Aksu81!

  • Viestiketjun aloittaja Selvennystä
  • Ensimmäinen viesti
Selvennystä
Siis ihan mielenkiinnosta utelen että oletko varattu vai et? Jäi vaan eilen vaivaamaan tuossa yhdessä ketjussa kun käsitin että olet sinkku ja sitten olet jonkun isäpuoli ja sitten vehtaat ninaTT:n kanssa (vai olikse läppä :D ) jne.
 
Sari-72
Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
Tää on kyl taivaan tosi että kaikki komeat miehet asuu pääkaupunkiseudulla :headwall:
Hitto, täytyy alkaa vissiin tekee muuttoa :p
eikä asu, kyllä niitä muualtakin löytyy.
Eikö teitä yhtään ihmetytä miksi niin paljon komeita miehiä on sinkkuna??? kai niissä joku vika sitten on, oisivatko itseään niin täynnä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sari-72:
Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
Tää on kyl taivaan tosi että kaikki komeat miehet asuu pääkaupunkiseudulla :headwall:
Hitto, täytyy alkaa vissiin tekee muuttoa :p
eikä asu, kyllä niitä muualtakin löytyy.
Eikö teitä yhtään ihmetytä miksi niin paljon komeita miehiä on sinkkuna??? kai niissä joku vika sitten on, oisivatko itseään niin täynnä
Niin, en osaa sanoa koska mä en nää mielestäni komeita miehiä täällä missään vaikka kuinka kuljen silmät auki
:xmas:
Ja kyllä, melkein aina niissä jotain vikaa on ( en silti sano että kaikissa) mutta juuri tämä ketä viimeksi tapailin, oli niin komea ja olin ihan ihastunut ja nyt kun koitan hänestä eroon lopullisesti niin onkin osottautunut täydelliseks psykopaatiksi.
Ja miksi? Noh, laittelee mulle meses koko ajan viestiä vaikka olen hänet poistanut sieltä vallan (miten tämäkinon mahdollista? ) oli käynyt joku ilta kyttäämässä pimeellä ikkunani alla meitä jne. :x ( asumme siis rivarissa )
Laittaa mulle textiviestiä että olemmehan ikuiset ystävät ym
:xmas: Joo-o.
 

Yhteistyössä