Alakerran vuokrakämpästä leijailee vieno kannabiksen tuoksu rappukäytävään

  • Viestiketjun aloittaja "A p"
  • Ensimmäinen viesti
pössy
[QUOTE="Sari";29411130]Onpat täälläkin paljon narkkareita, kun niin ollaan puolustelemassa pössyttelyä.[/QUOTE]

Monessa maassa huumeet on jo laillistettu, kuten Koloraadossa.
 
"femin"
[QUOTE="vvieras";29410950]Mieluummin siis alkkis naapurit? Hamppukansa ei ole vaarallista. Kannabis ei aiheuta henkilön käyttäytymisen muutosta tai väkivaltaa. Tuskinpa edes poistuvat kotoa, kun käyttävät. Se kun vetää niin sängyn pohjalle usein, että mukavempi vaan istuskella ja katsella vaikka teeveetä.

Alkoholistien kanssa en tykkää asua, mutta meiltä niitä löytyy. Haisevat, örisevät, alkoholia kaatunut rappukäytävään ja huutelevat.[/QUOTE]

Jaa meinaat siis että naapureita on vain kahdenlaisia; juoppoja ja narkkeja...?

Ja marihuanahan muuttaa käyttäytymistä ja aiheuttaa väkivaltaisuutta... Ihan vain tiedoksesi. :)
 
"femin"
Alkuperäinen kirjoittaja hömöpö;29411195:
Meillä teki poliisit makean tuoksun takia ratsian. Asiaan vaikutti myös se, että asunnossa asui heidän tietojen mukaan joku heille tuttu narkki. No ei asunut, minä olin muuttanut sisään pari kk aikaisemmin. Makean tuoksun lähteeksi paljastui tuoksukynttilä, jota en muuten edes itse haistanut, jota luulin tavalliseksi kynttiläksi. Sen piti muuten tuoksua kuulemma vaniljalle pohjaan kurkanneen poliisin mukaan, tuumasi että on aika kaukana vaniljasta...
:D
 
"vvieras"
"Jaa meinaat siis että naapureita on vain kahdenlaisia; juoppoja ja narkkeja...?

Ja marihuanahan muuttaa käyttäytymistä ja aiheuttaa väkivaltaisuutta... Ihan vain tiedoksesi. "

En tietenkään. Meinasin vaan, että pelkääkö ap juoppoja vähemmän. Yleensä kun joka talossa niitä asuu. Ainakin ihmisiä jotka juovat.

Ja mistäs nuo väkivaltaisuusväitteesi olet keksinyt :D...olen ollut pilvessä kuten moni muukin täällä ja omasta mielestäni se on lähinnä tylsää kun jumittaa ja silti aivotoiminta on normaali. Ajattelee siis normaalisti, mutta päällä on joku verho. Kännissä menee toisinpäin. Sisältäpäin täysin sekaisin eikä kontrolia ole.
 
En tekisi mitään, antaisin olla.






...tai menisin koputtelemaan ovelle ja kysyisin oisko jakaa muillekin. Mut vaan jos on laatutavaraa.
 
Viimeksi muokattu:
totuusmies
[QUOTE="femin";29411587]Ihan kuule kokemuksen kautta tiedän, että muuttaa käyttäytymistä... Mulle ei mene enää läpi tuo huumeiden ylistys joka on nyt niin muodissa.[/QUOTE]

Se, että sinun arkikokemuksesi sanoo jotain ei silti tarkoita että näin kävisi jokaiselle.
Uskon kyllä ennemmin tieteellisiin tutkimuksiin kuin muutamien henkilöiden omiin kokemuksiin (olivat sitten positiivisia tai negatiivisia). Jos joku on pilven polton jälkeen ryhtynyt väkivaltaiseksi on siinä taustalla oltava jotain muutakin. Yksittäistapauksen myötä ei voida sanoa varmaksi yhtään mitään.
 
Kokemuksia
Menetin ensimmäisen miesystäväni kannabikselle. Alkoi kolmessa kk.ssa maistua hänelle siihen malliin, että lopulta puhui talon alla juoksevista jäniksistä, homoraiskauksista ym. täysin järjettömiä puheita. Sai psykoosin päälle. Nykyään en edes tiedä, onko elossa. Tiedän vain, että käyttää kovempia, rötöstelee ja on väkivaltainen.
Eräs ystäväni on ollut 1kk.n psykoosissa kannabiksen käytön seurauksena.
Itse olen saanut viikon kestäviä ääni- ja näköharhoja polttamalla pössyn päivässä neljänä päivänä. Mukana tosin myös muutama(4) olutta per kerta.
Että näin.
 
ps
Menetin ensimmäisen miesystäväni kannabikselle. Alkoi kolmessa kk.ssa maistua hänelle siihen malliin, että lopulta puhui talon alla juoksevista jäniksistä, homoraiskauksista ym. täysin järjettömiä puheita. Sai psykoosin päälle. Nykyään en edes tiedä, onko elossa. Tiedän vain, että käyttää kovempia, rötöstelee ja on väkivaltainen.
Eräs ystäväni on ollut 1kk.n psykoosissa kannabiksen käytön seurauksena.
Itse olen saanut viikon kestäviä ääni- ja näköharhoja polttamalla pössyn päivässä neljänä päivänä. Mukana tosin myös muutama(4) olutta per kerta.
Että näin.
Arvaa mitä: En usko. Lopettaisitko disinformaation levittämisen kiitos.
 
  • Tykkää
Reactions: dipt
"totuus"
Menetin ensimmäisen miesystäväni kannabikselle. Alkoi kolmessa kk.ssa maistua hänelle siihen malliin, että lopulta puhui talon alla juoksevista jäniksistä, homoraiskauksista ym. täysin järjettömiä puheita. Sai psykoosin päälle. Nykyään en edes tiedä, onko elossa. Tiedän vain, että käyttää kovempia, rötöstelee ja on väkivaltainen.
Eräs ystäväni on ollut 1kk.n psykoosissa kannabiksen käytön seurauksena.
Itse olen saanut viikon kestäviä ääni- ja näköharhoja polttamalla pössyn päivässä neljänä päivänä. Mukana tosin myös muutama(4) olutta per kerta.
Että näin.
Kyllä siinä on jokin ihan muu sekoittanut sen mies paran pää kuin cannabis.

Anteeksi nyt vaan mutta aika hupaisaa tekstiä tuollainen,että hamppu saa tuollasta aikaa.. :D
Ootko varma ettei käyttänyt muita aineita,esim piriä..?
Tai sitten hällä on ollut jo muuten vaan mielenterveys ongelmia :(
 
Menetin ensimmäisen miesystäväni kannabikselle. Alkoi kolmessa kk.ssa maistua hänelle siihen malliin, että lopulta puhui talon alla juoksevista jäniksistä, homoraiskauksista ym. täysin järjettömiä puheita. Sai psykoosin päälle. Nykyään en edes tiedä, onko elossa. Tiedän vain, että käyttää kovempia, rötöstelee ja on väkivaltainen.
Eräs ystäväni on ollut 1kk.n psykoosissa kannabiksen käytön seurauksena.
Itse olen saanut viikon kestäviä ääni- ja näköharhoja polttamalla pössyn päivässä neljänä päivänä. Mukana tosin myös muutama(4) olutta per kerta.
Että näin.
Taisit epähuomiossa ja propagandan pauloissa kirjoittaa väärin LSD:n. Sanotaanko se yhdessä: LSD ei ole sama asia kuin kannabis.
 
"Miksi"
[QUOTE="vvieras";29410950]Mieluummin siis alkkis naapurit? Hamppukansa ei ole vaarallista. Kannabis ei aiheuta henkilön käyttäytymisen muutosta tai väkivaltaa. Tuskinpa edes poistuvat kotoa, kun käyttävät. Se kun vetää niin sängyn pohjalle usein, että mukavempi vaan istuskella ja katsella vaikka teeveetä.

Alkoholistien kanssa en tykkää asua, mutta meiltä niitä löytyy. Haisevat, örisevät, alkoholia kaatunut rappukäytävään ja huutelevat.[/QUOTE]

Ihanaa, kun aina se kelkka näissä asioissa käännetään alkoholiin. Mistäs tiedät vaikka käyttäisivät muutakin? Tai alkoholia ja pilveä sekaisin?
 

Yhteistyössä