Aivan surkea kylkiäinen tuo matkasyöttötuoli....!

  • Viestiketjun aloittaja pettynyt tilaaja
  • Ensimmäinen viesti
pettynyt tilaaja
Kaksplussan kylkiäis syöttötuoli on todella surkea.
Mukana ei ole edes käyttöohjetta.Ihme räsy,tuolla jos vauvan köyttää tuoliin kiinni niin tuoli luultavasti kaatuu ja vauva siinä mukana.Mitä mieltä muut?
Jotenkin olisin odottanut hieman laadukkaampaa tuotetta...
Kirppikselle tai johku keräykseen pistän.
 
hei
Mä jätin sen tuohon, laitan hoitokassiin ja katotaan sitten, kun vauva on isompi. :) Kyllä sen osas tuoliin ripustaa onneksi ilman ohjettakin. ;)

Mutta h...n ruman värinen se on. =) Ihan kuin jotku pelastusliivit...
 
vara
minä en edes lehteä tuon kylkiäisen takia tilannut. näyttääkin aika hirveältä ja miten niin matkasyöttötuoli? valjaat ajaa saman asian.. jos on pakko köytää lapsi kiinni :/
 
Täytyy sanoa että olin aika pettynyt Sack' n seatiinkin. Pelkkä kangas, eikä kovin pieni vauva kyllä siinä tukevasti istu. Tuolin selkänoja ei saa olla kovin korkea.

Eli tuskin on hirmuisesti tuota "originaalia" huonompi oikeasti.
 
Järkyttävä tosiaan :D Viime kesänä menimme häihin ja poikani oli silloin 9kk niin onneksi kokeilimme sitä kotona, koska lapsi ei siinä ole luonnolisessa asennossa vaan roikkuu kummallisesti etukenossa....luulisi, että KaksPlus lehti panostaisi enemmän tilaajalahjoihin!
 
Me ollaan tykätty :snotty:
Ei sitä kai oikein sellaisella lapsella voikaan käyttää, joka ei istu itse. Minusta oiva apu jo istuvan, mutta vilkkaan lapsen syöttämiseen mummolassa. Kun aina ei ole mahdollisuutta syöttää sylissä ja vuoden ikäinen jo huitoo ja sotkee sen verran, etten sylissä haula pitää ruoka-aikana.
Tuon avulla on saatu poika pysymään tavallisella penkillä syömässä, ilman että on koko ajan nousemassa seisomaan, kiipeämässä lattialle tms.
 

Yhteistyössä