Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No tämä. Kaikkien sivuhenkilöiden vatkaaminen K ja B ohella on turhaa ja tuntuu lähinnä yritykseltä viedä huomiota pois itse päähenkilöistä. Eikä jaksaisi kerta toisensa jälkeen käydä keskustelua siitä, miksi K/B-ketjussa pitäisi keskittyä muihin ihmisiin ja heidän suhteisiinsa K:hon tai B:hen.
Ohita ne viestit, niin me muutkin tehdään.
 
vierailija
Siis mä ajattelin, että se just vois rauhoittaa S-keskustelua, jos sieltä tulisi esim pelkkään kaveruuteen viittaavaa. Ei todellakaan ollut tarkoitus aiheuttaa kellekään pahaa mieltä. Itsekin shippaan vain J&B, mutta mua kiinnostaa silti, mikä se S-kuvio oli/on. Ja tosiaan tarotluennoissa oli viime vuonna muitakin sivuhenkilöitä, ainakin E, mikä ei silloin ollut kellekään ongelma. Miksi porukka on nykyään niin hyökkäävää täällä.

-ap kysyjä
E:stä luettiin miten hän suhtautuu k/b:n suhteeseen, mutta tuo mitä itse ehdotit on b/s-shippausta, mikä kuuluu kompostiin. Siinä ero.
 
vierailija
Oon kyl samaa mieltä. Tuskin Bojan seurustelee. Eiköhän hän halua liidellä vapaana, käydä treffeillä kivojen tyyppien kanssa ja tarvittaessa sekstailla. Ei nuoren tarvii vielä vakiintua, hyvä vaan jos kokeilee eri vaihtoehtoja.
 
vierailija
Suurinta osaa ei kiinnosta tuo kuvio, mikä itseäsi kiinnostaa, koska se ei kuulu K/B-shippiin. Kun on vuoden puolustellut oikeuttaan shipata, alkaa kaikki oheissälä tuntua raskaalta.
Monia se taitaa kuitenkin kiinnostaa, ja aiemmin täällä oli sivuhenkilöt ihan sallittuja. Mäkin tosiaan shippaan edelleen, enkä silti ole kokenut ollenkaan tarvetta puolustella oikeuttani shipata, vaikka sivuhenkilöitä täällä pyörisi miten paljon hyvänsä. Eihän ne mun shippaukseen vaikuta mitenkään. Päähenkilöistä ei tällä hetkellä ole mitään ajankohtaista puhumista yhdessä, joten ihan hyvin voi sitten rönsyillä vähän aiheen ympärillä oleviin asioihin. Eniten rasittaa juuri tuollainen keskustelun tiukka rajoittaminen.
 
vierailija
Oon kyl samaa mieltä. Tuskin Bojan seurustelee. Eiköhän hän halua liidellä vapaana, käydä treffeillä kivojen tyyppien kanssa ja tarvittaessa sekstailla. Ei nuoren tarvii vielä vakiintua, hyvä vaan jos kokeilee eri vaihtoehtoja.
Sen ikäinen et ehtii jonkin muikkelin löytää myöhemminkin. Miehen kannattaa pariutua vasta noin 4kymppisenä.
 
vierailija
E:stä luettiin miten hän suhtautuu k/b:n suhteeseen, mutta tuo mitä itse ehdotit on b/s-shippausta, mikä kuuluu kompostiin. Siinä ero.
Mitä ihmettä, en ehdottanut yhtään mitään S&B-shippaukseen viittaavaa, tuon keksit ihan omasta päästäsi. Nykyään kaikki muiden henkilöiden mainitseminenkin leimataan saman tien shippaukseksi. Mähän just sanoin, että shippaan itse J&B. Ja siinä E-luennassakin tuli käytännössä esiin myös se mikä E:n rooli oli B:lle. Ihan vastaavalla tavalla itse tarkoitin kysymykseni.
 
vierailija
Monia se taitaa kuitenkin kiinnostaa, ja aiemmin täällä oli sivuhenkilöt ihan sallittuja. Mäkin tosiaan shippaan edelleen, enkä silti ole kokenut ollenkaan tarvetta puolustella oikeuttani shipata, vaikka sivuhenkilöitä täällä pyörisi miten paljon hyvänsä. Eihän ne mun shippaukseen vaikuta mitenkään. Päähenkilöistä ei tällä hetkellä ole mitään ajankohtaista puhumista yhdessä, joten ihan hyvin voi sitten rönsyillä vähän aiheen ympärillä oleviin asioihin. Eniten rasittaa juuri tuollainen keskustelun tiukka rajoittaminen.
Eniten mua rasittaa yritykset shipata muuta kuin K/B:tä tässä ketjussa sen varjolla, että se "liittyy" K/B:hen.
 
vierailija
Porukka on täällä tosi herkillä näköjään. Taitaa joillain olla shippi aika epävakaalla pohjalla, kun tulee noin kovat vastareaktiot samantien. Itsellä on BK-shipin suhteen kaikki kunnossa, eikä häiritse ollenkaan sivuhenkilöt.
 
vierailija
Mitä ihmettä, en ehdottanut yhtään mitään S&B-shippaukseen viittaavaa, tuon keksit ihan omasta päästäsi. Nykyään kaikki muiden henkilöiden mainitseminenkin leimataan saman tien shippaukseksi. Mähän just sanoin, että shippaan itse J&B. Ja siinä E-luennassakin tuli käytännössä esiin myös se mikä E:n rooli oli B:lle. Ihan vastaavalla tavalla itse tarkoitin kysymykseni.
Kirjoitit:
”Oletko muuten nostanut kortteja liittyen S-henkilöön, josta tässä ketjussa ei haluta puhua, eli mikä hänen roolinsa on Bojanille?” Tämä nimenomaan ON shippausta.
 

Yhteistyössä