Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Musta Jokereiden uusi biisi kuulosti kauniilta. Mutta nyt Jeren canceloineet tyypit luulee että heidän toiveesta Jokerit on tehneet näin.
Niinhän ne luulee, ja voihan olla, et JO taipui painostukseen. Joksuista ainakin osa taitaa tosin muutenkin olla pro Palestiina, joten ei välttis johdu vain Twitter-faneista tämä. Kökköä kyllä just tähän hetkeen postata biisi, mut saatetekstistä tulee vaikutelma, et heiltä on vaadittu kannanottoa melko painokkaasti. Että vaikuttaa vähän samanlaiselta reaktiolta kuin case Rekon aikaan.
 
vierailija
Josko ei nyt alettaisi cancelöidä Joksuja, pliis? En mäkään tykkää että ne liian nöyrästi ja kiltisti taipuu X-idioottien painostukseen, mutta nekin vaan yrittää tavallaan tehdä oikein, ihan niinkuin Kärppäkin. Mutta ei tämä mikään pyllistys Klle nyt kuitenkaan ollut, haloo!!!
Tämä! Ja minä canceloin vaikka koko hiton Twitterin, mutta Jokereita ja Kärppää en ikinä 💚
 
vierailija
Eivät varmasti liity mitenkään Joksujen sanomiset ja Kn sanomiset tässä asiassa toisiinsa. Tämmöisessä tapauksessa jokainen tekee itse sen päätöksensä. Viisujen finaalipäivä nyt vaan on järkevä päivä esittää mielipiteensä, jos sellaisen haluaa esittää. Ja varmasti yksityisesti tukevat toisiaan, en epäile hetkeäkään. Maailma on harvinaisen kummallinen paikka, jos ei näe kaikkia sävyjä siinä mustan ja valkoisen välillä. Ja sitä paitsi, K ja B ovat ystäviä vielä seuraavat 40 vuotta. 💚💙
 
vierailija
Järkevintä olisi Jokereiden ollut pysyä ihan hiljaa, mutta jos pitää sotkeentua, niin tukea K:lle. Vaan ei. Valitsivat toisen puolen.
Siis anteeksi mutta mitä aktuaalista v*ttua horiset?!? Minkä toisen puolen? Luuletko että JO on välttämättä edes tietoinen kaikesta mitä viime päivinä on tapahtunut? Eiköhän ne asu siellä studiossa tällä hetkellä. Joo, varmasti heitä on painostettu ottamaan kantaa Palestiinaan, mutta siinä se! Jäitä hattuun nyt!
 
vierailija
Joksut on itse aiheesta perillä ja tiedostavia muutenkin. Voi olla että olisivat ottaneet kantaa jo aiemmin, mutta odottivat että pahin kohu Käärijän ympärillä laantuu ensin. Eivät varmasti halunneet sen aikana ottaa kantaa noin päin asiaan.
 
vierailija
Joksut on tuskin ainoita jotka on tehneet biisejä sodasta joten en ymmärrä nyt tätä valittamista
Jos olisivat julkaisseet tämän biisin ja tekstin instassa vaikka keväällä niin se olisi ollut ihan ok. Mutta nyt viisufinaalin aikana kun kaikki Euroopan mediat ja some on täynnä viisuihin liittyvää poliittista kuohuntaa tän biisin ja tekstin julkaisu on kyllä mielenkiintoista. Etenkin kun eivät ole kommentoineet tapahtumia mitenkään ennen tätä tai postanneet viisuista mitään.
 
vierailija
Joksut on itse aiheesta perillä ja tiedostavia muutenkin. Voi olla että olisivat ottaneet kantaa jo aiemmin, mutta odottivat että pahin kohu Käärijän ympärillä laantuu ensin. Eivät varmasti halunneet sen aikana ottaa kantaa noin päin asiaan.
Tää oli kyllä sen kannalta ajoituksena nimenomaan huono.
Mutta biisi on kaunis ja niin on ajatuskin.
 

Yhteistyössä