Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vierailija
Kun täällä (tai pikemminkin emoaluksella) on spekuloitu kaikista koruista ym, niin totean, että K:lla näyttäisi edelleen olevan vain toinen korvis. Plus jossain Bölen tienoilla toinen kaulakoru jäi pois kaulasta. Nämä voivat liittyä johonkin tai olla liittymättä.
 
vierailija
Tuskin mennyt umpeen, kun siinä (lähes) koko ajan ollut korvis. Tulehtua toki on voinut.
Ohis, mulle kävi niin että korvisreikä näytti tulehtumisen merkkejä, jolloin pidin viikon verran taukoa korviksista, ja se yksi mokoma, iänkaikkisen vanha vielä, umpeutui siinä ajassa. Piti käydä lävistäjällä avaamassa uudelleen. 😅 Ilman tulehdusta niin ei varmaan kyllä olisi käynyt.
 
vierailija
Ohis, mulle kävi niin että korvisreikä näytti tulehtumisen merkkejä, jolloin pidin viikon verran taukoa korviksista, ja se yksi mokoma, iänkaikkisen vanha vielä, umpeutui siinä ajassa. Piti käydä lävistäjällä avaamassa uudelleen. Ilman tulehdusta niin ei varmaan kyllä olisi käynyt.
Joo sitä korua ei saisi ikinä ottaa tulehtuneesta reiästä pois ellei halua sen umpeutuvan. Itse asiassa ei kannata edes silloin, koska tulehdus saattaa jäädä muhimaan sinne umpeutuneeseen reikään.
 

Yhteistyössä