aika surullista kun toi bb tuuli nyt sit pelkää jotain tauteja kun meni nusasee ilman suojaa..

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Tuuli syö pillereitä, ei häntä oo huolettanut mikään muu kuin et saako jotain sukupuolitauteja. Terol taas on ollu kortsuja tyynyn alla piilossa. Joten en tiedä miten mähmät on sängylle tullu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla harmaana:
Mä taas ajattelin, että jos Tuuli oletti/pyysi Teron käyttävän kondomia, mitä ehkä tekikin, ja sitten Tuuli pelästy, kun ne "mähmät" löyty siitä sängyltä ja alkoi epäillä, että Tero oli kenties huijannut häntä ja vedellyt ilman kortsua.
Miten ei voi huomata sitä, että toinen ei laita kortsua päälle? Kyllä sen ainakin huomaa jos mies laittaa kortsun päälle ja voihan nainenkin sen laittaa...
Ja kyllähän nyt herranen aika kumin TUNTEE käytössä, kitka ihan toisenlainen..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla harmaana:
Mä taas ajattelin, että jos Tuuli oletti/pyysi Teron käyttävän kondomia, mitä ehkä tekikin, ja sitten Tuuli pelästy, kun ne "mähmät" löyty siitä sängyltä ja alkoi epäillä, että Tero oli kenties huijannut häntä ja vedellyt ilman kortsua.
Miten ei voi huomata sitä, että toinen ei laita kortsua päälle? Kyllä sen ainakin huomaa jos mies laittaa kortsun päälle ja voihan nainenkin sen laittaa...
Ja kyllähän nyt herranen aika kumin TUNTEE käytössä, kitka ihan toisenlainen..
Niin kyllä sen tuntee. Paremmalta kyllä tuntuu ilman... :whistle:
 
äiti neljälle
ainiin, tarviihan siihen hommaan kaksi, heh. En ajatellut miestä, kun otsikko vihjas vaan Tuulin huonoon omaantuntoon. Mut tosiaan, mun täytyy sanoa että miehet on MIEHIÄ. Eli pil..n kiilto silmissä ja tavara kuin tavara kelpaa. Onhan se reikä rinkelissäkin, tai jotenkin sinnepäin. Eli siinä tilanteessa (yhtään miestä puolustelematta) ei käy edes mielessä jokin ehkäisy. kunhan vaan pääsee sisälle ja purkautumaan. eli vaistot ottaa vallan.. Sitä ei mietitä edes siin vaihees, kun elatusmaksuja pitäis ruveta maksaan, vaan syyllistetään toinen osapuoli. Tosin ei voi yleistää
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla harmaana:
Mä taas ajattelin, että jos Tuuli oletti/pyysi Teron käyttävän kondomia, mitä ehkä tekikin, ja sitten Tuuli pelästy, kun ne "mähmät" löyty siitä sängyltä ja alkoi epäillä, että Tero oli kenties huijannut häntä ja vedellyt ilman kortsua.
Miten ei voi huomata sitä, että toinen ei laita kortsua päälle? Kyllä sen ainakin huomaa jos mies laittaa kortsun päälle ja voihan nainenkin sen laittaa...
En tiedä, kyllä minäkin sen huomaan. Mulla ei ole 24/7, mutta tuolla subin keskustelupalstalla väitettiin, että ne olisi hakeneet kondomin tyynyn alle. Ja tietääkö kukaan käyttikö ne kortsua vai ei? Jos ne vaikka käyttikin ja Tuuli vaan ihmettelee miksi siinä lakanassa on ne "mähmät" kun kerta kortsua käytettiin... Ja Teroa en syytä mistään, kuten joku tuossa ylempänä epäili. Kunhan tässä vaan arvuuttelin muitakin vaihtoehtoja...
 

Yhteistyössä