Aiotko ottaa H1N1-rokoitteen?

  • Viestiketjun aloittaja Huisi hippu
  • Ensimmäinen viesti
No juu en
En,eikä lapsenikaan..Olen kyllä ottanut kaikki muut rokotteet rokoteohjelman mukaisesti mut joku täs hommas haisee..En ymmärrä miks pitäs rokottaa koska tautihan on samaa luokkaa ku kausi-influenssa? Ei mitenkään vaarallinen paitsi tietyille riskiryhmille.
Eikä tuota rokotetta ole edes tutkittu tarpeeksi. Tämän epidemianhan piti tulla suomeen nyt syksyllä mutta en tunne ketään ihmistä joka olis sairastunut vielä ko. tautiin.
Joka paikassa on sanottu että tämä tauti on pelättyä vaarattomampi enkä lähde lapsiani rokottamaan tällasen takia. Eiks meidän pitänyt jo kuolla sarsiin ja lintuinfluenssaan ja hullunlehmäntautiin ym. Itse pidän paljon vaarallisempana esim rotavirusta tms.
Ja tavallinen influenssahan tappaa enemmän ku tämä..
 
vieras
Aika hysterisointia tämä rokoteasiakin. Riskit aika pienet kuitenkin tässäkin rokotteessa.

Mä otan luultavasti, koska olen raskaana ja koska mulla on infektioastma.

Ikävää on kyllä se, kun tietoa ei tunnu olevan kenelläkään tarpeeksi ja hysterisointia tulee joka tuutista.
 
kaali
En ota rokotetta, eikä lapsiakaan rokoteta. Ei ainakaan näillä tiedoilla ja tällä hetkellä. Katsotaan asiaa sitten uudestaan jos tauti muuttuu tai rokotteesta saatu hyöty on parempi...
 
s
Alkuperäinen kirjoittaja kaali:
En ota rokotetta, eikä lapsiakaan rokoteta. Ei ainakaan näillä tiedoilla ja tällä hetkellä. Katsotaan asiaa sitten uudestaan jos tauti muuttuu tai rokotteesta saatu hyöty on parempi...
Ei sitä rokotetta noin vain saa kun haluaa. On olemassa rokotusjärjestys ja jos et ole järjestyksessä oleva juuri niin et saa rokotetta.

Ja mitä järkeä on ottaa rokote kun sairastumistapaukset kasvaa ja epidemia tulee. Edelleenkään et saa rokotetta silloin jos et tosiaan ole järjestyksessä seuraava siinä ja luultavasti olet jo saanut tartunnan.
 
haloo
Älkää nyt ihmeessä ottako tollasta rokotetta missä voi olla mitä vaan paskaa, elohopeaa yms!! Itse tauti ei ole todellisuudessa niin paha mitä media on paisutellut ja pelotellut!
 

Yhteistyössä