aika outoa... tätä ei mun aivot kykene käsittelemään.. :O (turhis)

Siis mä kirjaimellisesti löhöön sohvalla peitto päällä ja läppäri sylissä.
No mua tuossa jo pidemmän aikaa vaivas että navan kohdalta painaa niin hitosti.
Aloin äsken sitten katsomaan..
Mulla on napakoru ja siirsin housun reunaa kun ajattelin että se jotenkin painaa tuota korua, samalla nosti korua hiukan (on sen kokoinen että tällen makuu asennossa painuu navan sisälle aavistuksen) :O.. jäi kyl suu auki. Ette usko mitä siellä oli toinen koru.. siis joku riipus :O. En siis todellakaan omista tuollaista korua eikä kukaan muu oo kyllä mun housuissani käyny tämän päivn aikana kun minä ja mitenkä se on tuolla pysyny.. :confused:
Mitä tästäkin pitäis ajatella..
 
Viimeksi muokattu:
Sanos muuta mä todellakin olen täällä huuli pyöreenä ja edelleenkin täällä pyörittelen korua kädessä. Olen pääni puhki miettinyt että mitenkä on mahdollista.. Mä jotenkin ymmärtäissin sen että olisin kaupassa vaikka jotain kurotellut ja on huomaamatta mennyt kaulaaukosta sisään, mutta ei mee enään se että toisen korun alla navan sisällä :O.
Enkä ole missään tänään kurkotellut edes... tuli pikkasen pimee fiilis...
 
Ohis
Asiahan on ihan selvä. MIehesi on tuonut toisen naisen sänkyynne, ja hän on pudottanut korun sinne. Sinä olet sitten sen päällä nukkunut vatsallasi, ja koru on uponnut napaasi. Mitä tästä opimme?

JSSAP!!!!!!!
 
Asiahan on ihan selvä. MIehesi on tuonut toisen naisen sänkyynne, ja hän on pudottanut korun sinne. Sinä olet sitten sen päällä nukkunut vatsallasi, ja koru on uponnut napaasi. Mitä tästä opimme?

JSSAP!!!!!!!
Olis kyllä aivan uskomatonta, että pettämisestä jää tuolla tavalla kiinni. :O
 
NOh, se koru oli siinä viltissä, ja onnistuit puskemaan sen napaasi, edelleenkin asiaan on pakko liittyä pettävä puoliso :D
Mä oo tätä peittoa tänään viskonu menne tullen että olettaisin kyl korun pudoneen lattialle ja tässä välissä on paita ja veryttely takki ei mahdollista =).
Pettävastä puolisosta olis kyl joutunu viemään peti vaatteet mukana jonnekkin minne olis menny paneskelemaan :D.. ja tää peitto ei oo kyl tältä sohvalta kadonnu.
 
Se on vaan yksinkertaisesti materialisoitunut sinne sinun napaan. Se on jostain humpsahtanut madonreikään, joka on sittemmin käväissyt sinun navassa ja sylkäissyt korun ulos. ?????
 
"mama"
no miehesi on sitte ajatellu yllättää sut ja ostanut sulle uuden korun, minkä "romanttisesti " on laittanut sun nukkuessa napaasi...että sä sen sieltä löydät jne,..
 
Miehen kanssa tässä asiaa pohditaan...

Mietittiin olisko mahdolista, tänään kaupassa käydessä..
Olen ollut jonkun ihmisen lähellä joka on huitassut itseänsä niin että on koru lentäny kaaressa mun kaulaaukosta sisään ja vierinyt alas paidan syrjää pitkin. Sitten tulee tenkkapoo, mulla oli urheiluhousut jalassa (olin salilta tulossa) jonka vyötäry ylettyy navan yli ja päällä on vartalonmyötäinen toppi.. mitenkä on päässyt napaan pyörähtämään??
Mun täytyy tyttäreltäni huomenna kysyä onko hänellä tuollaista korua. :D..
 
[QUOTE="mama";22411045]no miehesi on sitte ajatellu yllättää sut ja ostanut sulle uuden korun, minkä "romanttisesti " on laittanut sun nukkuessa napaasi...että sä sen sieltä löydät jne,..[/QUOTE]

:D Olis ihan siistii jos olis noin käynyt.. mut ei oo... :|.. ja olis ny ollu edes kultainen... ;) :D

Mä veikkaan et tää jää ikuiseksi arvoitukseksi...
 
gt3rfed
Jep... Kun alkaa itseään tolla lailla rei'ittämään, niin aika pian sitä huomaa, että pääkin on täynnä reikiä, jonka johdosta sitä on mennyt alunperinkään rei'ittämään itseään. ;)
 

Yhteistyössä