alapään vihlonta

Olen kolmatta kertaa raskaana ja ellen aivan väärässä ole, niin tuo vihlonta johtuu liitoskivuista ja vauvan pään liikuttamisesta. "Sukkapuikko-vihlaisut" ovat joidenkin mukaan piikkisupistuksia.. Eli näistä yksinään ja yhdessä...

=)

Osaa muuten olla jumalattoman tuskallista tuo vihlonta, kun vauva liikuttaa päätään tuolla jalkovälissä, ai!!!!!!!!!!!! :eek:

Jonna ja Kolmas pikkuinen 37+3
 
Näitä ei ilmeisesti tule kaikille...? :eek:
Vai voiko tulla vasta ihan lopussa? Minulla nyt rv 38+1, enkä tunne jalkovälissä mitään vauvan pään liikutuksia, vaikka vauva kuulemma alhaalla jo onkin :D
 
Mutta onko tuo vihlonta aiheellista jo viikoilla 25+. Mulla on ollut sitä jo parisen viikkoa ja se tulee makuuasennossa, housuja laittaessa, saunassa... ihan missä vain. Vai onko tuo sitä liitoskipuilua? Joskus vähän huolestuttaa...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 17:09 samuli kirjoitti:
se on merkki siitä että synnytys lähenee..paikat alkaa venyä eli valmistautua, ja kipu kait harjoittelua tulevan varalle.onnea matkaan!
:( :( :(

Eli mulla ei toivoa synnärille vielä vähään aikaan...? :eek:
 
Mulla on kans just noita piikittelyjä tuntunut jo pari viikkoa, ilkeiltä tuntuvat mutta toivottavasti vauveli ei ihan vielä tulis la kun on vasta heinäkuussa. Ja meillä olis vielä muuttokin tulossa :whistle: viikkoja nyt 32+3
 
HMM
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 17:09 samuli kirjoitti:
se on merkki siitä että synnytys lähenee..paikat alkaa venyä eli valmistautua, ja kipu kait harjoittelua tulevan varalle.onnea matkaan!
Ei mulla ainakaa ollu merkki synnytyksen lähenemisestä, ku kesti koko raskauden noita viiltoja sillontällön... Johtuu kyllä paikkojen venymisestä, muttei synnytyksen alkamisesta. Toisilla tulee jo aikaisin, toisilla vasta kun lapsi alkaa painaa paikkoja kunnolla vasta loppuvaiheessa.
 

Yhteistyössä