Aion liittyä takaisin facebookkiin ja ex-mies väkivaltainen

  • Viestiketjun aloittaja "vieras."
  • Ensimmäinen viesti
"vieras."
Mulla ois muutama kysymys esitettävänä facebookista:

Näkeekö siellä, jos ei ole ystävissä ja käy kyyläämässä toisen profiilia useasti?

Saako profiilin laitettua salaiseksi, niin että sitä ei yleisestä hausta löydä?

Jos ei, niin entä jos laitan profiilin niin yksityiseksi että näkyy vain ulkopuoliselle henkilölle pikku kuva oletuksessa, nimi ja kansikuva niin näkeekö esim. asuinpaikkakunnan jos se on mulla päivitettynä omaan profiiliin...?

Ja nyt ihan oikeasti asiantuntevia vastauksia, eikä tumpeloilta jotka eivät ole TÄYSIN varmoja vastauksestaan...!

Kiitos ja anteeksi.

Ja millään pelle nimellä Lissu Daa tms. en aio sinne liittyä. facea tarvitsisin kun haluaisin pitää ulkomailla asuviin sukulaisiin yhteyttä muutenkin kuin puhelimella.
 
Asetuksista on mahdollista saada niin ettei sua pysty etsimään nimeltä sieltä, jolloin ei nää profiiliakaan. Tässä sun pitää olla aktiivinen ja hakea itse ne ystävät jotka haluat, tällöin kun kukaan ei sinua sieltä löydä.

Toinen vaihtoehto on että laitat setulsiin että kaverit näkevät vain sinun seinäsi. Tällöin sut voi löytää mutta ei näe kuin nimen ja kuvan jos sellaisen laitat.
 
"noh"
Pystyy laittamaan tilin salaiseksi. Silloin tosiaan vain sun kaverit näkee sut siellä ja nekin täytyy SUN pyytää kavereiks, ennenkuin nekään näkee.

Estolista on siinä mielessä turha, että tämä estetty tyyppi voi kuitenkin tehdä vaikka uuden tunnuksen facebookiin tai käyttää kaverin tunnusta ja sillä löytää sut.

Eli turvallisin sulla ois just yksityisyysasetuksista muuttaa asetukset silleen, että kukaan ei löydä sua facebookista jo et itse niitä kaveriksi pyydä.

Asuinpaikat, syntymäajat yms. saa myös yksityisyysasetuksista rajattua silleen, ettei kaikki niitä näy. Googlaa vaikka facebook yksityisyysasetukset niin löytyy aika kattavasti infoo ihan sieltä facebookin sivuilta.
 
"pieras"
ei sinne ole kaikkia tietoja pakko laittaa, kuten sitä asuinpaikkakuntaa, koulua, työpaikkaa yms.

ja ne estot kyllä toimii. Tykkäisin siin stalkata vaikka exien nyxiä, mutta kun ei näy, niin ei näy.
 

Yhteistyössä