AIKUISTA MIESTÄ KAIPAAN !

  • Viestiketjun aloittaja Tuulikki 39
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
siivoja (m)
Uskon kyllä että sinulla oli erittäin mukavaa kun menit sängylle...nauttimaan. Tyttäresi katseli kuvia netissä...ja ilmeisesti hänkin nauttii niistä kuvista.. ;)
 
Tuulikki 39
Oli tosi turvoksissa ja hellänä illalla.. näin kyllä hänen hyväilleen. Minä hyväilen itseäni nopein liikkein , hän taas hitaasti ... Mitä tarkoitit että äiti ohjaa , kun eilen kirjoitit?
 
siivoja (m)
Olisi ollut tosi herkullista nähdä ja maistella kostea pillusi...aaaah. Toivottavasti sait rajun orkun lopuksi. Vai että hän hyväili hitaasti...ehkä nauttien silloin niin... Kiihottavaa kuulla. Kuulitko myös kun hän sai, ehkä hän hieman voihkii?
Mitä minä tarkoitin oli se että fantasioin siitä että äiti on mukana ja myös tyttäresi ja näytät miten nussimnen tapahtuu käytänössä...
 
Tuulikki 39
Olin kuulevinani raskaita henkäyksiä...
tosi ihana fantasia, tuo... olisi ihanaa toteuttaa se... Likka liikkuu tuossa olkkarin ja keittiön välillä nytkin.
 
siivoja (m)
Voin vaan kuvitella miten kiihottavaa siellä oli, sinä voihkit makuhuoneessa ja tyttäresi taas koneen ääressä. Mahtavaa litin kuului vaan kun pillut huusivat kullia...aaah. Tulen ihan kiimaiseksi kun kuulen....
Eli tyttäresi miettii kenen kansssa nyt sitten juttelet, vai mitä? Ehkä hän kävelee siellä vähissä vaatteissa...tai lukeeko hän mitä kirjoittelen ;)
 
Tuulikki 39
Se olisi eroottista, jos tulisit ja menisimme sängylle yhdessä .Näyttäisin miten miehen kalua tulee käsitellä, aluksi hyväillä alavatsaa ja pusseja ... hitaasti kohti kalun vartta paljastyaen terskaa esinahan alta samalla kertoen mitä paljastuu..
 
siivoja (m)
Toi litinä ja lotina ääni on niin ihanaa, olisi ihanaa nuolla pillusi silloin..
Kun sanoit että kirjoittelet minun kanssa niin hän vaan hymyili ;) Vai siellä hän aivan alastomana kävelee....nami...ja sinä vaan pikkarit.....iiiik... Tässä tule ihan kuuma kun sitä mietin... Ehkä hän tule sinun viereen istumaan kun lukee, hänen kauniit rinnat ovat kiihottavan näköisiä...
 
Tuulikki 39
Ei tuo litinä aina niin mukavaa jos tilanne ettei muut saisi tietää..
Haluatko että kutsun?
Jotenkin toivoisin että hän menettäisi neitsyytensä kokeneen osaavan miehen kanssa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä