Aika raukkamaista pankilta .....

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kello jo 1.10 yöllä.Eikä vielä näy palkka tililläni.
Näin aina kun tilipäivä.
Lakisääteisesti pitäisi olla.
Mä en ymmärrä miksi tili ei näy heti vuorokauden vaihtuessa?
Ei edes näin myöhään vuorokauden vaihtuessa.
No mut niinhän se on ,kun sun pitää jotain saada niin
sitä vaan venytetään.
En tajua mksi pankin pitää olla aina niin inhoittava
joka pirun asiassa
 
vierailija
Mitä hourit siellä? Maksupalvelulaki muuttui jo melkein 10 vuotta sitten, palkat maksetaan sen mukaisesti tileille viimeistään klo 04-05 aikoihin. Ennen lakimuutosta palkat maksettiin heti puolenyön jälkeen.

Ota asioista selvää, ennenkuin tulet ulisemaan täysin höpöjuttuja nettifoorumeille.
 
vierailija
Mitä hourit siellä? Maksupalvelulaki muuttui jo melkein 10 vuotta sitten, palkat maksetaan sen mukaisesti tileille viimeistään klo 04-05 aikoihin. Ennen lakimuutosta palkat maksettiin heti puolenyön jälkeen.

Ota asioista selvää, ennenkuin tulet ulisemaan täysin höpöjuttuja nettifoorumeille.

Mä mtn ulise !!! Mulla näkyy klo 00.30 tilillä tai viimeistään klo 01.00
Mutta ei tänään. Sitä täs ihmettelen.
 
vierailija
Mä mtn ulise !!! Mulla näkyy klo 00.30 tilillä tai viimeistään klo 01.00
Mutta ei tänään. Sitä täs ihmettelen.
Sinäkö olet aloittaja? Joka sanoi näin:
Kello jo 1.10 yöllä.Eikä vielä näy palkka tililläni.
Näin aina kun tilipäivä.
Eli palkka ei ole näkynyt tähän aikaan tilillä ennenkään? Vai ei vain tänään? Sekoilustasi ei ota selvää, ole hyvä ja tarkenna. Ei sillä mitään merkitystä ole tosin, koska palkkoja ei LAIN MUKAAN tarvitse maksaa vielä puolenyön aikaan, toisin kuin sinä väität. Eikä yhden aikaan. Ne saattavat toki mennä maksuun silloinkin, mutta tyypillisesti ne maksetaan 04-05 aikoihin. Lain mukaan palkan on oltava palkansaajan käytössä palkanmaksupäivän pankkipäivän aikana. Mikään laki ei tänä päivänä velvoita mitään pankkia maksamaan sinun roposiasi tilillesi puolenyön aikaan, toisin kuin sinä hourit.
 
vierailijaFg
Mä olen aina ihmetellyt, että mitä niillä rahoilla tekee keskellä yötä. En mä köyhänä yh:nakaan kytännyt keskellä yötä tuleeko tuet koska tilille. Mä nukuin silloin ja nukun edelleen kun palkka tai lapsilisä tulee tilille.
 

Yhteistyössä