Alakerran vuokrakämpästä leijailee vieno kannabiksen tuoksu rappukäytävään

  • Viestiketjun aloittaja "A p"
  • Ensimmäinen viesti
"vvieras"
[QUOTE="A p";29410921]Ahdistaa asua lastemme kans höpöheinää polttavien naapurissa. Pipo kiristää, myönnetään, mut mielummin asun ilman haisevia naapureita.[/QUOTE]

Mieluummin siis alkkis naapurit? Hamppukansa ei ole vaarallista. Kannabis ei aiheuta henkilön käyttäytymisen muutosta tai väkivaltaa. Tuskinpa edes poistuvat kotoa, kun käyttävät. Se kun vetää niin sängyn pohjalle usein, että mukavempi vaan istuskella ja katsella vaikka teeveetä.

Alkoholistien kanssa en tykkää asua, mutta meiltä niitä löytyy. Haisevat, örisevät, alkoholia kaatunut rappukäytävään ja huutelevat.
 
jeppan
Hellitä nyt vähän. Anna toisten rentoutua. Huolestuisin vasta siinä vaiheessa, jos epämääräistä porukkaa rupeaisi pyörimään säännöllisesti omilla nurkilla (esim. kaman ostajia).
 
"wieras"
No panic! Ei se ole vakavaa. Pössyttelijät on useimmiten ihan mukavaa ja rentoa sakkia.

Luulin jo ensin että mun yläkerran naapuri olis ap, mut sit tajusin et enhän mä ookkaan vuokralla. :)
 
Hellitä nyt vähän. Anna toisten rentoutua. Huolestuisin vasta siinä vaiheessa, jos epämääräistä porukkaa rupeaisi pyörimään säännöllisesti omilla nurkilla (esim. kaman ostajia).
Tai jos hajuhaitta olisi jatkuva. Meillä oli alakerrassa joku amatööri, joka pössytteli siihen malliin että se lemu tunki postiluukusta sisään ja eteisessä olleet vaatteet alkoivat haista. Mies kerran tarkoituksella päivitteli parvekkeella hajua, kun tämä hippi oli siellä. Oppi sitten pitämään savut omassa kämpässään. Ei nyt tullut tuossakaan tapauksessa soittaa poliiseja.
 
[QUOTE="Sari";29411130]Onpat täälläkin paljon narkkareita, kun niin ollaan puolustelemassa pössyttelyä.[/QUOTE]

Taitaa olla suurempi osa näitä "pienemmän pahan" puolustelijoita eli mieluummin pilvenveikko kuin alkoholisti tai edes tuurijuoppo. Alkoholi on kuitenkin kaikilla mittarreilla ja tutkimuksilla suurempi paha.
 
  • Tykkää
Reactions: Pinki
hömöpö
Meillä teki poliisit makean tuoksun takia ratsian. Asiaan vaikutti myös se, että asunnossa asui heidän tietojen mukaan joku heille tuttu narkki. No ei asunut, minä olin muuttanut sisään pari kk aikaisemmin. Makean tuoksun lähteeksi paljastui tuoksukynttilä, jota en muuten edes itse haistanut, jota luulin tavalliseksi kynttiläksi. Sen piti muuten tuoksua kuulemma vaniljalle pohjaan kurkanneen poliisin mukaan, tuumasi että on aika kaukana vaniljasta...
 

Yhteistyössä