Ajatteleeko isit siten, että...

...jos vaimo on kotona eikä lähde minnekään, niin niillä on oikeus mennä. Ja jos vaimolla ei ole menoja/paikkaa minne mennä edes joskus, niin silloin mies voi mennä milloin vaan.

Siis vähän niinku siten, ettei kahdestaan (+lapset) ole järkeä olla kotona..?
 
Benante
Ei varmaan, mut mua joskus kyllä harmittaa kun eukko on aina kotona, eikä ole omaa rauhaa yhtään. On pakko lähteä ulos tuultumaan ihan itse, kun toinen ei poistu asunnosta muuten kuin ihmeen voimin, ja tietäähän miten harvinaisia ne on... :(
 
meillä mies viettää mielellään koti-iltoja mutta yhtä mielellään on menossa kavereidenkin kanssa ja tykkää myös olla kotona lasten kanssa jos minä olen poissa.ei meillä ainakaan kumpikaan osapuoli jaksa aina olla yhtä aikaa kotona...kun välillä tuulettuu yhdessä tai erikseen jaksaa taas viettää niitä mukavia koti-iltoja =)
 
Tylsistynyt
Meillä mies ei käy missään vaan on kotona. Minua tympii. Minä käyn tuulettumassa tarvittaessa. Istun ystävien kanssa iltaa tunnin pari ja juodaan kahvit tai sit vedetään baarikierros, mut sitä ei juuri koskaan jaksa. Eikä se kyllä huvitakkaan enää. Mies vaan on kotona ja hoitaa lapset ts. katsoo telkkaria tms. kun lapset nukkuu. Meillä mies on 100% ISI ja omia harrastuksia ja menoja ei ole vaikka kalliita laadukkaita harrastusvälineitä on hankittu. Minä en ole este vaan enemmänkin kannustan menemään niin paljon kuin haluaa, mutta kun ei.
 
Musta tuntuu että meidän isäntä on kyllästynyt siihen että oon vaan kotona. Mutta ei mulla ole paikkoja joihin mennä...
No, joskus tulee lähdettyä kauppaan, et isäntä saa olla lasten kanssa, ja toisinaan kaappaan muksut kainaloon ja annan ukon nauttia omasta seurastaan...
Mutta, paha mennä sanomaan mitä se ajattelee...
 
Nimimerkille tylsistynyt; ole ihmeessä tyytyväinen että miehesi on kotona ja vielä hoitaa lapset ! Mene itse ja nauti siitä mahdollisuudesta; on kai tylsää jos mies on aina kotona mutta ota siitä ilo irti. Ja ole onnellinen että pääset ! Kaikilla ei ole niin hyvin...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2006 klo 22:07 Mami kirjoitti:
Nimimerkille tylsistynyt; ole ihmeessä tyytyväinen että miehesi on kotona ja vielä hoitaa lapset ! Mene itse ja nauti siitä mahdollisuudesta; on kai tylsää jos mies on aina kotona mutta ota siitä ilo irti. Ja ole onnellinen että pääset ! Kaikilla ei ole niin hyvin...
Ne miehet, jotka hoitavat ISIN hommat huolella ja nyhväävät kotona, tuppaavat unohtamaan AVIOMIEHEN roolin. Se EI ole hyvä asia...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 19:06 make kirjoitti:
Ne miehet, jotka hoitavat ISIN hommat huolella ja nyhväävät kotona, tuppaavat unohtamaan AVIOMIEHEN roolin. Se EI ole hyvä asia...
Meillä ei ainakaan ole näin. Olemme kyllo avoliitossa, mutta kuitenkin. Kyllä se isi osaaa hoitaa aivan loistavasti niin isin kuin miehen roolin. ;)
 

Yhteistyössä