AIKUISTA MIESTÄ KAIPAAN !

  • Viestiketjun aloittaja Tuulikki 39
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
siivoja (m)
Nuolen hänen pillunsa hellästi ja sinäkin katselet hyvin läheltä kun sen teen. Kysyn sinulta haluatko sinäkin tulla mukaan.... Yhdessä voimme sen nuolla, vaikka vuorotellen..
 
siivoja (m)
Vaihdetaan asentoa. Sinä pyydät hänet itse työntämään sormensa pilluun ja sinä olet kontillaan hänen jalkojen välissä ja pyllistelet minulle. Näet kuinka tyttäresi työntää sormensa pilluun ja seurat tarkasti miten hän sen tekee..
Aivan kiihottavaa näky, näen kuinka pillusi on kosteaa ja odottaa kullia. Tulen taaksesi ja työnnän kullini sinuun pilluun...hitaasti, hitaasti...
 
siivoja (m)
Niin pyydänkin ja sinä nuolet hänen pillunsa, kielesi nuolee hänen häpyhuuleesa. Oi, miten hän voihkii. Minä työnnän kullini sinuun pilluun hitaasti sisään ja otan lantiosta otteen.. Sinä voihkit ja sanot anna kullia, samalla kun saat kullini... Tyttärsi kiihottuu myös kun näkee että minä nussin sinut...ja sinä nuolet hänet...
 
Tuulikki 39
Näet miten olen pylly pystyssä edessäsi..
Hän saa vaivoin työnnettyä yhden sormensa sisäänsä, kysyen miten minä pystyn ottamaan tuollaisen..?
 
Tuulikki 39
Hän tuntee miten joka työnnöllä pääni pukkaa hänen haaroihinsa.
Kysyn häneltä onhan hän muistanut ottaa ehkäisy pillerinsä jos kuitenkin sinulta lentää hänen pillulleen..?
 
siivoja (m)
Min nautin kun sinä pyllistelt oikein rivosti minulle ja nyt tunnet kuinka kova kullini on aivan pillun pohjassa...aaah. Huudat nautinnosta....oooooh.
Huomaan kyllä miten vaikeaa häenllä on saada sormensa pilluun sisään, ja katselee kun sinä otat koko kullini syvälle pilluun. Kysele meiltä että miten hän saisi noin iso kulli mahtumaan. Minä liikutan itseni hitaasti sinun pillussa ja kuinka ihanasti sinä iniset ja voihkit...
 
Tuulikki 39
Pyörittelen pilluani kullisi ympärillä..
Sanon hänelle että täytyy olla rentona , kyllä se silloin mahtuu. Kysyn häneltä haluaako hän että tuntee miehen terskan silkkisen pehmeyden häpyhuulillaan? Voisit hieroa hänen klitoristaan terskasi päällä..
 
siivoja (m)
Niin tuntee koska minä olen kiihdyttänyt vauhtini ja sinun pääsi pukkaa häneen haaroihin. Nuolet hänen pillusni oikein villisti nyt. Kysyt kuitenkin häneltä onkohan hän muistanut ehkäisy pillerinsä.... Hän sanoo että kyllä on ja jatkaa että miksi kysyt. Sinä sanot hänelle että haluatko että tämä mies nussi sinut ja antaa spermat sinun pilluun...
 
siivoja (m)
Miten ihanasti pyörittelet pillusi, se oikein lypsää kullini... Kuulen kuinka sinä sanot tyttärellesi että kyll toi miehen kulli sinne mahtuu kunhan olet vaan rentona. Minä nojaan sinuun ja hyvilen samalla sinun rintoja...aaah. Kysyt hänelt että haluaako hän maistella terskani häpyhuulia vasten...
Voi miten kiimainen olen nyt täällä, kulli sykkii kovana housuissani!
 
Tuulikki 39
En nyt niin sano mutta jos satut laukeamaan niin että sperma lentää hänen pillulleen.
Sanon sinulle että menen tuohon sängylle selälleni ja likka tulee selällään päälleni , sinulla kaksi pillua päällekkäin edessäsi.
 
siivoja (m)
aaaa...menet makamaan saänkyyn ja tyttärsi sinun päälle makamaan... otan kova kullini ja työnnän sen sinun pilluun....rajsuti sisään, liikutan itseni muutaman kerran ja vedän sen ulos... Kiihottavaa kun makaatte siellä moelmmat, pillut edessäni... Vedän kullini ulos ja hankaan sen tyttäresi häpyhuulia vasten ... Miten hän voihkii kun tuntee terskani... Sinä hyväilet hänen klitoristaan samalla....
 
siivoja (m)
Kiihottavaa kun pidät hänen lanteistaan kiinni ja avaat hänen häpyhuuliaan oikein rivosti..minä hankaan terskalla hänen klitoristaan...ja hän voihkii ja ihan tärisee kiimasta...ja niin sinäkin.... Sanon sinulle että miten minä kestän tätä...aaaah
 
Tuulikki 39
Nautitko kun nait minua ja hän välissä , ikäänkuin naisit hänen pilluaan?
Tunnen miten hän värisee ja miten terskastasi tulee liukastetta , onneksi on ehkäisy... ohjaan terkaasi klitosista vasten..
 
siivoja (m)
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulikki 39:
Nautitko kun nait minua ja hän välissä , ikäänkuin naisit hänen pilluaan?
Tunnen miten hän värisee ja miten terskastasi tulee liukastetta , onneksi on ehkäisy... ohjaan terkaasi klitosista vasten..
Kyllä minä nautin valtavasti....aaaah. Aivan, ihan kun nussisin hänen pilluaan....aaah... Ohjaa terskani sinne klitorista vasten...juuri noin...oi, miten likuas se onkaan... Hengitän istekin erittäin raskaatsi..ja sinä tunnet kun pidät kullista kiinni miten kullini sykkii..
 
siivoja (m)
Muuten, muistatko kun sanon että minulla on menoja. Minulla olisi pakko mennä nyt. Harmittaa kun on niin nautittava fiilis ja erittäin kiimaista. Tulen noin vähän ennen kolme takaisin. Voidaanko silloin jatkaa?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä