alapään paha haju...

synnytyksestä on nyt aikaa tasan kuukausi tänään.jälkivuotoa kesti melkein 4viikkoa(osa siitäkin ajasta oli vain ihan pientä tiputtelua ja välillä oli päivä tai kaksi välissä ettei tullut mitään).tässä jo kohta pari viikkoa olen ihmetellyt että miksi kummassa tuo alapää haisee,ihan oikeesti haisee noin pahalle :eek: vaikka joka päivä suoritan alapesun niin ongelma ei vain poistu.oon miettiny että olisko nyt joku tulehdus kun toi synnytyskin on noin vasta ollut.sitäkin ihmetelly et miten mun jälkivuoto kesti noin kauan kun aikaisemmin se on kestänyt pisimmillään 3viikkoa.tämä oli nyt viides synnytykseni eikä ennen tällästä ole ilmennyt.siksikin mietin tuota tulehdusmahdollisuutta kun joka kerta kun käyn vessassa isommalla tarpeella ja joudun usein kovasti ponnistaa(maha hiukan kovalla)niin aina paperiin tulee sitte vertakin ja nimenomaan emättimestä ettei peräaukosta.sen jälkeen saattaa sitte pientä tuhruvuotoakin tulla samana päivänä.olisko kohtuun jäänyt ehkä jotain?

jos jollain ollut samantapaista ongelmaa niin kertoisitko mitä se on ollut ja mistä johtunut.?
 
kau
mulla on itellä 2 synnytystä ja yksi keskenmeno takana.eka synnytksen jälkeen vuoto ei meinannu loppua millään.se oli tosi runsasta vielä kahden kuukauden jälkeenki.se kuitenki loppu ajallaan niin ettei tarvinu syyä mitään lääkkeitä.johtu hormonisekamelskasta.toisen synnytyksen jälkeen ei ongelmia.
keskenmenon jälkeen vuotoa kesti taas pari kuukautta ja oli tosi runsasta ja haisi vähän pahalle.sain voimakkaan antibioottikuurin (flagyl+kefexin) jolla vuoto loppui kokonaan.olisi muuten jatkunut ties kuinka kauan.lääkäri selitti että kun kohdussa on niin paljon "vuotomateriaalia" niin se on otollinen kasvu alusta bakteereille ja se täytyy hoitaa sillä muuten voi tulla kohtutulehdus
 
kiitos vastauksesta :flower: mulla on jälkitarkastus vielä edessäpäin eli täytyypä siellä sitte kysellä tarkemmin.nyt kyllä vuoto on loppunu ettei enää tuu mitään mut toi haju on vielä mun mielestä epänormaalia. :| seurailenpa vielä tilannetta.
 

Yhteistyössä