Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en jotenkin saa tuosta yhtä biisiä enkä yhtä kokonaisuutta. Melodiaosuus on kaunis ja haikea, räppiosuus ihan ok ja käärijämäinen, kotkot-osuus... Ei. Ja sitten nämä pitäisi jotenkin saada yhdeksi kokonaisuudeksi? Ei. Alkaisiko tää biisi toimia aamulla, kun en ole näin väsynyt?
 
vierailija
No en kyllä osaa pitää tällaisia biisejä melankolisina, ennemmin tääkin on jokin statement.
Mayday, hukun tähän kuplivaan
Muut meni, minä jäin kuppilaan

Pilkku lyö, ku liekit vasten yksinäisen kasvoja
Tää klubi on yht tyhjä, ku sen katsoja

The number you have dialled can not be reached, perhana
Koton ei oo ketään, eikä ketään kelle tekstata

En nyt tiedä, miten näitä ei voisi sanoa melankolisiksi/tai surullisiksi.
 
vierailija
Mä en jotenkin saa tuosta yhtä biisiä enkä yhtä kokonaisuutta. Melodiaosuus on kaunis ja haikea, räppiosuus ihan ok ja käärijämäinen, kotkot-osuus... Ei. Ja sitten nämä pitäisi jotenkin saada yhdeksi kokonaisuudeksi? Ei. Alkaisiko tää biisi toimia aamulla, kun en ole näin väsynyt?
Ehkä se on sekava, koska päänsisäinen kaaos on myös sekavaa ja se on tehty ihan tarkoituksellisesti niin.
 
vierailija
Se kappale kuvaa minusta hajanaisia tunteita. Sen takia on tuollainen. Tai niin itse tulkitsen.

Itse tykkään kyllä tosi paljon ja onhan tuossa nyt melankoliaa jos ei halua missään nimessä mennä kotiin vaan väkisin olla kuppilassa ja jatkamassa iltaa kun kotona ei ole ketään ja soittelee muiden perään eikä saa ketään kiinni.
 
vierailija
Etukäteen pelkäsin, että mitä sieltä tulee, kun ne etukäteen ilmestyneet osiot olivat niin erilaisia, mutta tämähän on tosi hyvä! Ja nyt minusta juuri ne musiikkityylin vaihtelut on ihan parasta koko biisissä! :)
 
vierailija
Mayday, hukun tähän kuplivaan
Muut meni, minä jäin kuppilaan

Pilkku lyö, ku liekit vasten yksinäisen kasvoja
Tää klubi on yht tyhjä, ku sen katsoja

The number you have dialled can not be reached, perhana
Koton ei oo ketään, eikä ketään kelle tekstata

En nyt tiedä, miten näitä ei voisi sanoa melankolisiksi/tai surullisiksi.
No mulle ei esitystavan takia. Se on läppä niin surulliset sanat ovat omaan korvaan ennemminkin esim varoittava esimerkki, että jos sulla ei oo pakka (mitä ikinä se kenenkin kohdalla on) koossa, oot kohta tää hahmo, ei kertomus laulajan elämästä.
 
vierailija
Mulle toi biisi on ei-vakavissaan tehty eikä esitetty, en voi ottaa tuosta mitään vakavasti. Minulle se on läpällä tehty biisi, jossa esitetään huumorin varjolla ja keinoin tollasta tilannetta, ei olla siinä.
Ahaa. Tottakai saat ajatella näin. Itse koen toisin. Minusta tuossa ollaan hyvinkin aitona ja haavoittuvana siinä omassa pään sisäisessä.sekamelskassa
 

Yhteistyössä