Ajattelin lähettää miehelleni tälläisen viestin.

  • Viestiketjun aloittaja Pulverine
  • Ensimmäinen viesti
bg
mä en ymmärtäny mitään. siis ostit dvd:n ja siitä pitää tälläinen lirularuloru keksiä? en jaksanut millään lukea ajatuksen kanssa. mun ukolle ku tollasen laittais se oittais hetkenpäästä ja kysyis, oliks mulla siis jotain asiaakin?
 
:LOL: :D :)

Kyllä minä luulen, että miehesi ymmärtää kuinka tärkeää on kohtalon johdatteleman polun seuraaminen... Luultavasti Vikatikki ei olekaan niin vikatikki kuin voisi olla :whistle: :D

Voi vitsit, ehkä mun kohtalonani ei olekaan Vikatikki, koska mun korvissani kuuluu vain banaanikakun kaikuva huuto "Syö minut, syö minut, syö minut!"
|O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pulverine:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:
Voi vitsit, ehkä mun kohtalonani ei olekaan Vikatikki, koska mun korvissani kuuluu vain banaanikakun kaikuva huuto "Syö minut, syö minut, syö minut!"
|O
Ei kohtaloa saa uhmata :| Mene syömään se kakku, riennä tuulen lailla mi' vilvoittaa lempeästi sinun arkisen aherruksesi ikeen alla voipunutta sieluasi :snotty:
:LOL:

:snotty: *tunkee suuhunsa kahta kakkuviipaletta samaan aikaan*
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pulverine:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Kyllä miehen on seurattava kohtaloa. B) Ja miehenhän on tehtävä, mitä miehen on tehtävä.
Varsinkin jos miehellä sattuu olemaan tehtävä.

Olen selvästi liiallisesti lyyrillinen tälle palstalle :saint: :LOL:
Mies pitää opastaa oikein tehtäviinsä. Ehkä ripaus miehen sankarillisuuteen ja miehekkyyteen vetoaminen toisivat tekstiin ryhdikkyyslisän B)
 
Voin nyt paljastaa, että arjen pyörteissä mukiloitu sieluni löysi parannuksen banaanikakusta. :snotty: Melkolailla KOKONAISESTA banaanikakusta. Luultavasti myös linjakkaat muotoni paranevat tämän päiväisestä itselääkityksestä :D Enää ei lennetä ja riennetä tuulen lailla, vatsalaukkuni on liian painava :snotty: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:
Voin nyt paljastaa, että arjen pyörteissä mukiloitu sieluni löysi parannuksen banaanikakusta. :snotty: Melkolailla KOKONAISESTA banaanikakusta. Luultavasti myös linjakkaat muotoni paranevat tämän päiväisestä itselääkityksestä :D Enää ei lennetä ja riennetä tuulenlailla, vatsalaukkuni on liian painava :snotty: :D
Keskiviikko on hyvä syy syödä banaanikakkua. B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:
Voin nyt paljastaa, että arjen pyörteissä mukiloitu sieluni löysi parannuksen banaanikakusta. :snotty: Melkolailla KOKONAISESTA banaanikakusta. Luultavasti myös linjakkaat muotoni paranevat tämän päiväisestä itselääkityksestä :D Enää ei lennetä ja riennetä tuulenlailla, vatsalaukkuni on liian painava :snotty: :D
Keskiviikko on hyvä syy syödä banaanikakkua. B)
:LOL: ja torstai :snotty: Huomenna on sitten suklaan vuoro :snotty: :D Torstain kunniaksi tietenkin.
 

Yhteistyössä