Aikamoinen duuni tuo kirpparihinnoittelu, toivottavasti kannattaa :)

  • Viestiketjun aloittaja Huom harmaana
  • Ensimmäinen viesti
Huom harmaana
Tein eilen illalla järkyttävän ison duunin kun hinnoittelin liki sata vaatetta ja tavaraa kirpparia varten. Jännä mennä myymään ihan uudelle kirpparille kun ei ole hajuakaan käykö siellä ketään eikä ole tietoa että mikä tulee olemaan hintataso. Sittenhän sen näkee.

Kivaa sinänsä että sinne voi viedä isoakin tavaraa myyntiin, vaikka siitä pienen provikan joutuukin maksamaan. Tulee ainakin pöydän hinta katettua ;)

Menossa siis Hgin Konalan lauantaina avattavalle kirpparille myymään. Aiemmin olen myynyt vain Akselissa Mankkaalla ja huutiksessa. Olisi kiva jos ei tarvitsisi enää myydä Akselissa, kun siitä paikasta ei ole mitään hyvää sanottavaa. Ja huutiksessa tuon peruskaman myymisen kanssa on vähän niin ja näin.
 
Se on muuten totta että jos myy vain lasten vaatetta ja ihan vähän aikuisten niin ei siitä jääkkään kuin hyvä mieli. Mutta mulla vaikuttaa se että hinnat on tosi edulliset vaikka on tosi siistiä vaatetta, mutta se viikon tuotto menee yleensä pöytämaksuun seuraavalle viikolle ja ehkä 20-40 euroa saan lisäksi käteen, mutta pääsenpähän eroon turhista kaapin täytteistä =).
 
Huom harmaana
Se on muuten totta että jos myy vain lasten vaatetta ja ihan vähän aikuisten niin ei siitä jääkkään kuin hyvä mieli. Mutta mulla vaikuttaa se että hinnat on tosi edulliset vaikka on tosi siistiä vaatetta, mutta se viikon tuotto menee yleensä pöytämaksuun seuraavalle viikolle ja ehkä 20-40 euroa saan lisäksi käteen, mutta pääsenpähän eroon turhista kaapin täytteistä =).
Jännästi sitä tuottoa sitten kuitenkin tulee vaikka hinnat olisivat luokkaa 50 senttiä-3 euroa.
Yllätyn joka kerta kun käteen jää joku 150 euroa. Mutta on siinä duuniakin, hinnoittelu ja siistiminen jne. Mutta pääasia että tavara kiertää!
 

Yhteistyössä