Akat

  • Viestiketjun aloittaja YX VAAN
  • Ensimmäinen viesti
tiitu77 ja tyty 02
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.11.2004 klo 11:24 YX VAAN kirjoitti:
Rehellinen vastaus, mitä mieltä olette kun täällä on noita suutasoittavia akkoja työntämässä nokkansa joka asiaan?
Minua ainakin ottaa päähän.
joo ja mua ottaa tollaset äijät päähän, taitaa ottaa tunnolle kun ei olekkaan samanlaista sananvaltaa kuin kotona, omaa akkaa kun voi vetästä jos alkaa liian hankalaksi :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
 
eipä täällä mun mielestä paljoa tunnu olevan sellaisia ihmisiä jotka suutaan soittaisivat kokoajan ja jos on niin mitäpä väliä sillä on?? Ei sitten vain lue yksinkertaisesti niitä viestejä jotka häiritsevät jollain tavoin.
 
Magicmom
eisk tää ollu isien palsta?okei,myönnän.tulin itekki kurkki mut tää on ainoo johon vastaan!
Antaa isien pitää omat palstansa,eihä nekkää työnnä nokkaa meitin palsoil
 
Koskennousu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.11.2004 klo 23:51 Magicmom kirjoitti:
eisk tää ollu isien palsta?okei,myönnän.tulin itekki kurkki mut tää on ainoo johon vastaan!
Antaa isien pitää omat palstansa,eihä nekkää työnnä nokkaa meitin palsoil
Mitkä sitten on naisten palstoja ?
Onko Mitäs nyt naisten palsta ?
Sen jotenkin arvaan että nuo neljä Äidit -alkuista ovat naisten, mutta miten kaikki muut ?
Mitä tarkoittaa tuo Plussalaiset ?

nimim. Tyhmä miäs?
 
merelle
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.11.2004 klo 20:40 smurffiina kirjoitti:
Kertokaa vaan isät rohkeesti mielipiteenne,en kyllä ymmärrä miksi täytyy joidenkin meistä "akkojen" työntää nokkansa vähän liian innokkaasti tänne isien palstalle,kommentoidahan voi,kun kysytään. :eek: ;) ;) ;)
ketähän mahdat tarkoittaa?????? :kieh: :kieh: :kieh:
 
Hannie
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.11.2004 klo 11:24 YX VAAN kirjoitti:
Rehellinen vastaus, mitä mieltä olette kun täällä on noita suutasoittavia akkoja työntämässä nokkansa joka asiaan?
Minua ainakin ottaa päähän.
Kyllä tää pitäis isille jättää..pääosin täälä kai äitit kommentoi \|O :ashamed:
 

Yhteistyössä