Aika moneen osuu ja uppoaa

  • Viestiketjun aloittaja teyrtu468tjr
  • Ensimmäinen viesti
teyrtu468tjr
Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
Alkuperäinen kirjoittaja teytu468tjr:
Kappas, näin huomaamme taas tämän=) Tieteellinen todistaminen tapahtui juuri, kappas kappas=)
tähtitieteellisen suuri joukko on tutkittu! kiitos osallistuneille kolmelle! :flower:
No eihän täällä palstailekaan kuin max 10 :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja teyrtu468tjr:
Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
Alkuperäinen kirjoittaja teytu468tjr:
Kappas, näin huomaamme taas tämän=) Tieteellinen todistaminen tapahtui juuri, kappas kappas=)
tähtitieteellisen suuri joukko on tutkittu! kiitos osallistuneille kolmelle! :flower:
No eihän täällä palstailekaan kuin max 10 :LOL:
okei, vähennä kirjanpitoon nyt 9, pakko ruokkia lapset välillä. :wave:
 
Minusta tuntuu että oon täällä koko ajan tai ainakin liikaa mutta taitaa olla hyvä merkki että olen ihan pihalla kenenmilloinkin edesottamuksista. Harva nikkikin on ulkoa osattua-listassa. Että ehkä puuhastelen jotain muuta joskus. Tai sitten en vaan tajua mittään mikä on varteenotettava vaihtoehto sekin.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Varmasti sen, joka niin sanoo, täytyy myös olla aika perehtynyt palstan elämään. että omaan nilkkaan kopsahtaa myös aika nopeesti.
ei välttämättä..mä käyn kyllä päivittäin lukemassa eri ketjuja mutta kyllä pomppaa silmiin että jotkut on tosi monessa ketjussa ja kommentteja suunnilleen koko päivän ajalta. kyllä se jo monen tunnin istumista täällä tarkoittaa
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Varmasti sen, joka niin sanoo, täytyy myös olla aika perehtynyt palstan elämään. että omaan nilkkaan kopsahtaa myös aika nopeesti.
ei välttämättä..mä käyn kyllä päivittäin lukemassa eri ketjuja mutta kyllä pomppaa silmiin että jotkut on tosi monessa ketjussa ja kommentteja suunnilleen koko päivän ajalta. kyllä se jo monen tunnin istumista täällä tarkoittaa
Kröhöm, mitäs jos käytät nimeä vieras, jotta kukaan ei voisi sanoa, kuinka paljon todellisuudessa olet täällä? :)
 
Turkilmas
Juu mä ainakin oon koukussa. Ja lähes joka ainoan vapaahetkeni vietän palstalla. Se ei kuitenkaan tarkoita että olisin täällä koko ajan. Olen monta hetkeä päivästä täällä ja kirjoitan sen minkä kerkiän =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Varmasti sen, joka niin sanoo, täytyy myös olla aika perehtynyt palstan elämään. että omaan nilkkaan kopsahtaa myös aika nopeesti.
ei välttämättä..mä käyn kyllä päivittäin lukemassa eri ketjuja mutta kyllä pomppaa silmiin että jotkut on tosi monessa ketjussa ja kommentteja suunnilleen koko päivän ajalta. kyllä se jo monen tunnin istumista täällä tarkoittaa
Kyllä siinä olisi aika vaiva katsoa, mihin kellonaikaan kukakin on kirjoitellut jne.

 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Varmasti sen, joka niin sanoo, täytyy myös olla aika perehtynyt palstan elämään. että omaan nilkkaan kopsahtaa myös aika nopeesti.
ei välttämättä..mä käyn kyllä päivittäin lukemassa eri ketjuja mutta kyllä pomppaa silmiin että jotkut on tosi monessa ketjussa ja kommentteja suunnilleen koko päivän ajalta. kyllä se jo monen tunnin istumista täällä tarkoittaa
Kyllä siinä olisi aika vaiva katsoa, mihin kellonaikaan kukakin on kirjoitellut jne.
siinähän ne samalla näkee kun ketjuja lukee! ja minähän sanoin jo että käyn päivittäin joten so?
 

Yhteistyössä