Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Usea tuttuni on kertonut inhottavia asioita hänestä, en muista tarkemmin enää enkä tosiaan osaa sanoa, miten todenperäisiä ne ovat. Mutta tuolla Joksujen fanitaidepuolella tuntuu ylipäätään olleen aika riitaista.
Minusta heidän ei kannattaisi julkaista mitään fanien taiteiluita, en ainakaan itse jaksa katsoa niitä yhtään. On aina pettymys kun stoori-ilmoituksen takana onkin fanin piirros.
 
vierailija
Musta nuo koristeet ja meikkaukset on hyvin pieniä juttuja siihen verrattuna, että näilläkään palstoilla ei kaikki hyväksy edes heidän ystäviä ja puhe näistä ystävistä on välillä tosi ilkeääkin. Entäpä jos joku heistä olisikin vieläpä kumppani? Samoin biisien kielestä tai asuinpaikasta (Lontooseen meno) on tullut jo etukäteen paljonkin negaa, ennen kuin edes kuultiin minkä kielisiä biisejä lopulta on tulossa. Mä toivoisin että näissä asioissa heille annettaisiin enemmän tilaa tehdä ne omat päätökset. Siinä rinnalla jollain rusetilla tukassa ei ole mitään väliä.
 
vierailija
Musta nuo koristeet ja meikkaukset on hyvin pieniä juttuja siihen verrattuna, että näilläkään palstoilla ei kaikki hyväksy edes heidän ystäviä ja puhe näistä ystävistä on välillä tosi ilkeääkin. Entäpä jos joku heistä olisikin vieläpä kumppani? Samoin biisien kielestä tai asuinpaikasta (Lontooseen meno) on tullut jo etukäteen paljonkin negaa, ennen kuin edes kuultiin minkä kielisiä biisejä lopulta on tulossa. Mä toivoisin että näissä asioissa heille annettaisiin enemmän tilaa tehdä ne omat päätökset. Siinä rinnalla jollain rusetilla tukassa ei ole mitään väliä.
Minusta esim. biisien kielestä voi keskustella kärkkäästikin, se on kuitenkin hyvin olennainen asia musiikissa, ja se musiikkihan on fanituksessa yleensä pääjuttu (toki ei tarkoita, että näitäkään pohdintoja pitäisi mennä itse bändille huutelemaan). Ihan eri juttu sitten joku ystävien, kumppaneiden, ulkonäön yms haukkuminen, s on tosiaan välillä ollut tosi törkeää.
 
vierailija
Musta nuo koristeet ja meikkaukset on hyvin pieniä juttuja siihen verrattuna, että näilläkään palstoilla ei kaikki hyväksy edes heidän ystäviä ja puhe näistä ystävistä on välillä tosi ilkeääkin. Entäpä jos joku heistä olisikin vieläpä kumppani? Samoin biisien kielestä tai asuinpaikasta (Lontooseen meno) on tullut jo etukäteen paljonkin negaa, ennen kuin edes kuultiin minkä kielisiä biisejä lopulta on tulossa. Mä toivoisin että näissä asioissa heille annettaisiin enemmän tilaa tehdä ne omat päätökset. Siinä rinnalla jollain rusetilla tukassa ei ole mitään väliä.
Kiitos. Ihanan asiallinen ja fiksu kommentti sulta.❤ Sen verran haluan tähän meikki keskusteluun työntää lusikkani ja sanoa yhdelle kommentoijalle sellaiset terveiset, että nyt on vuosi 2024, ei 1952.
 
vierailija
Minusta esim. biisien kielestä voi keskustella kärkkäästikin, se on kuitenkin hyvin olennainen asia musiikissa, ja se musiikkihan on fanituksessa yleensä pääjuttu (toki ei tarkoita, että näitäkään pohdintoja pitäisi mennä itse bändille huutelemaan). Ihan eri juttu sitten joku ystävien, kumppaneiden, ulkonäön yms haukkuminen, s on tosiaan välillä ollut tosi törkeää.
Samaa mieltä että se on vielä pahempi juttu. Tuo biisien kieli liittyy joo musiikkiin kyllä, se on vähän monipiippuinen juttu. Osa fanien mielipiteistä varmasti kulkeutuu joksuillekin asti ja jos se mielipide on vahvasti tuomitseva jo etukäteen, saattaahan se helposti stressata ja vaikuttaa sellaiseen vapaaseen, luovaan fiilikseen mitä biisien tekeminen vaatii. En toisaalta liputa minkään keskustelun tukahduttamisenkaan puolesta, enemmän kai sitä haen takaa että miten vahvasti ja jyrkällä ennakkoasenteella ne asiat ilmaistaan. Ja itsekin tykkään eniten noista slovenian ja serbian kielisistä sanoituksista. Myös schlager ja EW on silti olleet hyviä.
 
vierailija
Joo on kyl vähän outoo et etenkin täällä ja varmaan muuallakin tuomitaan tai ollaan negatiivisella asenteella lähes kaikkiin Joksujen tekemisiin/ystäviin. Ei sen pitäis niin mennä vaan mun mielestä pitää antaa heidän itse päättää mitä tekevät ja kenen kanssa liikkuvat. Keskustella saa mutta ei mun mielestä tuomitsevasti vaan rakentavasti
 
vierailija
No näitä asioita ei voi päätellä sen suppeahkon olemassa olevan materiaalin ja huonojen kuvien perusteella.
Kyllä voi, alkaen jo ihan siitä, että Bojan kyllä todellakin käyttäytyy haastatteluissa niin kuin ei haluaisi myöhemmin, jos löytyy miessuhteesta, että hänen sanottaisiin valehdelleen olevan kiinnostunut naisista.
Sekin herättää kysymyksiä, että hän on ollut hyvin pitkään sinkku.
Hän myös hyvin todennäköisesti oli oikeasti rakastunut Jereen… vähän vaikea on tässä nähdä, että Sadie olisikin yhtäkkiä hänen gf:nsä.
 
vierailija
Kyllä voi, alkaen jo ihan siitä, että Bojan kyllä todellakin käyttäytyy haastatteluissa niin kuin ei haluaisi myöhemmin, jos löytyy miessuhteesta, että hänen sanottaisiin valehdelleen olevan kiinnostunut naisista.
Sekin herättää kysymyksiä, että hän on ollut hyvin pitkään sinkku.
Hän myös hyvin todennäköisesti oli oikeasti rakastunut Jereen… vähän vaikea on tässä nähdä, että Sadie olisikin yhtäkkiä hänen gf:nsä.
Ei se ole yhtään vaikeaa nähdä, jos hän on vaikkapa bi. Sitkeästi väitetään totuutena, että Bojan oli rakastunut Jereen. Entäs ne Jeren hullaantuneet puheet Bojanista?
 

Yhteistyössä