Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kaksi suomitumpun suosituimmista fandomeista kohtaa: Bojere ja Tuntematon sotilas 🔥🔥 Tuolla on myös linkki ficciin.

 
vierailija
Tilanne on monimutkainen ja etenkin Jeren kohdalla tuntuu heittelevän todella laidasta laitaan sen suhteen, mitä hän keneltäkin haluaisi. Bojan on viime aikoina kokenut yleisesti ottaen jumituksen tunnetta elämässään, mutta hän tietää mitä haluaisi Jereltä. Olen nyt viime aikoina nostellut paljon enemmän Tarot-kortteja, joiden kanssa olen vasta-aloittelija ja siksi ei tee hirveästi mieli postailla julkisesti niistä tehtyjä tulkontoja, koska niiden tulkitseminen on huomattavasti monimutkaisempaa kuin oraakkelikortit. Mm. siksi tällainen ylimalkainen lausunto.

Olen nostanut kortteja kielletyille henkilöille myös ja esiin ei ole noussut mitään ns. huolestuttavaa. Tämän enempää en aio asiasta sanoa, koska aihe on niin tulenarka ja mielipahaa aiheuttava, joten älkää pliis kysykö siitä lisäkysymyksiä tai kommentoiko.

P.S. Loppukevennyksenä, muutamia päiviä sitten nostin Bojanille erään kuningatarkortin, joka voi symbolisempien konnotatioiden ohessa edustaa mm. viisasta neuvonantajaa ja nauratti, kun tämän jämptin tädin olkapäällä istuu minun pakkani kuvituksessa (toisin kuin yleensä) papukaija. Raivenko se siinä.

-energiamamma
Kiitos! 🙏❤
Sun juttuja on aina mielenkiintoista lukea.

Tuo papukaija on kyllä mainio sattuma 😅
Raivenista tulee vaikutelma, että hän on ikävuosiaan kypsempi. Voisin hyvin kuvitella, että ystävät kääntyvät mielellään hänen puoleensa huolineen.
 
vierailija
Kaksi suomitumpun suosituimmista fandomeista kohtaa: Bojere ja Tuntematon sotilas Tuolla on myös linkki ficciin.

Rakastan tuota yhteistyöficciä 💚 Tässä vielä linkki:

 
vierailija
B: I saw in IG that you have a great time there. Joost and Kuumaa, and who else.

K: Olavi was also with us. And some other guys too. We have done a video with Joost and Kuumaa announced a new album last night. Why do you ask?

B: I miss you and your company. We're just recording. It's boring. Nothing is enough for the producer.

K: Honey, I know. I have been doing it for weeks.

B: I would like to have kot, kot, kot, kot with you. And only with you.

K: You will. I will arrange for you such a kot, kot, kot that you will never forget them.

B: Aww. Just can't wait. Don't forget the sauna.

K: I will not.
 
vierailija
Jotennik harmi nykyään kuk vaikka tulee materiaalia Käärijältä täällä tapellaan jotain ihan paskaa. Tulin lukemaan fiilistelyä tulleesta materiaalista ja mitä näin. Hyh hyh
Tuota sitä materiaalia itse. Vähän kummeksun tätä että tullaan ikään kuin vaatimaan muilta mitä pitäisi olla kirjoitettuna sitten kun itse saapuu paikalle,
 
vierailija
B: I saw in IG that you have a great time there. Joost and Kuumaa, and who else.

K: Olavi was also with us. And some other guys too. We have done a video with Joost and Kuumaa announced a new album last night. Why do you ask?

B: I miss you and your company. We're just recording. It's boring. Nothing is enough for the producer.

K: Honey, I know. I have been doing it for weeks.

B: I would like to have kot, kot, kot, kot with you. And only with you.

K: You will. I will arrange for you such a kot, kot, kot that you will never forget them.

B: Aww. Just can't wait. Don't forget the sauna.

K: I will not.
🥰 Tykkään miten tätä kotkottia ollaan nyt fandomissa väännetty vaikka miten ja mihin 😄
 
vierailija
B: I saw in IG that you have a great time there. Joost and Kuumaa, and who else.

K: Olavi was also with us. And some other guys too. We have done a video with Joost and Kuumaa announced a new album last night. Why do you ask?

B: I miss you and your company. We're just recording. It's boring. Nothing is enough for the producer.

K: Honey, I know. I have been doing it for weeks.

B: I would like to have kot, kot, kot, kot with you. And only with you.

K: You will. I will arrange for you such a kot, kot, kot that you will never forget them.

B: Aww. Just can't wait. Don't forget the sauna.

K: I will not.
😄🥰
 
vierailija
Oli ihan kummallista kiukuttelua vaan. Sen takia en paljoakaan enää jaksa näissä.käydä. Aikanaan tuotin kyllä.itse materiaalia vaan eroa huusi vammaiseksi yms niin jäi vähän huono maku. Nykyään aina kun pohdin että.voisi tulla takaisin pomppaa silmille jotain tappelua täältä. Sadie sitä ja tätä ja menkää kompostiin huutelua.

No. Ehkä.se tästä.
 
vierailija
AO3:ssa on jännä ilmiö: Joksu-ficcien kudos-määrät (niitä on helpompi pitää silmällä ja vertailla kuin lukijamääriä) ovat selvästi tippuneet viime viikkoina, vaikka ficcien määrä on pysynyt kutakuinkin ennallaan alkuvuoteen verrattuna (ja toki Bojere-viikon aikana nousikin rajusti).

Vaikka ficcien suosio toki riippuu kunkin yksittäisen ficin kirjoittajasta, sisällöstä ja jossain määrin myös ajoituksesta, tiettyjä kaavoja on perinteisesti ollut, esim. mitä enemmän lukuja, sitä enemmän kudosta. Heittäisin, että suosituimmilla Bojere-ficeillä pudotus kudoksessa viime viikkoina on ollut 20 % ja vähemmän suosituilla jopa 40 %. Pudotusta on kuitenkin ollut muillakin Joksu-pareilla. Onkohan nyt joku vuodenaikajuttu tms, jolla voisi tätä selittää, tyyliin kevätlomat. :)

- Joymuffin
 
vierailija
AO3:ssa on jännä ilmiö: Joksu-ficcien kudos-määrät (niitä on helpompi pitää silmällä ja vertailla kuin lukijamääriä) ovat selvästi tippuneet viime viikkoina, vaikka ficcien määrä on pysynyt kutakuinkin ennallaan alkuvuoteen verrattuna (ja toki Bojere-viikon aikana nousikin rajusti).

Vaikka ficcien suosio toki riippuu kunkin yksittäisen ficin kirjoittajasta, sisällöstä ja jossain määrin myös ajoituksesta, tiettyjä kaavoja on perinteisesti ollut, esim. mitä enemmän lukuja, sitä enemmän kudosta. Heittäisin, että suosituimmilla Bojere-ficeillä pudotus kudoksessa viime viikkoina on ollut 20 % ja vähemmän suosituilla jopa 40 %. Pudotusta on kuitenkin ollut muillakin Joksu-pareilla. Onkohan nyt joku vuodenaikajuttu tms, jolla voisi tätä selittää, tyyliin kevätlomat.

- Joymuffin
Mä veikkaan tänkin selittyvän uudella viisukaudella.
 
vierailija
Rakastan tuota yhteistyöficciä Tässä vielä linkki:

Tämä oli hyvä ❤ Onko teillä muita suosikkeja Bojere-viikolta tai viimeajoilta?
 
vierailija
AO3:ssa on jännä ilmiö: Joksu-ficcien kudos-määrät (niitä on helpompi pitää silmällä ja vertailla kuin lukijamääriä) ovat selvästi tippuneet viime viikkoina, vaikka ficcien määrä on pysynyt kutakuinkin ennallaan alkuvuoteen verrattuna (ja toki Bojere-viikon aikana nousikin rajusti).

Vaikka ficcien suosio toki riippuu kunkin yksittäisen ficin kirjoittajasta, sisällöstä ja jossain määrin myös ajoituksesta, tiettyjä kaavoja on perinteisesti ollut, esim. mitä enemmän lukuja, sitä enemmän kudosta. Heittäisin, että suosituimmilla Bojere-ficeillä pudotus kudoksessa viime viikkoina on ollut 20 % ja vähemmän suosituilla jopa 40 %. Pudotusta on kuitenkin ollut muillakin Joksu-pareilla. Onkohan nyt joku vuodenaikajuttu tms, jolla voisi tätä selittää, tyyliin kevätlomat.

- Joymuffin
Tai sitten osa niiden lukijoista on samanlaisia kuin minä. Ei vaan kyseiset ficit jaksa enää innostaa. Mun fanitus on muutenkin muuttanut muotoaan ja nykyään innostun paljon enemmän pelkästä musiikista, kuin niistä sen ympärille rakentuvista asioista. Saatoin ennen ajatella niin, että voi kun keikalla haluaisin päästä Janin eteen, mutta nykyään ajattelen, että haluan keskittyä itse musiikkiin ja tunnelmaan. En tiedä, saatko mun ajatuksista kiinni. Kyllä mua edelleen kaikki kuvat ja videot kiinnostaa, niitä on ihana katsella, mutta jokin on muuttunut. Minificit on kuitenkin ihan kivoja.
 
vierailija
Tai sitten osa niiden lukijoista on samanlaisia kuin minä. Ei vaan kyseiset ficit jaksa enää innostaa. Mun fanitus on muutenkin muuttanut muotoaan ja nykyään innostun paljon enemmän pelkästä musiikista, kuin niistä sen ympärille rakentuvista asioista. Saatoin ennen ajatella niin, että voi kun keikalla haluaisin päästä Janin eteen, mutta nykyään ajattelen, että haluan keskittyä itse musiikkiin ja tunnelmaan. En tiedä, saatko mun ajatuksista kiinni. Kyllä mua edelleen kaikki kuvat ja videot kiinnostaa, niitä on ihana katsella, mutta jokin on muuttunut. Minificit on kuitenkin ihan kivoja.
Ah, kunpa ois enemmän sun kaltaisia faneja 🤩 Pääsisin itse helpommin mahdollisimman eteen.
Tosin monet noin 4-5 rivistä kuvatut videot ovat hirveetä katsottavaa, tai sitten kuvaajat ovat olleet tosi lyhyitä, muiden päät, kädet ja kännyruudut täyttävät kuva-alan. Plus siitä tuskin jaksaisi kuvata koko ajan (kädet väsyy).
 
vierailija
Ah, kunpa ois enemmän sun kaltaisia faneja Pääsisin itse helpommin mahdollisimman eteen.
Tosin monet noin 4-5 rivistä kuvatut videot ovat hirveetä katsottavaa, tai sitten kuvaajat ovat olleet tosi lyhyitä, muiden päät, kädet ja kännyruudut täyttävät kuva-alan. Plus siitä tuskin jaksaisi kuvata koko ajan (kädet väsyy).
Teinit tuskin suostuu tekemään sulle tilaa, vaikka mun kaltainen vähän vanhempi nainen niin tekisikin.😂
 

Yhteistyössä