Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vierailija
Ihana fiilis ollut täällä viimeisen vuorokauden ajan! <3 Ja kiitokset sinulle joka kerroit tuosta BB-shipistä, tosi mielenkiintoinen keissi. Ja Joylle kiitokset uudesta ficciluvusta! 😍
 
vierailija
Ei liity varsinaiseen asiaan, mutta minä kyllä ottaisin mielelläni ne kaverit majoittumaan. Mukava tapa tutustua oman aikuisen lapsen uusiin ystäviin myös.
Minäkin luulin että tuo on ihan normaali asia, mutta riippuu varmaan paljon perheestä. Olen kolmekymppinen ja oon hiljattain ollut esim. parin mun ulkkarikaverin kanssa äitini luona juhlissa ja sen jälkeen yövyttiin siellä vielä pari yötä. Ja vastavuoroisesti oon tavannut näiden kavereiden vanhemmat ulkomailla.
 
vierailija
On se varmaan oikeasti ollut aika kauhea ilta emotionaalisesti kaiken kaikkiaan. Viisutulos ei ollut sitä, mitä toivottiin ja sitten vielä tajuat, että joudut ehkä lopullisesti luopumaan ihmisestä, josta on tullut sulle tosi tärkeä.
Mä en usko, että K on ihan kaikkia ajatuksiaan B:stä kavereilleen avannut. Varmasti alkuun on vitsailtu, mutta tuolle paita-jutulle on esim aika vaikea löytää mitään järkevää syytä, eikä edes vitsiä.
Mä en oikein pysty kuvittelemaan, että joku Daltoneista tai Jesse kyselis K:ltä, että ootko ihan tosissasi tuon B:n kans. Silloin kun tilanne on tarpeeksi absurdi ja odottamaton, niin kysymykset yleensä jää kysymättä. Ehkä siksi, että pelätään niitä vastauksia.
Tunnistan hyvin tään tilanteen, kun ei oikein uskalla kommentoida läheisensä tai ystävänsä käytöstä tai kysellä, mitä elämässä on meneillään. Pelkää avaavansa jonkin Pandoran lippaan. Liika tieto velvoittaisi ehkä tekemään tai reagoimaan jotenkin ja on vaan helpompaa kun ei tiedä kaikkea.
 
vierailija
Ollut vissiin aika tiivistä työskentelyä JO levyn parissa.

Oletteko kuulleet siltä viineiseltä Tallinnan keikalta juoruja yhteisestä kappaleesta jota oli kuulemma soitettu. Keikalla soitettiin Cha Cha Cha, mutta jotkut väittää kuulleensa ennen keikkaa jotain vierasta uutta kappaletta silloin Jo ja K yhdessä esittämänä. Onko tuo jotain trollaamista?
 

Yhteistyössä