Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen eri mut joissain kuvissa K näyttää häkki eläimeltä, on jotenkin ihan hukassa itsensä kanssa. B vetää rutiinilla ja lämpimästi ja välillä se K lämpimyys myös vilahtaa. Jotenkin oudot vibat ja shippari olen kuitenkin.
 
vierailija
Kertoisitko lisää siitä katseesta se kiinnostaa. Oletko se sama koka kirjoitti että J katseesta näkee nyt että tästä ei mitään enempää tule kuin ystävyyttä? Mua kiinnostaa todellakin jos avaisit tätä
Kirjoitin katseesta aiemmin joo, mutta tuo näkemys johtopäätöksistäni on minusta vähän harhaanjohtava. :) Siis uskon tuon katseen nimenomaan liittyvän siihen, että on vahvoja tunteita, mutta ei pysty diilaamaan niiden kanssa. Olen siis varsin varma molemminpuolisista tunteista, mutta monia vastaavia tilanteita nähneenä pidän hyvin epätodennäköisenä, että ne johtaisivat enää mihinkään, vaikka ei se missään määrin mahdotonta ole. Livenä katseen nähnyt ystäväni on samaa mieltä päätelmistäni.

Useampi jotka eivät huomanneet katseen outoutta Tallinna-kuvista ilmeisesti huomasivat sen kyllä Kultsan bäkkäriideoissa, kannattaa katsoa niisä jos kiinnostaa. Se efekti katseeseen tulee siitä, että silmien fokus on näkökentän reunoilla eikä keskellä, mistä tulee poissaoleva vaikutelma. Sen tarkemmin en osaa selittää, miltä se käytännössä näyttää.
 
vierailija
Tässä vielä kirjautumattomille


Bojanin eleestä tuossa vikassa kuvassa tulee mieleen se kun hän hipsutteli K:n kaulanauhaa sillä Rekon kuvaamalla videolla.
Tarkoitit tätä? 🥰

 
vierailija
Oli minustakin Käärijän katse jotenkin suojautuvat tai jotenkin vaan etäisempi tallinnan keikalla. Mutta samanlaiselta hän on näyttänyt muutenkin julkisuudessa. Vahviten se suoja näyttää olevan päällä B lähellä syystä tai toisesta.
 
vierailija
mites nuo asiat nyt liittyy. Meinaatko että tiktoklivessä haukkuvat paidan ja kertovat että eivät enää ikinä halua mitään Käärijään liittyvää nähdäkään
Korostavat ystävyyttä ehkä ettei kukaan olisi väärässä käsityksessä? Mä en kyllä uskonutkaan että B laittaisi sen paidan päälleen, en tässä tilanteessa. Toivottavasti säilyttää sen kuitenkin. Olisi kiva kuulla kyllä Bn reaktio siihen.
 
vierailija
Katsokaa vaikka tarkemmin Emma gaalaa tai muuta lähiaikojen julkisuudessa oloa. Suojat päällä vahvasti sanoisin
En ole nähnyt yhtään noin pihalla olevaa katsetta kyllä missään muussa tilanteessa kuin Kultsa ja Tallinna (vaikka silmämeikkien kanssa ja ilman onkin hankala verrata, mutta se ei johdu missään nimessä vain silmämeikkien puuttumista, kuten joku aiemmin ehdotti - niitä ei ollut NT:lläkään).
 
vierailija
Minusta se uusi paita ei näytä yhtään esiintymispaidalta. Jos jossain olettaisin sen kenties näkeväni, niin soundcheckissä tai jossain randomstoorissa bäkkäriltä. Ehkä sellaista tulee vielä tai sitten ei, ei se kyllä oikein mitään kerro mistään.
 
vierailija
Korostavat ystävyyttä ehkä ettei kukaan olisi väärässä käsityksessä? Mä en kyllä uskonutkaan että B laittaisi sen paidan päälleen, en tässä tilanteessa. Toivottavasti säilyttää sen kuitenkin. Olisi kiva kuulla kyllä Bn reaktio siihen.
No ei todellakaan livessä ala ainakaan mitään ystävyysjuttuja selitteleen, ei toi live K:hon liity
 
vierailija
En minä kyllä mitään pihalla olemista tai burn outtia näe. Mutta minusta näyttää kuin suojasi itseään enemmän kuin ennen enkä sitä kyllä yhtään ihmettelisi jos näin olisi
 
vierailija
Minusta se uusi paita ei näytä yhtään esiintymispaidalta. Jos jossain olettaisin sen kenties näkeväni, niin soundcheckissä tai jossain randomstoorissa bäkkäriltä. Ehkä sellaista tulee vielä tai sitten ei, ei se kyllä oikein mitään kerro mistään.
Siis en minä ainakaan edes odottanut/odota näkeväni esiintymispaitana eli samaa mieltä
 

Yhteistyössä