~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Oi, täällähän on ihania ultrakuulumisia! Hienoa! Onnitteluja! :love:

Ja todellakin moni on jo 1/3 piinan ohittanut. Hienoa! Nyt toivotaan kovasti vaan lisää plussalaisia sieltä toisesta ketjusta.

Ja hannuliini, mulla oli ainakin ihan alkuviikoilla (5+) kovia repäisykipuja. Ja edelleen etenkin, jos on jotain liikuntaa vähänkään yrittänyt niin nopeat liikkeet aiheuttaa just sellasia. Autostakin pitää usein nousta ihan "mummona" hissukseen... :D Gynen mukaan kaikki ok, joten kai nuo vaan sitten kuuluu asiaan.

Tänään pokspoks 8+0. Vasta. Mutta kuitenkin.
Eka neuvola varattu 23.11.
 
Haikara matkalla (y)

nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA

lullaby ... 4.IVF PAS ... toinen ... 27.4.2016
Caro87 ... 2.IVF ... ensimmäinen ... 11.5.2016
iinukka1 ... 2.ICSI/IVF ... ensimmäinen ... 13.5.2016
Aanis ... 1.IVF ... toinen ...
kop kop ... 1.ICSI/IVF 2.PAS ... toinen ... 18.5.2016
Peppermint ... 1.IVF/ICSI ... ensimmäinen ... 18.5.2016
Mandala ... 2.IVF 1.PAS ... ensimmäinen ... 22.5.2016
Henrietta- ... 2.ICSI 2.PAS ... ensimmäinen ... 6.6.2016
Jezebel78 ... 1.ICSI ... ensimmäinen ... 7.6.2016
annila ... 5.ICSI ... toinen ... 21.6.2016
Lia_ ... 2. ICSI ... ensimmäinen ... 22.6.2016
hannuliini ... keskeytynyt 1.IVF ... ensimmäinen ...
Bridge ... 2.IVF ... ensimmäinen ... 1.7.2016
Hipsunpöpsy ... 1.IVF ... toinen ...
flow^... 2.IVF ... ensimmäinen


Tapahtumia tulossa :)

Kop kop - ultra 12.11 -rv 13+1
Bridge - 1.neuvola+ultra? 13.11.
Hipsunpöpsy - ultra 13.11.
Peppermint - sokerirasitus 16.11.
hannuliini - ultra 19.11.
Mandala - 2. neuvola 20.11. - rv13+5

iinukka1 - neuvola 23.11.
annila - neuvola 23.11.
flow^ - ultra 26.11.
Peppermint - neuvola 1.12.
Henrietta- - nt-ultra 1.12. - rv13+1
Kop kop - ultra 3.12 -rv 16+1
lullaby - rakenneultra 10.12. - rv20+1
Kop kop -neuvolalääkäri 15.12 rv 17+6
iinukka1 - rakenneultra 21.12.
Caro87 - rakenneultra 23.12.
Kop kop - rakenneultra 31.12 rv20+1
Mandala - rakenneultra 7.1. - rv20+4
Peppermint - rakenneultra 7.1.


Maaliin päässeet :love:
 
Viimeksi muokattu:
Uujea, kello on kohta puoli kaksi, ja olen tähän asti saanut pidettyä ihan kaiken sisällä mitä olen syönyt (koputetaan puuta..). :geek: Illalla oksentelin niin rajusti juuri ennen nukkumaan menoa, että koko vatsaa vihloi kovaa. Silloin päätin, että nyt on jonkin asian muututtava. Vaikka ei yhtään maistuisi, niin olen juottanut itseäni väkipakolla. Vettä ja mehua, ihan pari hörppyä USEIN. Aikalailla eilispäivän kestänyt raju oksentelu varmaan vaan yltyi nestehukasta.

Illat on kuitenkin koko ajan olleet pahimmat, joten silloin varmaan taas lentää laatta. Mutta edes pari tuntia hyvää oloa päivässä auttaa jaksamaan.

Sairaslomaa suosittelen muillekin kovasta pahoinvoinnista kärsiville, mä sinnittelin aivan liian kauan töissä. Hyvällä lykyllä tää kolme päivää riittää hetkeksi, jaksaa taas tsempata.

annila - 8+0 on hyvä lukema, muistan kun liityin tähän ketjuun vasta plussanneena ja haaveillen luin niin pitkällä olevien tekstejä. Ja nyt alan olla samoissa luvuissa. :) Siitä se yhdeksäs viikko jo käynnistyy.

7+6
 
  • Tykkää
Reactions: kop kop ja annila
Joo kyllä dopplerin kuuntelulla voi ekalla kerralla voi mennä paaaaljon reilummin aikaa.
Ja nyt kun näin itsekin ultrassa miten mahdottomasti se sintti siellä voi hyöriä niin ei ihmekään, että välillä vieläkin kestää äänien löytäminen ja niiden kuuluvuus joskus tosi heikkoa, ihan kun kuuluisi kilometrin takaa. Kuitenkin sekin vaikuttaa miten päin sikiö siellä on.
Tosiaan voi auttaa ihan millin liike tai anturin kääntäminen vähän vinottain mahalla. Mä ainakin ekoilla kerroilla tein aivan liian isoa liikettä mahalla kun pikkuinen kuitenkin majailee suurin piirtein samassa kohtaa aluksi.

Tsemppiä uuteen kokeiluun! (y)

Mä olen miettinyt myös, että onko se ihan täysin turvallista. Minäkin kun kuuntelen melkei joka päivä. Uskoisin, ettei niitä tosiaan myytäisi jos olisi mitään epäilystä!

12+2
 
Heppa! Saisko liittyä joukkoonne? Plussasin lauantaina 2 ifv tuoresiirrosta. Vieläkin ihan ihmeissään tästä. En edes osaa laskea mitkä raskausviikot mulla on menossa:ROFLMAO: miten ne lasketaan? Varhaisultra varattiin klinikalla 26.11
Jännittää ihan hirveesti onko siellä sit elämää vai ei. Tein vielä tänään päivällä pc liuskan ja testi viiva on vahvempi kuin kontrolli. Ajattelin digin hakea mutta mietin tuleekohan siitä sitten stressi jos viikot ei näytäkkään oikein... Niin ja ensimmäinen ois tulossa:)

Niin ja mitä vitamiineja käytätte? Omegat? Ajattelin käydä apteekissa mut mietin et mikä olisi hyvä.
 
Jeeeeeee flow sydämelliset tervetuloa tänne puolelle, oli sinullakin jo aikakin! :love: Oli kyllä niin komiat sun viivat, että jännään onko siellä tosiaan ne kaksoset! :whistle:;)

Mulla oma klinikkakin laski raskausviikot ihan menkoista. Mulla PAS ajoitettiin ihan täysin koulukirjaesimerkin mukaan puoleen väliin kiertoa, joten varmasti sen takia. Onhan noita laskureita netissä toki, missä voi laittaa alkion siirron päivän yms erilaista tietoa mistä viikot lasketaan. Jännä juttu oli kuitenkin, että kun kokeilin sellaista laskuria niin se antoi mulle melkein viikon pienemmät viikot :eek: Kuitenkin klinikka ja neuvola yms on käyttänyt menkoista laskettuna niin sillä olen itse mennyt.

Mä ostin raskaus&imetysajan multivitamiinia ja omegoita. Sen lisäksi täydennän vielä D-vitamiinilla kun olen sitä tottunut sen 50 syömään päivittäin ja multivitassa oli vain 10.

Siitä digistä.. jälkikäteen ajateltuna se oli aika turhaa hermoilua niiden kanssa itelläkin kun vielä aukaisin ne yms typerää :D kuitenkin kävin verikokeissa tuplasti ennen varhaisultraa tarkistamassa tilannetta, niin se digi oli kyllä aika turha itelle. Mutta toisaalta niin paljon kun täälläkin palstalla pyörinyt niin päähän oli iskostunut, että jos ikinä kaksi viivaa testissä näkyy niin sitten varmistellaan digillä. Olihan se kieltämättä kiva nähdä se +3 :)

Hirmusti hermoja toivottelen tähän todelliseen piinaan!
 
  • Tykkää
Reactions: flow^
Tervetuloa flow^! Toista ketjua aktiivisesti vakoilevana osasinkin jo odottaa sua tänne, toivottavasti tulee pian porukkaa perässä :)
Mulla on käytössä Minisun Mama -multivitamiini (aina silloin, kun en oksenna sitä heti ottamisen jälkeen pihalle, krhm.. viime päivät jääneet vitamiinien saannit vähän vähemmälle), B6-vitamiini pahoinvoinnin takia ja maitohappobakteerit. D-vitamiinia otan päälle aina kun muistan, eli liian harvoin.
Omat raskausviikkoni laskin jollain nettilaskurilla hedelmöittymispäivän mukaan. Punktio oli 2+0, ja samat lukemat antoi myös klinikka.
Verikokeeseen luottaisin enemmän kuin digiin, mutta tee ihmeessä digi jos pää kestää :)

*Muokkaus* Omanapa-lisäys, kello on kohta seitsemän ja en ole vielä oksentanut tänään!! Tosin olo on niin huono, että hetkenä minä hyvänsä otan pienen spurtin vessaa kohti. Mutta tämä on jo uusi ennätys.
 
Flow vihdoinkin!! :) Mä syön raskausajan multivitaa päivittäin ja joka 2.pvä d-vitskua 50ug. Omegaa en oo syöny vielä vuotojen takia, mutta aloitan jahka vuoto loppuu. MINKÄ MERKKISIÄ OMEGOJA te naiset syötte?

Dopplereiden turvallisuudesta ollaan vissiin montaa mieltä. Siinä kai riippuu taajuuden voimakkuudesta. Ultrissa kai kans omat riskinsä, jotkuhan ei käy ultrassa ollenkaan koskaan (mikä ois kyl mun mielestä kamalaa).

2 päivää ilman oksua ja pahoinvointikin alkoi vasta klo 15 :) MITÄ ANNOKSIA B6 vitskua syötte? Siis jos joku käyttää sitä pahoinvointiin. Onko auttanut? Mulla ei ainakaan 2x3mg jeesaa viel mitään. Pitää nostaa annosta. Postafenia käytän vaan silloin, jos joku semmonen meno ettei voi/pääse vessaan heti ja siis iltapäivän jälkeen.
 
kop kop - Mulla on 200mg tabletteja, apteekin täti antoi sellaiset kouraan kun kysyin B6-vitamiinia. Olen ottanut puolikkaan kerran päivässä, kun tuo määrä kuulosti niin hurjalta. Hyödystä en oikein osaa sanoa, kun tämäkään ei ole aina pysynyt sisällä. Vähän sillä mielellä syön, että ei siitä haittaakaan ole. :)
 
Ihanaa flow^! Tervetuloa! :love:

Mulla ei ole käytössä mitään raskausajanvitamiineja :oops:
Olen juonut päivittäin sitä Beroccan sitruunan makuista poretablettidrinksua muutenkin. Mutta hyvänen aika, en oo kyllä katsonut että onko siellä jotain haitallista. Eikai!?

Kopkop, peukku oksentamattomuudelle! (y)

Neuvolasta tuli tänään esitieto/haastattelulomakkeet. Kuinka usein olet syönyt viimeisen viikon aikana sitä ja tätä? o_O Oon elänyt porkkanalla, omenalla ja kaurapuurolla (+ruisleivällä) kun muu ei mene alas. Hyvät lähtökohdat rakentaviin keskusteluihin raskausajan ravitsemuksesta... Hahaa! Näillä mennään...:LOL:

ON: Armotonta on vatsan turvotus. En muista, että esikoisesta olisi ollu mitään tällasta. Yhyy!! :confused:
 
Ompas palsta saanu erikoisen värimaailman..! Mut kai siihen tottuu.
Onneks kaikki sai mukavia uutisia taas eiliseltäkin, ja Lia_n tilanne on alkanu helpottaa (y)
Tervetuloa flow^ tänne puolen :)

En tiedä tosta influenssarokotteesta.. toisaalta sitä suositellaan joka sivulla mut toisalta en oo koskaan ottanu sitä enkä sairastu kovin helposti...*koputtaa puuta* Ehkä sit jos neuvolassa suositellaan, kai siellä nyt vielä ennen enskuun loppuakin käyn dopplerilla. Vois samalla kysyä rautakuuristakin.

Aiemmin söin Multivitaa ja nyt Monivita -raskausvitamiineja. Molemmat on suht isoja tabletteja, oli muuten "kiva" nieleksiä varhasemmilla viikoilla muutenkin etoessa, etenkin kun ensin mainituissa ei ollu edes mitään jakouurrosta.. nyt menee jo kun vettä vaan (ja siis sen kera ;)). Muita vitamiineja en nyt raskauden aikana oo noiden lisäks ottanu, hoidoissa kyllä.

Ei tää nyt aiheeseen varsinaisesti kuulu, mut täällä meni eilisilta hieman paskoissa merkeissä. Juteltiin mieskaverin kans ja päädyttiin sit kuitenkin eroon :cry: sitä nyt on tänään menny koko päivän märehtiessä ja poratessa. Masennus on ehkä vahvasti liioteltu sana tässä tilassa mut sellanen helvetin ankee olo kun yks osa-alue taas pois arkipäivistä. Tää tilanne (raskaus/lapsi) oli sille sittenkin liikaa....mut ei voi mitään. Onhan mulla pieni ja samalla niin tajuttoman SUURI lohduttaja mukana.. <3 pelkään vaan nyt entistä enempi että menetän senkin, vielä tärkeemmän (jos niitä voi jotenkin vertailla) ilon elämässä...kun ei nyt oo tällä erää oikein muutakaan mihin tän lisäks keskittyis. Pitää kai yrittää keksiä jotain..

Parin tunnin päästä ois 16+0
 
Viimeksi muokattu:
Lullaby! Halusin tulla sulle antamaan virtuaalihalauksen ja samalla sanoa, että vaikka ero taatusi pahalta tuntuu, niin sulle on varmasti tarkoitettu jotain parempaa! Hän ei ole se, joka sinua pystyy oikealla tavalla rakastamaan, hän olisi muuten luonasi nyt!! Ansaitset enemmän ja parempaa ja uskon, että joku päivä näin tapahtuu, tulee ihminen, joka rakastaa sinua ja kunnioittaa kuin kalleinta aarretta ja myös rakastaa lastasi, kuin omaansa.
Onnea matkaan ja onneksi sinulla on se pieni ihme matkassa, antamassa nyt voimaa ja näyttämässä suuntaa eteenpäin!

Kaikille teille naiset, taistelumieltä öklötysten keskelle. Se on henkisesti kuluttavaa halailla pönttöä. Itsekkään en heihin onnellisiin kuulunut, jotka saavat odottaa ilman oireita, eikä sekään helppoa ole, kun ne oireet alussa myös hiukan rauhoittaa mieltä. Kaikenlaista oli itsellä alusta loppuun, mutta tuo 4kk ikäinen tyyppi, on kaiken sen arvoinen! Onnellista odotusta kaikille! Ihanaa kun teitä on näin paljon!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lia_
Halaus täältäkin lullaby! Eikai tähän keksi oikein sanoja. Mutta onneksi matkassasi on se pieni ihme :love:

Ja kiitos kaikille kun otitte noin ihanasti vastaan! Tämä on kyllä korvaamaton vertaistuki! :love:

Minä ostin eilen Multivita omegalive raskaus -omegat ja Multivita monivitamiinin. Omegaa ois ollu multitabsillakin mut siinä pitoisuudet oli reilusti pienemmät. Ajattelin tietenkin että enempi on parempi :LOL:

Ja sitten se digi. Tein sen aamulla ja jännityksellä odotin mitä se näyttää. Tuli raskaana 3+
Eli sitäkään ei voi enää tehdä että näkisin nouseeko viikot:LOL:

Mukavaa keskiviikkoa kaikille!:love:
 
Tervetuloa Flow, mukava saada porukkaa muista ryhmistä tälle puolelle. Huolet ei lopu täälläkään, on vaan erilaiset.
Lullaby, harmi tuo sun tilanne, eipä sitä tiedä, miten se muuttuu, jos muuttuu. Minä olen tuleva yh, ikää on jo sen verran, ettei ollut aikaa löytää sitä "oikeaa". Tein siis tällaisen ratkaisun, ei paras mahdollinen pienoista ajatellen, mutta ainut ratkaisu. Jospa löytäisin hänelle isäpuolen tai jotain.
Hipsunpöpsy, täällä minä taustalla hermoilen ja odotan tulevaa ultraa perjantaina. Aika matelee. Jos kaikki on hyvin, niin yritän nauttia enemmän tästä ainutlaatuisesta (uskoisin ainakin) tilanteesta. Mites sulla olot?
Minä syön normi multivitamiineja, aiemmin oli vähän vahvemmat, mutta liikaa A vitamiinia, jonka saannossa on rajat. D vitamiini tulee auringosta, joten sitä en ota. Lisäksi syön probiootteja ja tietysti foolihappoa 5 mg.
Tuosta hermoilusta, se johtuu oireista tai niiden puutteista. Rinnat ei ole enää niin arat, isot kylläkin. Tänään turvotusta vähemmän vatsassa. Heräsin epäluonnollisesti vasta kahden aikaan yöllä vessaan, ei yhdeltä niinkuin aiemmin joka yö. Ei tuntemuksia alavatsalla. Liika kkm googlailu on pahasta! Tulis jo perjantai! En lähde sieltä vastaanotolta ennenkuin ultraavat, saavat kantaa ulos jos mitään ei tapahdu. Kaikkea sitä pitää stressata.
Fiilikset heittelee laidasta laitaan, herkistelen, ihastelen raskautta, hermoilen ja tunnen ärsytystä. Onko koko raskaus yhtä PMS:ää? Yritän kuitenkin olla positiivinen, että pikkunenkin saa hermoilematta kasvaa.
 
Onnea Flow ja tervetuloa mukaan! Mä sain vasta rv 5 digiin 2-3, joten hyvältä vaikuttaa!

Lullabylle iso halaus ja voimia!

Mandala, täällä ensimmäisen ultran tekee lääkäri. Rakenneultran sitten kätilö.

Henrietta, mulla meni kahdella ensimmäisellä kerralla puolisen tuntia. Paras ohjevideo oli sellainen, jossa kehotettiin ensin etsimään reilusti vasemmalta viuhkina. Siinä menee kai jokin isompi suoni. Kun siitä siirtyy keskemmälle, kuulee taas viuhkinaa, mikä lienee istukka. Kun siitä läheltä alkaa skannaamaan milli kerrallaan niin että kääntää päätä joka kohdassa eri suuntiin, löytää sykkeet todennäköisimmin. Ne saattavat sekoittua viuhkinaan ja kuulua vain hetkellisesti jne mikä hankaloittaa hommaa. Olin vähän yllättynyt, miten paljon malttia tämä vaatii, mutta palkitsee kyllä. Eilen doplerille tuli ihan tarvettakin, kun illalla pyyhkiessä tuli tippa verta ja pelkäsin jo pahinta. Se kuitenkin jäi siihen tippaan, joten yritän rauhoitella itseäni nyt, että se oli limakalvoista tai pienistä verisuonista peräisin. Sykkeet löytyivät ainakin heti.

Peppermint 13+0

Tulevat ajat ovat sokerirasituskoe 16.11., neuvola 1.12. ja rakenneultra 5.1.
 
Viimeksi muokattu:
Bridge kiva kuulla sustakin! ja kovin on tutun kuuloista stressailua, tuntuu kuin olisi eilen kun itse stressasin jumalattomasti ennen ekaa ultraa. Kyllä siitäkin ajasta hengissä selvittiin ja ei se onneksi maha-asukkaaseen niin vaikuta. Tule sitten heti kertomaan mitä ultrassa näkyi!

lullaby voi harmi, että näin sitten kävi. Ihmissuhteiden päättyminen on aina ikävää, mutta olen kyllä samoilla linjoilla Kielan kanssa, että kyllä täällä maailmassa on joku sinulle kuka pitää sua (ja myös maha-asukkia) maailman tärkeimpänä asiana! hali <3

flow wautsiwau, mitkä päivät sulla nyt on meneillään, rv tai pp? tuo +3 kuulostaa tosi hyvältä!

Täällähän alkaa huonovuontisuudet vähän antamaan breikkiä ihmisille, hyvä juttu! (y)
Itse olen niitä onnekkaita, että olen pahimmalta säästynyt, mutta kyllä se niin taas vaan tänäänkin aamulla muistutti ettei liian rennosti voi ottaa. En aamusuihkun jälkeen alkanut heti syömään mitään vaan laiton vaatteita ja tukkaa. Sehän sitten kostautui tosi huonolla ololla mikä paheni jokaisella suupalalla mitä yritin syödä. Onneksi meni ohi pikku hiljaa sitten.

Nyt kyllä tämä nt-ultran jälkeinen aika jättää kyllä sellasen tyhjän päällä fiiliksen. Tätäkö se 'odottaminen' nyt sitten on :D En kuitenkaan tulevaa neuvolaa odota millään tasolla, joten monen monta viikkoa tässä pitäisi vaan 'olla' :rolleyes:

Onko teillä muuten ollut mitään tyttö- tai poikaoloja? Mulla ollut jotenkin sellanen fiilis että tyttö, mutta poika jäikin päähän jotenkin ultran jälkeen. Ei kai niillä oloilla mitään tekemistä ole todellisuuden kanssa, mutta hauska välillä miettiä asiaa.

12+3

Niin, tämä uusi värimaailma on ihan kiva kun on vähän neutraalimpi (y) se pinkki alkoi ollakin vähän liian öklö.
 
Bridge ja Hipsunpöpsy kärsivällisyyttä ja hyviä hermoja ekan ultran odotteluun. Mulla ainakin sydän hakkasi todella kovaa siinä penkissä ennen kuin lääkäri näytti missä näkyy syke.

lullaby - Halaus, koita pärjäillä!

Mandala - Mulla ei muuten olisi vielä mitään oloja sukupuolesta, mutta monesta paikasta olen lukenut että tyttö voi tehdä enemmän pahoinvointia. Mutta molemmat sukupuolet on kyllä toivottuja, koitan olla orientoitumatta kumpaankaan ennen kuin tiedän. Tuttavapiirissä oli juuri tapaus, jossa piti ultra-arvailun mukaan tulla tyttö ja syntyikin poika. Toivottavasti eivät pelkkää pinkkiä ostaneet :D

8+0 ja melkein jo iskee huoli kun on niin hyvä olo (ja pari päivää sitten itkin vessassa, että haluan tämän kuvotuksen pois nytheti :D). En eilen oksentanut kertaakaan ja nyt aamullakin sain ihan rauhassa hakea aamupalaa. Koitan olla enemmän jalkeilla tänään, jos puoleen päivään asti on hyvä olo niin menen huomenna töihin.
 
Tervetuloa Flow ja onnea raskautumisesta!!

Halit Lullaby inhottavaan tilanteeseen. Parempi nyt että erositte kun sitten vauvan tultua, kyllä se oikea rakkaus vielä toivottavasti löytyy! :love:

Mä en tosta sukupuolesta tiedä, jostain syystä katon aina poikien vauvan vaatteita.. Muutenkin yritän nettisivustoja vielä välttellä, kovasti tekis mieli jo vaunuja sun muita mennä katselemaan mutta odotellaan rauhassa.

Ootteko muuten mistäpäin suomea jos saa udella? Mietin että olisko kellään halua esim salattuun face-ryhmään liittyä? Olis kiva ehkä tulevaisuudessa nähdä livenäkin kun tulee höpöteltyä ja ootte jo "tuttuja" :)

Eilen kävin otattamassa ne seulaverikokeet mutta ei vielä näkyneet kannassa. Huoh, maanantain ultrasta tuntuu olevan ikuisuus ja seuraavaan ultraan se vasta ikuisuus onkin. Ei ollu enää vapaita aikoja nt- ultraan aikaisemmin niin mulla se vasta 13+1. En nyt tota doppleria jaksa kokeilla ettei tuu stressiä, aattelin ens maanantaina vasta testata jos sitten löytyis paremmin. Luulen kyllä että yhdessä ultrassa on käytävä tässä välissä ainakin jos en saaa sykkeitä kuuluviin. Kiitos vinekistä Peppermint, sain sen viuhkinan kuuluviin ja jossain vaiheessa ajattelin että kuulin sykkeetkin sekunnin tai kaks mutta en oo varma.
 
Henrietta mä muuten silloin rv10 aikoihin painoin sitä anturia aika kovasti mahaa vasten, tuntui että se helpotti äänen kuuluviin saamista. Tosiaan ekalla kerralla se ääni käväisi laitteessa vaan ihan parin sekunnin verran ennenkuin katosi taas. Siitä innostuneena jatkoin etsimistä sitten ja löytyi vihdoin.

Nyt kun se ääni alkaa muutenkin kuulumaan vähä keskemmältä mitä aiemmin niin myöskään anturia ei tarvi enää painaa niin kovin mahaa vasten.

Täällä tosiaan ollaan Helsingistä, ei kuitenkaan paljasjalkaisia vaan ihan opiskelujen perään aikoinaan muutettu :)

Periaatteessa en ole täysin vastaan facebook ryhmiä, vaikka olen kyllä todella kotoisaksi tuntenut tämän palstan kaikkina näinä vuosina. Ja en missään nimessä haluaisi sitä, että porukka jakautuu kahtia jos kaikki ei halua/pääse faceen. Kahdessa paikassa kirjoittelu ei ole sitten niin kivaa.
 
Mä ainakin tällä hetkellä keskustelisin mielelläni täällä nimimerkin takaa. Omalla nimellä ja omilla kasvoilla tulisi kirjoitettua varovaisemmin, kaikkia yksityiskohtia ei haluaisi jakaa. Eniten säikyn, että joku tunnistaisi mut työpaikkaani liittyen (vaikka tunnistaja toki olisi samassa tilanteessa). Älkää ainakaan kaikki kadotko täältä. <3

Ehkä sitten loppusuoralla voi mieli muuttua, kun ollaan kuljettu pitkä matka yhdessä.
 
  • Tykkää
Reactions: iinukka1
Heippa kaikille uusille ja vanhoille...:) tääl istutaan sokerirasitustestissä ja olo on hirvee... se on kiva olla monta tuntia syömättä kun muutenkin oksennus alkanut uudestaan lentämään olihan pari viikkoa hyvää ja mukavaa aikaa... enää ei ole...:sick:
Kaipa se tästä jossain vaihees mut ku olin niin Ilonen ku oksentelu loppu vko11 ja nyt vko13 tuli takas... eikö prkl nyt pitänyt olla se ihana kolmannes..:mad: sitä odotellessa.
Onnee kaikille hirveesti hyvistä uutisista ja toivotaan et muillakin oksentelu loppuu ja päästään nauttimaan raskaudesta..(y)

Rv13+5
 
Niin piti vielä lisätä tuohon Henriettan tekstiin, että mullakin kyllä kävi mielessä joskus että varsinkin jos kaikki onnellisesti päästään maaliin asti niin olisi ehkä kiva järjestää jokin miitti kun kuitenkin pitkään ollaan piinailtu hoitoketjusta asti yhdessä :) Näin siis mielessäni sellaisen vauvadeitin :D
 

Yhteistyössä