, josta ei kuulu kuin ääni! Että tosikkomaista tuosta vetää herneitä nenään.
Olisko ap valmis jostain antamaan palkastaan nuo summa hyväntekeväisyyteen?
 
sinua ISÄ ei kiinnosta mikään niin kauan kun omat lapset on terveitä
ymmärrän kyllä
oot surkia ihiminen. mutta lohdutukseksi tarjoan hyvän biisin lauantaiaamuun: Sympathy - YouTube
Menihän se raha oikeaan osoitteeseen mutta miksi haukkua joku surkeaksi jos hän puhui ainoastaan itse humalasta, ei rahan lahjoituksesta. Tämähän oli ainoastaan hyvää mainosta Suomipopille, Jaajo saa palstatilaa ja kuuntelijaluvut kasvaa.
Mua ärsyttää näissä aamushow-lähetyksissä se ettei minkään kanavan juttuja voi kuunnella lasten kuullen. Meillä lapset tykkää musiikista ja ois kiva kuunnella heidänkin kans jotain kivaa poppia tms. mutta ei voi kun näiden juontajien jutut liikkuu yleensä siellä alapääosastolla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24394888:
No kattos ku ei mua kiinnosta toi, että onko raha mennyt oikeaan paikaan vaiko ei, vaan se, että onko soveliasta olla kännissä töissä, niinkuin AP:kin ajatteli!
Must olis aivan upeaa, jos Jaajo lahjoittaisi vaikka kerran kuussa, kerran vuodessa tai jotakin siltä väliltä päiväpalkkansa hyväntekeväisyyteen. Syöpälapset on oikein oiva kohde. Siinä ei ole ongelmaa.

Mutta musta on vähintäänkin kyseenalaista, että tällä lahjoituksella yritetään kääntää huomio pois siitä kardinaalimokasta, että Jaajo oli kännissä töissä. Se ON sopimatonta, vaikka sen jälkeen lahjoittaisi koko omaisuutensa hyväntekeväisyyteen. Mut näemmä ihmiset on niin tyhmiä, että menee tähän koukkuun.
 
[QUOTE="hah";24394932]Mitä ihmeen väliä sillä on jos olikin kännissä. Ei tuu kuunneltua radioo, mutta kyllähän kännisiltä irtoo parempaa juttua kuin selviltä.
Ootko ap jotenkin katkera, etkö saa ite juoda?[/QUOTE]

Saan juoda ihan niin paljon kuin haluan. Tässä ei ole nyt kyse minusta.

Mutta mitäs sanoisit, jos opettaja, rekkakuski, lääkäri tai vaikka pappi menisi umpihumalassa toihin? Olisko se OK? Olisko se sitten OK, jos kyseinen henkilö lajoittaisi palkkansa hyväntekeväisyyteen? Ai ei vai? No, miksi se sitten radiotoimittajalle on OK? Mä en näe näissä muuta eroa kuin sen, että radiojuontaja ei luojan kiitos saa muuta vahinkoa aikaan mokailullaan kuin nolaa itsensä, toista se on vaikka autonkuljettajan tai lääkärin ammatissa. Mutta kyllä känni on aina känni.
 
hohhoijaaa
Mitenköhän tästäkin nousi näin iso kohu, olihan silloin kun nämä radiogaalat pidettiin, niin seuraavana aamuna aika monenkin radiokanavan juontajat humalassa. Että porukalla siis saa örveltää radiossa, kun siinä ei ole yhtään selväpäistä suodattamassa asioita, mutta yksin jos tulet humalassa töihin, OLET HÄPEÄKSI? Ja Jaajo on vissiin kerran aikaisemmin tullut ainakin hiprakassa töihin, eikä silloin lehdet kirjotelleet mitään. Taitaa lehdilläkin olla uutiset vähissä nykypäivänä.

Ja minusta on erittäin hienoa, että Jaajo sentään ''korvasi' virheensä, tuskin kukaan muu olisi tehnyt hänen laillaan jos samassa tilanteessa olisi. Eihän meidän kansanedustajatkaan lahjoittele palkkojaan vaikka krapulapäissään jäävät pois tärkeistä kokouksista, silti palkka juoksee. Jaajo on esimerkillinen ihminen, joka opettaa meille, että hänkin on vain ihminen.
 
Shepss
Aamulypsyä vuosia kuunnelleena en jaksa moralisioida tätä kohua. Tuli kännissä töihin, läperteli vähän mitä sattuu, mutta ei kuitenkaan mitään sellaista mistä herneet pitäis nenään vetää. Ihan samaa settiä kuin kuin joka aamu. Pyysi anteeksi jälkeen päin (humalan hälvettyä ) ja päätti vielä lahjoittaa palkkansa sen päälle.

En minäkään töihini voisi kännissä mennä mutta mä en ole aamulypsyn radiojuontaja. Niin joo, ehkei Ylen aikaisenkaan juontaja ehkä menisi.

Samaan haloota turhasta-lootaan menee mun näkökulmasta myös se MM-kisa jupakka.
 
plm
Mä en ymmärrä mitä kaksinaismoralistista siinä on.
Joka työssä ei todellakaan voi olla kännissä mutta jos se on esimiehelle ok niin sitten se on.
Jaajo on muutenkin niin... Jaajo :D
 

Yhteistyössä