alastonsuomi.com

papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja harmaantu:
että miettikääs sitä kun ens kerran kuvaatte panonne =)
Samaa mieltä!

Mä vaatisin vähintään 3-4 vuotta kestänyttä suhdetta ennen kuin kamera saisi olla makuuhuoneen puolella...
 
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaantu:
että miettikääs sitä kun ens kerran kuvaatte panonne =)
Samaa mieltä!

Mä vaatisin vähintään 3-4 vuotta kestänyttä suhdetta ennen kuin kamera saisi olla makuuhuoneen puolella...
Joo, mut tää ei sinänsä päde.
Oot ollu 25v naimisis, ja sit tuleeki katkera ero, tapellaan ihan kaikesta..
Ja sit toinen lykää kostona kuvat nettiin.
Nykyaikaa. :/
Että tää nyt on heti eka asia, mis kohtaa asiat oli paremmin ennen tietokoneaikaa.

Jos ottaa kuvia, kuvat ja muistikortit itselle. Aina.
 
papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja harmaantu:
Niin ja eihän sen aina tarvitse olla kosto. Voi joku älykäs mies laittaa muutenkin,ettei tarvii vaan omaa munaa esitellä...että on päässyt panollekkin :p
Älykäs mies, joka kehuskelee kuvien kanssa sillä, että on päässyt panolle? :xmas:

Jokin ei nyt istu tuossa...

Muoks. Tarkoitan nyt lähinnä sitä, että panolle pääsemisellä kehuskelu ei sovi mun kuvaan älykkäästä miehestä.
 
harmaantu
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaantu:
Niin ja eihän sen aina tarvitse olla kosto. Voi joku älykäs mies laittaa muutenkin,ettei tarvii vaan omaa munaa esitellä...että on päässyt panollekkin :p
Älykäs mies, joka kehuskelee kuvien kanssa sillä, että on päässyt panolle? :xmas:

Jokin ei nyt istu tuossa...
Sarkasmia. "älykäs" siis :)
 
papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja harmaantu:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaantu:
Niin ja eihän sen aina tarvitse olla kosto. Voi joku älykäs mies laittaa muutenkin,ettei tarvii vaan omaa munaa esitellä...että on päässyt panollekkin :p
Älykäs mies, joka kehuskelee kuvien kanssa sillä, että on päässyt panolle? :xmas:

Jokin ei nyt istu tuossa...
Sarkasmia. "älykäs" siis :)
Ok! :xmas:
 
Elämä on yksi hetki.
Olen mies ja minulla on kuvia tuolla sivustolla. Ainakin kolme..
En ole päivitellyt tai käynyt vähään aikaan. Olen parisuhteessa, vaimo tietää, että on kuvia siellä.
Ei ole ongelma, ainakaan tietääkseni.
 
vierasbieras
Alkuperäinen kirjoittaja mielikuva:
Mutta kai ne on ihan omia kuvia, ainakin ne jossa on pariskunnat niin että naamat näkyy millon missäkin..

Tai päästäppä lapsesi leikkimään toisen lapsen kanssa,jonka vanhemmilla on kuvia netissä joissa tunkee hanuriin vaikka kaalia tai mies on pukeutunut naiseksi. Vaikka eipä se lapsen vika ole :D
Mutta jos vanhemmat tunkee vaikka makkaroita pyllyynsä vapaa-ajallaan, niin eihän se nyt toki sit tarkoita, että olisivat huonoja vanhempia, vai?? (et tätä varmaan viestilläsi tarkoittanut, mutta tuli vaan mieleen)

Meillä nyt ei sentään makkaraa (vielä :) ), mutta muuten löytyy kaiken maailmaan seksileluja. Niillä sekstaillaan, ku lapset nukkuu ja seuraavanana päivänä mennään lasten kanssa vaikka rannalle. Ja kuiskutellaan, mitä vehjettä seuraavana kertana kokeiltaisiin.... :)

 
Kai sitä sitten on niin naiivi ajattelemaan ihmisistä pelkkää hyvä ettei kukaan tuohon kostamiseen noin lähtisi. Eipä sillä, kyllä munkin narsistinen eksä laittoi musta ikävän jutun nettiin kostoksi, mutta ei mitään seksijuttuja sentään.
 

Yhteistyössä