Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oikeassa olet, että asioiden laidan tietävät vain henkilöt itse, mutta tottahan se on että K ei pidä Bojanin ja joksujen luo matkustamista niin tärkeänä, että ottaisi sille aikaa. Mikäs siinä, kyllä hän saa laittaa Riipisen peeärrän Lontoon matkan edelle, jos niin haluaa.
T'ässä joko puhtaasti trollaat tai vedät taas mutkia todella paljon suoraksi ja väität todeksi asioita, joiden todenperäisyydestä ei ole aavistustakaan.

Usein ihmiset jättävät asioita tekemättä ei siksi, että ne eivät olisi tarpeeksi merkityksellisiä, vaan koska ne ovat liian merkityksellisiä.
 
vierailija
Laitetaan vielä tännekin. Sain nyt napattua kuvan siitä ljubav-tatskastani, se ei tällä hetkellä punoita kuin vähän mikä ei tuossa valossa edes näy, joskin näyttää vähän suhruisemmalta kuin tekopäivänä keskiviikkona. Tuo on tosiaan erään minulle tärkeän ihmisen käsialaa, koska en halunnut mitään valmista fonttia tähän. https://ibb.co/C7F3Fqp

- Joymuffin
Käsiala ja tatuointi on siro ja kaunis😊
 
vierailija
Mitä sanoja tai sanontoja teille on Kärtsältä tai Bojanilta jäänyt käyttöön?

Mulle on ainakin yes yes, watafak, kakskytäneljä, best boyfriend (puolisolle sanottuna), kullä…
 
vierailija
En tiedä mikä vika siellä on ollut, mutta poistin ja laitoin uudestaan. Kiitos :) t. SR
Kiitos! :) Ja edellisestä viestistä unohtui myöhään kirjoittaessa, että kiitoksia edelleen paljon saitin rakentamisesta ja ylläpidosta!!! Joku täällä tai toisella palstalla kirjoitti joskus, mitä kaikkea tästä on syntynyt, esim. viestien määrä, monet keskusteluketjut sis. sekä sulkeutuneet että uudet, oma saitti, minificcejä ja fanficcejä, komposti ja nautatapaamisia yms. Tätä listaa vois varmasti jatkaa paljon! Tuli saitista ja näistä muista mieleen, että on varsinainen KB-infra rakentunut :D
 
vierailija
Onko B alkanut viime päivinä seuraamaan Henri Aaltosta? Ainakin näkyy ylimmäisenä hänen seuratuissa. Sori en ole paljon ehtinyt tänään palstailla jos on ollut jo puhetta.
Mä en tiiä mullakin näkyy ylempänä se ja tää Henri on Kärtsän kavereita eli jos on lähipäivinä alkanut seuraamaan niin on mahdollista et K&B on jutelleet viime aikoina ja K tyyliin kertonut kenen kanssa on reissussa tai jotain 👀
 
vierailija
Onko B alkanut viime päivinä seuraamaan Henri Aaltosta? Ainakin näkyy ylimmäisenä hänen seuratuissa. Sori en ole paljon ehtinyt tänään palstailla jos on ollut jo puhetta.
Näyttävät seuraavan toisiaan B ja Henri ei minkäänlaista tietoa milloin on alkanut seurata, mutta ei tainnut tää Henri olla tuolla reissussa vaan se karvavatsainen voisi olla Henrin instan perusteella se Toni Lahtinen?
 
vierailija
Mitä sanoja tai sanontoja teille on Kärtsältä tai Bojanilta jäänyt käyttöön?

Mulle on ainakin yes yes, watafak, kakskytäneljä, best boyfriend (puolisolle sanottuna), kullä…
Puhun tosi vähän suomea ääneen, niin ei kauhean paljoa Kärtsää ihan tuosta syystä paitsi watafak, mutta vääriä slaavikieliä tarttunut ihan liikaakin. Esim. kerran yritin huonolla kielitaidollani selittää puhelimessa ihan simppeliä juttua jollekin lähetille, joka ei osannut englantia eikä löytänyt kotiini, ja sitten tajusin ettei hän ollut tajunnut yhtä sanaa koska äänsin sen slovenialaisittain tai ainakin niin kuin Bojan ääntää sen biiseissään. :p

Weak salt -juttu on niin sopivan hölmö, että enköhän senkin joskus möläytä. :)

- Joymuffin
 
vierailija
Näyttävät seuraavan toisiaan B ja Henri ei minkäänlaista tietoa milloin on alkanut seurata, mutta ei tainnut tää Henri olla tuolla reissussa vaan se karvavatsainen voisi olla Henrin instan perusteella se Toni Lahtinen?
Mut voihan Henrikin olla tuolla ei vaan kuvia oteta tosin hyvin todennäköistä et ovat vaan kolmistaan mut kuitenkin. Mut jos B on vasta alkanut seuraamaan niin todennäköisesti ovat K:n kanssa hiljattain jutelleet
 
vierailija
Olikos tämä Henri mukana Liverpoolissa?
On sillä ainakin tällainen kuva instassa
 

Yhteistyössä