Alkaisitko suhteeseen tällaisen miehen kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti
"a p"
Kiltin ja mukavan oloinen, naista kunnioittava. Mutta- 5 v. ehdollinen tuomio törkeästä pahoinpitelystä (kännissä) parin vuoden sisällä.Lisäksi oluttölkkejä säkkikaupalla kotona, sekä polttaa pilveä. Vain kaksi parisuhdetta jotka molemmat yli 8 v. Työssäkäyvä ja asiansa hoitava. (nykyään) Nuoruudessaan rötöstellyt, ja omaa rikosrekisterin.

Jos sinä itse olisit pienen lapsen YH.
 
janna.M
no en todellakaan alkaisi. vaikka jostain kummans yystä itseä kiinnostaisi niin ajattelisin lastani.
tiedä vaikka olis hänellä pilvipuskat kasvamassa vaatekomerossa ja poliisit tulis ratsaamaan asunnon kun sinä ja pieni lapsesi olisitte siellä..
 
"Erin"
Tuo pilven poltto on asia, josta en tykkäis. Muuten miksipä en, jos kohtelisi minua nätisti. Meillä jokaisella on menneisyydessä asioita, joista ei voi olla järin ylpeä.
 
"huhhuh"
En ikinä koskaan milloinkaan!! Sehän on a)väkivaltainen b) päihdeongelmainen (huume ja viina, varmaan lääkkeetkin uppoo) ja c)rikostaustan omaava tapaus. Siinä jo kolme syytä liikaa, miksi ehdoton ei.
 
"vieras"
Tuskin. Jos jättäisi päihteet (viina ja pilvi) niin voisin harkita - riippuen siitä miten itse suhtautuu menneisyyteensä. Lapsen takia kuitenkin todennäköisesti jättäisin riskin ottamatta (aika epätodennäköistä, että mies muuttaisi tapansa), jos lasta ei olisi niin voisin katsella jonkun aikaa miten tilanne kehittyy.
 

Yhteistyössä