Alempana oli juttua pihtaamisesta, mutta mistä tämä sitten johtuu, että

  • Viestiketjun aloittaja ei tee mieli
  • Ensimmäinen viesti
ei tee mieli
kun ei edes tee seksiä yhtään mieli?? Niin ei siksi petipuuhat lainkaan kiinnosta.

Tosin tietysti välillä mietin, että mitä mies tästä tuumii, kun ei ole seksiä, mutta en kehtaa kysyäkään. Näin on itsellä ainakin hyvä olla.
 
Kyllä mun mielestä on outoo jos pitää pihdata ja ei kumppani haluta :O. Mun mielestä turhaa kiusaamista ja kumppani muuttunu vaan kaveriksi. Mietippä kuule tarkkaan, miltä miehestäsi mahtaa tuntua ja se on paskanjauhantaa, että et muka tiedä, miltä miehestäsi tuntuu. Miehesi tosta tilanteesta kärsii ja jää vaille normaalin parisuhteen hellyyttä, hyväksyntää ja lämpöä. Seksi on luonnollisestikkin iso osa normaalia parisuhdetta ja se jos ei toimi, niin ei toimi moni muukaan asia. Kannattais teijän pihtareiden harkita oikeesti, sitä että annatte kumppanin vaikka mielummin lähteä tosta tilanteesta, kuin että pakotatte toisen olemaan tollasessa tilanteessa jopa vuosiakausia kärvistellä haluissaan. En ymmärrä tollasta, ota ero miehestäs, että hän sais ees mahollisuuden normaalin suhteeseen, koska takeita siitä ei ole, että pihtareilla halut palais. Korvien välissä noi ongelmat pihtareilla ja sit itketään, että mies petti. Varmaan pettää ennemmin tai myöhemmin, kun ei saa kotona sitä, mitä haluaa ja tarvitsee. Jokaisella meillä on oikeus tulla hyväksytyks ja rakastetuks ja siihen kuuluu myös olennaisena osana seksi.
 
iu
Kyllä mun mielestä on outoo jos pitää pihdata ja ei kumppani haluta :O. -- Korvien välissä noi ongelmat pihtareilla -- Jokaisella meillä on oikeus tulla hyväksytyks ja rakastetuks --
Mutta haluttomalla tai vähähaluisella ei ole oikeutta tulla hyväksytyksi ja rakastetuksi?

Olen toki samaa mieltä siitä, että jos halujen epäsuhta on parin mielestä ongelma, se pitää yrittää ratkaista molempia tyydyttävällä tavalla.

Mutta onko se tämä ylikorostuneen seksualisoitunut kulttuuri vai mikä, että se seksi tuntuu nykyään olevan ihan ykkösluokan prioriteetti ja AINA pitäisi mennä sen voimakkaamman libidon omaavan pillin mukaan. Ihan kuin ihmisarvo riippuisi siitä, miten kovat seksihalut on, ja hillitympi halukkuus on sairaus, joka pitää hoitaa pois.
 
"Huokaus"
Mutta haluttomalla tai vähähaluisella ei ole oikeutta tulla hyväksytyksi ja rakastetuksi?

Olen toki samaa mieltä siitä, että jos halujen epäsuhta on parin mielestä ongelma, se pitää yrittää ratkaista molempia tyydyttävällä tavalla.

Mutta onko se tämä ylikorostuneen seksualisoitunut kulttuuri vai mikä, että se seksi tuntuu nykyään olevan ihan ykkösluokan prioriteetti ja AINA pitäisi mennä sen voimakkaamman libidon omaavan pillin mukaan. Ihan kuin ihmisarvo riippuisi siitä, miten kovat seksihalut on, ja hillitympi halukkuus on sairaus, joka pitää hoitaa pois.
Onko se haarojen aukaisu niin vaikeaa?
 
Pösi
No jos kuse on haarojen aukasusa, niin eihän se teknisesti vaikeaa ole, mutta mitä siitä kukanenkin saa, on jo toinen juttu.

Sit kannattaa hommata sellainen mamma joka mieluusti aukasee haaransa kaljapulloa yms. vastaa, molemmat voittaa.
 
iu
[QUOTE="Huokaus";30266922]Onko se haarojen aukaisu niin vaikeaa?[/QUOTE]

Onko se käteen vetäminen niin vaikeaa?

Eli tästä päästään siihen, mikä ero on rakastelulla ja halujen tyydyttämisellä toiseen. Mutta taitaa olla turhan työlästä alkaa aiheesta vääntää kanssasi, kun tuntuu olevan niin vieras asia...
 
Mutta haluttomalla tai vähähaluisella ei ole oikeutta tulla hyväksytyksi ja rakastetuksi?

Olen toki samaa mieltä siitä, että jos halujen epäsuhta on parin mielestä ongelma, se pitää yrittää ratkaista molempia tyydyttävällä tavalla.

Mutta onko se tämä ylikorostuneen seksualisoitunut kulttuuri vai mikä, että se seksi tuntuu nykyään olevan ihan ykkösluokan prioriteetti ja AINA pitäisi mennä sen voimakkaamman libidon omaavan pillin mukaan. Ihan kuin ihmisarvo riippuisi siitä, miten kovat seksihalut on, ja hillitympi halukkuus on sairaus, joka pitää hoitaa pois.
Miksi sitten halukkaamman osapuolen pitäis kärsiä ja odottaa sitä, ehkä joskus haluttoman ihmisen, halukasta kautta, jota ei välttämättä tule?? Halukkaan pitäis vaan olla ja kärvistellä, ymmärtää loputtomiin ja silti pitäis kyetä antamaan läheisyyttä ilman seksiä ja taas ymmärtämään, että ei saa mitään ja taas jää ilman. Seksi on muutakin, kuin vaan halua. Mulle se on ainakin syvempää läheisyyttä, jota ei koe kuin sen yhen ihmisen kanssa ja se tekee mulle sen, että olen kumppanini mielestä kaunis, haluttava, erityinen, erityisempi kuin muut ja saa itsetunnon kohoamaan ja tulee tunne, että hän rakastaa mua monilla kauniilla tavoilla :).

Pihtaaminen ja hillitty halukkuus on eri asioita. Pihtaajathan on pitkiä aikoja ilman seksiä ja siitä kärsii kyllä eniten se joka jää vaille seksiä. Joka kerta siinä pettyy vain se joka tulee torjutuks, koska jää vaille sitä syvintä läheisyyttä, mitä yleensä normaali, terve ihminen kaipaa. Jos tollanen tilanne sopii pihtaajalle, niin ei välttämättä sille toiselle, joka kuitenkin kaipais seksiä. Tollasessa tilanteessa kyllä useimmiten mennään sen pihtaajan pillin mukaan, toinen joutuu alistumaan siihen, eli justiin se jolla niitä halujakin olis. Kyllä tollanen katkeroittaa, tekee vihaseks ja epätoivoseks, pettyneeks ja ajan myötä toi käy masentavaks. Sit ihmetellään, kun petetään, mistähän mahtais johtua?? Ei voi olettaa, että jos pihtaa pitkiä aikoja, että toinen, halukkaampi osapuoli olis loputtomiin siinä vierellä vaan ymmärtämässä ja alistumassa tilanteeseen, itsestäänselvästi koko loppuiän, siinähän toinen, halukkaampi joutuu luopumaan paljosta. Tollanen kuitenkin herättää vihan, katkeruuden, oman ja sen toisen osapuolen syyllistämistä, halukkaampi osapuoli saattaa etsiä vikoja itsestään ja toi on sit loputon kehä, joka tuo mukaan vaan lisää ongelmia masentuneisuutta, itsetunto ongelmia jne.
 
iu
Toistan tämän, kun ilmeisesti jäi huomaamatta:

Olen toki samaa mieltä siitä, että jos halujen epäsuhta on parin mielestä ongelma, se pitää yrittää ratkaista molempia tyydyttävällä tavalla.
 
iu
Pihtaaminen ja hillitty halukkuus on eri asioita.
Tätä vielä kommentoin: Erilaisia käsityksiä tästä näkee paljon. Nytkin on täällä parikin eri avausta, joissa mies valittaa puolison pihtaamisesta, vaikka sitä seksiä on 1-3 kertaa viikossa...

Mutta totta on, että tässä ketjussa ap kertoi olevansa täysin haluton. Jos tämä on miehelle ongelma (ap ei kerro, mitä mieltä mies on tilanteesta), pitäisi ongelmaa alkaa kyllä selvitellä. Kestämätönhän tuollainen tilanne on.
 
Kyllä mun mielestä on outoo jos pitää pihdata ja ei kumppani haluta :O. Mun mielestä turhaa kiusaamista ja kumppani muuttunu vaan kaveriksi. Mietippä kuule tarkkaan, miltä miehestäsi mahtaa tuntua ja se on paskanjauhantaa, että et muka tiedä, miltä miehestäsi tuntuu. Miehesi tosta tilanteesta kärsii ja jää vaille normaalin parisuhteen hellyyttä, hyväksyntää ja lämpöä. Seksi on luonnollisestikkin iso osa normaalia parisuhdetta ja se jos ei toimi, niin ei toimi moni muukaan asia. Kannattais teijän pihtareiden harkita oikeesti, sitä että annatte kumppanin vaikka mielummin lähteä tosta tilanteesta, kuin että pakotatte toisen olemaan tollasessa tilanteessa jopa vuosiakausia kärvistellä haluissaan. En ymmärrä tollasta, ota ero miehestäs, että hän sais ees mahollisuuden normaalin suhteeseen, koska takeita siitä ei ole, että pihtareilla halut palais. Korvien välissä noi ongelmat pihtareilla ja sit itketään, että mies petti. Varmaan pettää ennemmin tai myöhemmin, kun ei saa kotona sitä, mitä haluaa ja tarvitsee. Jokaisella meillä on oikeus tulla hyväksytyks ja rakastetuks ja siihen kuuluu myös olennaisena osana seksi.
Miten niin toinen pakotetaan olemaan eikä anneta lähteä? Jokainenhan on vapaa jäämään tai lähtemään, joten kai se pihtaajan kumppani voi itsekin miettiä, häiritseekö tilanne niin paljon, että haluaa erota.
 

Yhteistyössä