Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Yksi kysyy, mistä jokin kuva löytyy. Toinen vastaa siihen antaen ne tiedot mutta lisää varoituksen, että kuvassa ei sitten ole vain yksi hahmo. Ja siitä repeää melkoinen helevetti irti.

Täysin asialliseen ja aiheeseen liittyvään keskusteluun tunkee mukaan joku, jonka mielestä oli syytä ruveta halkomaan hiuksia ja ilkeilemään. Kaikenlaista sitä täältä löytyykin.
 
vierailija
vierailija
Yksi kysyy, mistä jokin kuva löytyy. Toinen vastaa siihen antaen ne tiedot mutta lisää varoituksen, että kuvassa ei sitten ole vain yksi hahmo. Ja siitä repeää melkoinen helevetti irti.

Täysin asialliseen ja aiheeseen liittyvään keskusteluun tunkee mukaan joku, jonka mielestä oli syytä ruveta halkomaan hiuksia ja ilkeilemään. Kaikenlaista sitä täältä löytyykin.
Minäkin olen aika herkkä ja en pidä sivuparituksista, mutta en tajua, miten tuosta koki kukaan aiheelliseksi tosiaan älähtää. Ei ole joulu hänellä.
 
vierailija
Mä olen ihastunut tän piirtäjän tyyliin. Hänellä on muitakin tosi hyviä teoksia:
Minäkin pidän. Tässä fandomissa ylipäätään on paljon lahjakkaita ja keskenään erilaisia taiteilijoita <3
 
vierailija
Siis mitä ihmettä?! Täähän on ihan jäätävän hyvä, tämä nauta rakastaa! 😂😍 En liioittele kun sanon että tipahti leuka lattiaan ku ekat kot kotit alkoi, tosi yllättävä muutos mutta jotenkin vaan toimii! Kärppy!! 🔥🔥🔥💚💚💚
 

Yhteistyössä