Aito metallinen tiara lapselle

Alkuperäinen kirjoittaja §:
kaunis. tyttö varmasti tykkää!
No niin mäkin ajattelin, ja varmaan kuitenkin pidempi ikänen kuin ne muoviset lastenjutut. :D

Pitää vaan alkaa väsäämään jotain prinsessa mekkoakin, kun ei 8 -vuotiaille oikeen ole enää misään valmiina sopivia kokoja.
 
hei
Mä ostin aikoinani (muutama vuosi sitten ;) ) itselleni morsiustiaran ebaystä. Sille tuli hintaa vajaa 14 e. Valikoimaa oli vaikka kuinka paljon (jos siis vaikka toista tartteet).
 
Pitäs varmaan munkin ostaa omille tytöilleni, ne muovihökötykset on heti hajalla ja hätinä pysyvät päässä. Mistä sä ostit ton ja onko tuo oikein lasten kokoa (vai onko niissä edes ns. aikuisten ja lasten kokoja vai onko ne perusmallia päähän kuin päähän)?
 
Toi kuvassa oleva oli täältä
http://www.korulinja.fi/epages/LP.sf/fi_FI/?ViewAction=View&ObjectID=186740&Page=3

Ja toisen tilasin kummitytölle täältä
http://www.fiesta.fi/cat/product_details.php?p=106

Ei niissä taida olla sen paremmin eri kokoja lapsille.

Mä olen tuota ebaytakin ajatellut, mutten oo vielä jaksanut perehtyä kunnolla.
 
Vinkiksi prinsessa mekkoon - mä oon ostanu meijän 7v:lle, morsiustytön puvun värjäsin sen sitten itse, noi vuokraus firmat myy välistä tosi edullisesti. Sain vinkin siitä kun kaveri osti tytölleen vanhojen päiväpuvuksi vanhan morsiuspuvun ja se värjättiin (tosin pesulassa)
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Vinkiksi prinsessa mekkoon - mä oon ostanu meijän 7v:lle, morsiustytön puvun värjäsin sen sitten itse, noi vuokraus firmat myy välistä tosi edullisesti. Sain vinkin siitä kun kaveri osti tytölleen vanhojen päiväpuvuksi vanhan morsiuspuvun ja se värjättiin (tosin pesulassa)
Pitääkin katsella noita. Mulla tosin pursuaa kaapit noita kankaita, että pitää niistäkin joskus jotain tehdä. :D

Ja kyllä! 8v. tyttö voi leikkiä prinsessaa, leikkiä barbeilla, bionicleillä, autoilla jne. Meillä lapset saa olla lapsia, edelleen.

 
MyyMuikkunen
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Vinkiksi prinsessa mekkoon - mä oon ostanu meijän 7v:lle, morsiustytön puvun värjäsin sen sitten itse, noi vuokraus firmat myy välistä tosi edullisesti. Sain vinkin siitä kun kaveri osti tytölleen vanhojen päiväpuvuksi vanhan morsiuspuvun ja se värjättiin (tosin pesulassa)
Pitääkin katsella noita. Mulla tosin pursuaa kaapit noita kankaita, että pitää niistäkin joskus jotain tehdä. :D

Ja kyllä! 8v. tyttö voi leikkiä prinsessaa, leikkiä barbeilla, bionicleillä, autoilla jne. Meillä lapset saa olla lapsia, edelleen.
Olkaa onnellisia, että 8-vuotias vielä leikkii. Parin vuoden päästä se viimeistään loppuu ja sitten ne huolet alkaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja MyyMuikkunen:
Olkaa onnellisia, että 8-vuotias vielä leikkii. Parin vuoden päästä se viimeistään loppuu ja sitten ne huolet alkaa...
Niin, toivottavasti ei lopu! Onneksi myös 10v. poika osaa edelleen leikkiä ja rakennella, ja jopa toivoo lahjoiksikin muuta kuin PS-pelejä. Mm. juuri noita bioniclejä ja legon rakennussarjoja (technic) jne.

Tytöllä taas barbiet, Littlest Pet Shopit, My little ponyt jne. on tosi IN. Sopii mulle oikeen hyvin. Ja useimmat kaveritkin haluaa edelleen leikkiä yhdessä hyvinkin tyttömäisiä leikkejä.

Musta on erittäin mukavaa että lapset haluaa edelleen olla lapsia. :D

PS: Meillä lapset myös leikkivät keskenään tosi paljon edelleen.
 

Yhteistyössä