AIKUISTA MIESTÄ KAIPAAN !

  • Viestiketjun aloittaja Tuulikki 39
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
siivoja (m)
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulikki 39:
Tosiaan kyllä aivan märkänä tuo on.. ja todella turvonneena..
Aivan mahtavaa kuulla ja vielä parmepi olisi nähdä kuinka turvoksissa pillusi onkaan...
Sinne menisi kova kulli helposti sisään.....
 
siivoja (m)
Tiedätkö mitä? Minä menen kohta veskiin runkkamaan kullini...olen niin kiimainen että en kohta pysty keksittymään asioihin.. Voin fantasioida että sinä imet minut kunnes tulen...
 
siivoja (m)
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulikki 39:
Että kirjoittelen seksistä miehen kanssa, hän luki muutaman rivin...laitoin sormet sinne nyt..
Tykkäsikö hän tekstistä joka hän luki...aaaahh....minkin haluasin laittaa sormeni sinne sinuun kosteaseen pilluun...
 
Tuulikki 39
Alkuperäinen kirjoittaja siivoja (m):
Tiedätkö mitä? Minä menen kohta veskiin runkkamaan kullini...olen niin kiimainen että en kohta pysty keksittymään asioihin.. Voin fantasioida että sinä imet minut kunnes tulen...
Häiritseekö sinua jos hän lukee?
 
Tuulikki 39
Alkuperäinen kirjoittaja siivoja (m):
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulikki 39:
Että kirjoittelen seksistä miehen kanssa, hän luki muutaman rivin...laitoin sormet sinne nyt..
Tykkäsikö hän tekstistä joka hän luki...aaaahh....minkin haluasin laittaa sormeni sinne sinuun kosteaseen pilluun...
Tuossa hän viellä tuijottaa, sanoi pitävänsä. Hän kysyi olenko tyydyttänyt jo itseni, vastasin etten mutta kohta pakko..
 
siivoja (m)
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulikki 39:
Alkuperäinen kirjoittaja siivoja (m):
Tiedätkö mitä? Minä menen kohta veskiin runkkamaan kullini...olen niin kiimainen että en kohta pysty keksittymään asioihin.. Voin fantasioida että sinä imet minut kunnes tulen...
Häiritseekö sinua jos hän lukee?
Ei ollenkaan! Toivon vaan että hän nauttii ja että sinäkin nauttii mistä kirjoittelen. Toisaalta se kiihottaa valtavasti minut..
 
siivoja (m)
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulikki 39:
Alkuperäinen kirjoittaja siivoja (m):
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulikki 39:
Että kirjoittelen seksistä miehen kanssa, hän luki muutaman rivin...laitoin sormet sinne nyt..
Tykkäsikö hän tekstistä joka hän luki...aaaahh....minkin haluasin laittaa sormeni sinne sinuun kosteaseen pilluun...
Tuossa hän viellä tuijottaa, sanoi pitävänsä. Hän kysyi olenko tyydyttänyt jo itseni, vastasin etten mutta kohta pakko..
Kiva kuulla että hän tykkää tekstissä ;)) Niin, kohta sinulla on pakko tyydyttää istesi koska pillusi varmasti sykkii kuumana....
 
siivoja (m)
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulikki 39:
kiva jos suhtaudut noin...
Voit kertoa hänelle että olen erittäin kiimainen.. Mutta ethän sitä tarvitsee kertoa, hän seisoo varmasti siellä ja lukee ;)
Niinpä, ei se minua häiritsee ollenkaan. Päinvastoin...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä