Alkion laatu???

ipu
mulla siirrettiin kaksi kehnompaa alkiota n. kolme viikkoa sitten. En tiedä minkä luokituksen ne saivat, mutta olivat kuitenkin niin huonoja että eivät olisi kestäneet pakastusta. Meille ei myöskään annettu suurempia toiveita niiden selviytymisestä..
MUTTA viime maanantaina sitten plussasin :) , eli kaikki on mahdollista
 
Kiitos Ipu ja onnea sinulle plussasta! Lääkärit on joskus aika tyrmääviä, joten mulle viestisi antoi hyvän mielen ja toivonkipinän! Kaikki on siis vielä mahdollista niillä kahdella kaverilla, jotka kyydissäni nyt ovat =) <br><br>
 
vieras2
Samoin me ollaan saatu aina aika huonoja alkioita, ovat olleet hitaita ja luokkaa 2-3, koskaan niitä ei ole voitu edes pakastaa, kaikki ylimääräiset on mennyt roskiin, mutta niin vain yksi tälläinen "huono" tärppäsi keväällä ja nyt menossa rv 35 !

Laatuluokitus on vain numeroita niihin ei pitäisi liikaa tuijottaa. Jos jotain siirretään niin aina sillä on mahdollisuudet !
 
Meille sanottiin, että ne parhaimman luokan eivät kuulemma kuitenkaan takaa parasta tulosta, ts. eivät sitten jostain syystä jatkakaan kasvuaan ja kiinnity. Meillä ihan pkastekelpoisia, mutta ei parasta siirrettiin ja plussa.
 
Minulle sulatettiin kaksi viimeistä ns. huonointa alkiota. Toinen ei kestänyt sulatusta ja toinen alkoi hitaasti jakaantumaan ja vaikutti muutenkin "heppoiselta". Vain kaksisoluinen ym. Nyt on poikavauva 2 kuukauden ikäinen. Kyllä se voi tärpätä, koska kohdussa alkiolla on aina suotuisammat olosuhteet kuin laboratoriossa.
 

Yhteistyössä