Alapään turvotus raskaudessa

Siinähän se vaiva jo tulikin. Onkos muilla samanlaista? Esikoisen kanssa ei tällasta ollut, joten vähän mietityttää. Nyt menossa rv 22 ja alapää on ollut turvoksissa jo monta viikkoa. Siis molemmat häpyhuulet ja häpykumpu. Varsinkin aamulla ylösnoustessa koko alapäässä on paineentunne, joka tekee jopa hetken kipeää. Kohtalotovereita??!
 
Hei!

Mie en osaa ottaa tuohon kantaa, mut: ONNEKSI OLKOON :hug: Ihanaa kun teilläkin onni lykästi...

Muistatko vielä minut? Meillä alkaa h-hetki olemaan jo melko lähellä, 7.10. olis la. En ole oikein jaksanut koneella käydä niin siihen lopahti kirjoittelu, töitä paiskin koko kevään ja nyt kun on äippälomalla tuntuu ettei muuta olekaan kuin aikaa. Todella ihana kuulla että teilläkin ollaan jo noin pitkällä. Onnea vielä kerran... Et arvaa mikä onnen tunne minut valtasi ku näin sun viestin :LOL: hyvä ku en kyyneliä tirauttanu
 
No täältä löytyy kohtalotoveri!!! Mulla on ihan samanlainen vaiva ja se ei tosiaankaan ole mukavaa. Mulla tuntuu se myös lenkillä ollessa. Ei niinkään siinä kävellessä, mutta sit kun pysähtyy ni auts!! Aamuisin on tosiaan ikävän tuntuista kun nousee ylös ja menee vessaan. No, eipä kait auta kuin kestää vielä muutama kuukausi ;)

inkie 24+0
 
No täältä löytyy kohtalotoveri!!! Mulla on ihan samanlainen vaiva ja se ei tosiaankaan ole mukavaa. Mulla tuntuu se myös lenkillä ollessa. Ei niinkään siinä kävellessä, mutta sit kun pysähtyy ni auts!! Samoiten jos istuu pitkää (niiku tääl töissä päätteen äärellä) ja nousee ylös ni sillon tuntuu kans ikävälle. Aamuisin on tosiaan ikävän tuntuista kun nousee ylös ja menee vessaan. No, eipä kait auta kuin kestää vielä muutama kuukausi ;)

inkie 24+0
 

Yhteistyössä