Aika sinisilmäistä...

Kamala tapaus, enkä tarkoita nyt millään muotoa että nainen itse olisi tällaista aiheuttanut tms, mutta joku terve epäluulo pitäisi AINA kyteä jos "tuntee" ihmisen vain chatin kautta :/

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1716843
 
Tämä kuluu samaan sarjaan sinisilmäisiä kuin ne maalaistollikat jotka lähettelevät rahaa naiselle edes näkemättä tätä. Kunhan nainen vain lupailee ruusuista tulevaisuutta. Vielä tuollaisen vanhoilta ukoilta jotenkin ymmärtää mutta että nyky aikana nuori ihminen haksahtaa samaan? Ei ymmärrä.
 
Mua tuli opiskeluaikana kadulla keskellä päivää iskemään sellainen kivan näköinen mies, meillä molemmilla oli lenkkeilyvaatteet päällä. Olisi hirveästi halunnut mennä kahville yms. kanssani. No, olin silloin varattu, eikä kiinnostanut muutenkaan, mutta mulle iski jostain syystä ihan kamala pelko, jollaista ei oo montaa kertaa ollut. Aattelin, että olis ihan kamalaa, jos jonkun pyytäisi kotiinsa tai menisi jonkun kotiin ja se olisikin ihan kamalan paha mulle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:
öö mistä se äiti tiesi missä tytär oli. ja kui ei aikasemmin puuttunut? mut joo. aika hölmö nainen on ollut mut ei silti ansaitse noin kamalaa kohtaloa.
Tuo on kyllä mielenkiintoinen pointti, että miks se äiti odotti viikon ennen ku soitteli perään...

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja simpu:
Mua tuli opiskeluaikana kadulla keskellä päivää iskemään sellainen kivan näköinen mies, meillä molemmilla oli lenkkeilyvaatteet päällä. Olisi hirveästi halunnut mennä kahville yms. kanssani. No, olin silloin varattu, eikä kiinnostanut muutenkaan, mutta mulle iski jostain syystä ihan kamala pelko, jollaista ei oo montaa kertaa ollut. Aattelin, että olis ihan kamalaa, jos jonkun pyytäisi kotiinsa tai menisi jonkun kotiin ja se olisikin ihan kamalan paha mulle.
:( niinpä...
 
Iloinen Possu
Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:
kyllä se on naisen vika jos on "tuntenu" miehen vasta vähän aikaa! ikinä lähtis tapaamaan ketään jonka kans kirjotellu joitain viikkoja/kuukausia.....
No ei kai nyt sentään sen naisen vika ole että uusi tuttavuus päättääkin raiskata :eek: Mutta ei sitä nyt ehkä kannattaisi lähteä tuolla lailla tapaamaan kun ei oikeasti tiedä mihin on menossa..
 
Mutta luulis kyllä että kun meikäläisen ikäisellekki on aina painotettu että ihmiset ei aina ole sitä mitä väittää mm. netissä tai just chatissä, ni miten tää sukupolvi jotka on syntyny kännykkä kourassa ja kasvanu tietokoneen edessä, ei sitte tajua tollasta???
 
Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:
No ei kai nyt sentään sen naisen vika ole että uusi tuttavuus päättääkin raiskata :eek: Mutta ei sitä nyt ehkä kannattaisi lähteä tuolla lailla tapaamaan kun ei oikeasti tiedä mihin on menossa..
Oikeastaan "syy" on samalla tavalla naisen kuin jos minä menisin kaatamaan bandidosien kerhon eteen niiden harrikoita ja saisin turpaani.
 
Nojaa. Useimmitenhan se kuitenkin on joku läheinen joka raiskaa ja pahoinpitelee. Että sattuuhan nuita vaikka olis kauankin tuntenut. Pientä varovaisuutta vois olla, mutta kun ei paremmin tiedä yksityiskohtia, en menis kovin sanoin kommentoimaan.

Missä vaiheessa muuten sitten tuntee jonkun tarpeeksi hyvin, että vois vaikka mennä sen luokse? Kuinka monta kertaa on pitäny nähdä, minkälaisissa tilanteissa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Nojaa. Useimmitenhan se kuitenkin on joku läheinen joka raiskaa ja pahoinpitelee. Että sattuuhan nuita vaikka olis kauankin tuntenut. Pientä varovaisuutta vois olla, mutta kun ei paremmin tiedä yksityiskohtia, en menis kovin sanoin kommentoimaan.

Missä vaiheessa muuten sitten tuntee jonkun tarpeeksi hyvin, että vois vaikka mennä sen luokse? Kuinka monta kertaa on pitäny nähdä, minkälaisissa tilanteissa?
Jos minä lähtisin tapaamaan ekaa kertaa jotain tekstiviesti tuttua, niin tasan se olis julkinen paikka eikä jomman kumman asunto.
 
Iloinen Possu
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:
No ei kai nyt sentään sen naisen vika ole että uusi tuttavuus päättääkin raiskata :eek: Mutta ei sitä nyt ehkä kannattaisi lähteä tuolla lailla tapaamaan kun ei oikeasti tiedä mihin on menossa..
Oikeastaan "syy" on samalla tavalla naisen kuin jos minä menisin kaatamaan bandidosien kerhon eteen niiden harrikoita ja saisin turpaani.
Öh, no aika huono vertaus kuitenkin. Täähän vaan luotti että vastassa on se Herkkä mies, vaimikäsenytoli. Ja sä tuossa tapauksessa rikkoisit jotain toisen omaa, vaikka ei sekään minusta oikeuta turpa saunaan mutta ne bandidosit varmaan ehkä ei olis mun kanssa samaa mieltä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:
No ei kai nyt sentään sen naisen vika ole että uusi tuttavuus päättääkin raiskata :eek: Mutta ei sitä nyt ehkä kannattaisi lähteä tuolla lailla tapaamaan kun ei oikeasti tiedä mihin on menossa..
Oikeastaan "syy" on samalla tavalla naisen kuin jos minä menisin kaatamaan bandidosien kerhon eteen niiden harrikoita ja saisin turpaani.
Näin on.

On sanomatta selvää, että miehen ja naisen rikos näissä tilanteissa on erilainen. Nainen harvemmin raiskaa, koska on fyysisesti heikompi. Nainen taas on yleensä syytteessä niissä tapauksissa, kun mies on juotettu ravintolassa, nainen houkuttelee jonnekin luukkuun ja mieheltä katoaa rahat ja kortit sen tien. Molemmilla on tapansa tehdä tällaisia rikollisia temppuja. Naisilla se vain on useimmiten harkitumpaa, miehillä spontaania.
Ja luonto on näin meidät eläimet suunnitellut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:
Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:
kyllä se on naisen vika jos on "tuntenu" miehen vasta vähän aikaa! ikinä lähtis tapaamaan ketään jonka kans kirjotellu joitain viikkoja/kuukausia.....
No ei kai nyt sentään sen naisen vika ole että uusi tuttavuus päättääkin raiskata :eek: Mutta ei sitä nyt ehkä kannattaisi lähteä tuolla lailla tapaamaan kun ei oikeasti tiedä mihin on menossa..
en tarkota sitä että naisen vika se että ukko raiskaa vaan sitä tarkotan että oli pöijä akka ku ilmeisesti lyhyen "tuttavuuden" jälkeen lähtee tapaamaan YKSIN tuntematonta miestä! kyllä kaikille pitäis olla tiedossa se minkälaisia ihmisiä netissä pyörii.
 
Artikkelissa ei käy ilmi, onko nainen mennyt treffeille suoraan miehen asunnolle? Jos on, niin siinä toki olisi voinut käyttää harkintaa mutta ei se missään nimessä tee raiskauksesta yms sen lievempää.

Ja mitä toisten asunnolle menemiseen tulee, monethan lähtevät baaristakin sinänsä tuntemattomien luokse. Toki silloin on ihmisen ehtinyt tavata edes sen hetken aikaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:
Öh, no aika huono vertaus kuitenkin. Täähän vaan luotti että vastassa on se Herkkä mies, vaimikäsenytoli. Ja sä tuossa tapauksessa rikkoisit jotain toisen omaa, vaikka ei sekään minusta oikeuta turpa saunaan mutta ne bandidosit varmaan ehkä ei olis mun kanssa samaa mieltä.
Ikävä kyllä nykyäänkin sinisilmäisyydestä (tyhmyydestä ) sakotetaan. Aivan sama tapaus kun nainen lähtee kahden ventovieraan miehen kanssa yöllä ravinolasta juttelemaan mukavia miesten luokse ja lopputuloksen voi lukea sitten lehdestä. Vaikka tälläisessakin tapauksessa vika on 100% miehissä niin olisi se nainenkin voinut vähän ajatella etukäteen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Mikä noita just-ja-just parikymppisiä vaivaa? Eikö heillä ole sitä kuuluisaa maalaisjärkeä sitten yhtään?
Ei oo ei... Sitä luottaa niin helposti.

Ite 15-vuotiaana tutustuin netissä erääseen tyyppiin, sovittiin sitte joittenki viikkojen päästä treffit, yleisellä paikalla nousin sit auton kyytiin. Oli se kunnon tyyppi, ei siinä mitään, mut oishan se voinu ollaki joku hullu...

18-vuotiaana tapasin kans tyypin johon olin netissä tutustunu. Yleisellä mutta hiljaisella paikalla tavattiin... Kunnon mies seki, nykynen aviomies. :heart:

Joko olen osannut karsia kehnot tapaukset pois (joistaki tiesin heti yhden viestin perusteella että ne on jotai hulluja..), tai sit on käyny tuuri.
 
itseasiassa joitain vuosia sitten olen tavannut netin kautta 2 miestä, tosin ihan kaveripohjalla. molemmat oli tosi mukavia jo viestien perusteella. molemmat tapasin yhtäaikaa MINUN luona ja ei ois voinu yhtään hauskempi ilta olla .... myöhemmin aloin seurustelemaan tämän toisen kanssa, sitä tosin kesti vain vähän aikaa mutta edelleen ollaan kavereita :)
 

Yhteistyössä