~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Hei, täältä np-ultrakuulumisia. Ei hyviä uutisia. Ei elonmerkkejä ja kehitys loppunut 10+3. Tih! :cry: Ei ole reilua ja riemua aina elo ihmisen. Jotenkin tiesin maanantain jälkeen että ei hyvin tämäkään pääty... :(

Kiitos teille kaikille tuesta ja matkasta tähän asti! Olette huippujoukko sisukkaita naisia! Pysykää te täällä maalin saakka!! Tsemppiä! :love: (y)

Kiittää ja kumartaa ja poistuu taustalle hän...

t: annila
 
EIKÄ annila......ei oo todellista :cry: tiedän että mitkään sanat ei nyt lohduta yhtään....mutta voin sanoo että saman kokeneena tiedän miltä tuntuu.. se on vaan niin helvetin väärin, varsinkin kun sinäkin oot jo joutunu useempia hoitojakin käymään :( Voimia ihan hirveesti seuraaviin päiviin ja tulevaan, ja parempi onni ens kerralla!!
 
Haikara matkalla (y)

nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA

lullaby ... 4.IVF PAS ... toinen ... 27.4.2016
Caro87 ... 2.IVF ... ensimmäinen ... 11.5.2016
iinukka1 ... 2.ICSI/IVF ... ensimmäinen ... 13.5.2016
Aanis ... 1.IVF ... toinen ...
kop kop ... 1.ICSI/IVF 2.PAS ... toinen ... 18.5.2016
Peppermint ... 1.IVF/ICSI ... ensimmäinen ... 18.5.2016
Mandala ... 2.IVF 1.PAS ... ensimmäinen ... 22.5.2016
Henrietta- ... 2.ICSI 2.PAS ... ensimmäinen ... 6.6.2016
Jezebel78 ... 1.ICSI ... ensimmäinen ... 12.6.2016
Lia_ ... 2. ICSI ... ensimmäinen ... 22.6.2016
Gaudeamus ... 1.ICSI ... ensimmäinen ... 22.6.2016
hannuliini ... keskeytynyt 1.IVF ... ensimmäinen+toinen ... 30.6.2016
flow^ ... 2.IVF ... ensimmäinen+toinen ... 14.7.2016
Kiisuli80 ... 1.ICSI/IVF ... ensimmäinen … 20.7.2016
grey83 … 1.ICSI 3.PAS … ensimmäinen … 24.7.2016
Toiveikas81 ... 1.ICSI ... ensimmäinen ...


Tapahtumia tulossa :)

kop kop - ultra 3.12 - rv 16+1
Gaudeamus - np-ultra 3.12.
grey83 - ultra 4.12 - rv6+5
Lia_ - np-ultra 10.12. - rv12+1
lullaby - rakenneultra 10.12. - rv20+1
Henrietta- - neuvola 14.12.
kop kop - neuvolalääkäri 15.12 rv 17+6
Mandala - neuvolalääkäri 15.12. - rv17+2
Toiveikas81 - varhaisultra 18.12.
flow^ - 1.neuvola 21.12. - rv10+5
iinukka1 - rakenneultra 21.12.
Caro87 - rakenneultra 23.12.
lullaby - neuvola 23.12. - rv22+0
kop kop - rakenneultra 31.12 rv20+1
Mandala - rakenneultra 7.1. - rv20+4
Peppermint - rakenneultra 7.1.
iinukka1 - ultra 12.1.
Henrietta- - rakenneultra 20.1.
Jezebel78 - rakenneultra ja lääkäri 27.1.


Myöhemmin onnistuvat :cry:

Kesäheinä-78 (3.IVF 3.PAS - tm)
Rusina80 (1.IVF 2.PAS? - kem)
haunoora (3.ICSI 2.PAS - km)
Mintikka (1.IVF 2.PAS - kem)
Hipsunpöpsy (1.IVF - kkm)
Bridge (2.IVF/1.siirto - tm)
annila (5.ICSI - kkm)


Maaliin päässeet :love:
 
no joo, ihan oikein te lullaby ja Henrietta näitte, kyllä minä kävin tänne eilen nt-ultran jälkeen kirjoittamassa, mutta sitten iski katumus jotenkin siitä, että kirjoittelen vain omanapaisia juttuja enkä osaa osallistua keskusteluihin. Tämä vaivaa minua itseäni, oikeasti olen erittäin puhelias ja yltiösosiaalinen, mutta vuorovaikutuksellinen keskustelu tällaisella palstalla tuntuu jotenkin vaikealta...

olen erittäin pahoillani annilan puolesta :cry:
 
Jezebel älä oikeasti huoli tuollaisesta ollenkaan! minusta on ainakin kiva lukea toisten kuulumisia, eikä täällä kukaan laske kuinka monta kertaa kukakin kommentoi :) ja usein varsinkin kun jokin asia askarruttaa mieltä kovasti niin silloin ei päähän muuta mahdukaan ja on se hyvä purkaa johonkin. Tämä on hyvä paikka siihen!

Miten se sinun vuoto, onko rauhoittunut jo?
 
Täällä saa kirjottaa mun mielestä jokainen ihan siltä pohjalta kun millonkin hyvältä tuntuu, ja tietyissä tilanteissa on ihan täysin ymmärrettävää kirjottaakin vaan "omanapaista" juttua ;) enkä mä ainakaan loukkaannu vaikka joku unohtas kommentoida jotain mulle tärkeetä asiaa, itellekin sellasta välillä sattuu ettei kaikkee muistakaan! (ja ne aivothan kutistuu raskausaikana eli menee osittain senkin piikkiin..:D)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Nyt se viikon kuluttua oleva np-ultra rupesi sitten jännittämään ihan tosissaan.

Kurkkasin veriseulojen tulokset,S-PAPPA 777 ja S-HCGBV 139. Monesti olen nähnyt, että korkean S-HCGBV:n saaneet olisivat saaneet pappasta yli 1000.. Tiedän, että arvoja ei saisi yksistään tuijottaa, mutta ahdistaa kovasti ja google laulaa.

Olisi pitänyt malttaa viikonlopun yli, maanantaina olisi tarkoitus soittaa neuvolaan tuloksista ja sitä kautta saada sieltä kommenttia. Ensi viikon torstaina ultraan, siihen asti pitää koittaa pysyä kasassa..

11+1
 
hmm.. mielialat kun vaihtelee niin sitä välillä miettiin varmasti ihan turhiakin asioita :alien: ja kuitenkin luen erittäin mielelläni teidän muiden kuulumisia, vähintään joka toinen päivä käyn täällä lukemassa - en vain "osaa" kommentoida :confused:

Vuoto ei ole jatkunut, mutta kävin tänään ultrassa ja siellä näkyi sellainen hematooma, joka sitten mitä todennäköisimmin vuotaa jossain vaiheessa uudestaankin. Eilinen ultraus ei siihen kuulema liity mitenkään, sattui vain se vuoto nyt alkamaan samana päivänä :( Huolissaan ei kuulema tarvitse olla :unsure:, mutta haluavat seurata miten tilanne etenee, joten käväisen ultrassa tässä sitten parin viikon päästä uudelleen.
 
Jezebel hyvä että tarkkailevat hematoomaa useammin. Useinhan ne ovat vaarattomia kuitenkin vaikka itse vuoto hermostuttaa tietysti.

Lia ei nuo mun mielestä mitenkään super huonoilta näytä nuo arvot. Ja toistan tässä sitä samaa mantraa mitä aiemmin, että koeta olla stressaamatta kovasti ennen ultraa kun ei ne veriarvot ihan aikuisten oikeasti merkkaa yksin mitään, varsinkaan kun ei just ole mitenkään älyttömän korkeat/alhaiset! Mutta mieti, kohta näet pikkuisen siellä polskimassa :love:

Alkaakohan täällä vähän huonommat unet tässä vaivaamaan kun ei oikein meinannut kunnolla pariin yöhön nukuttaa aamuyön jälkeen. Eipä kuitenkaan väsytä onneksi. Vaikka en missään vaiheessa ole ollut tajuttoman väsynyt niinku tottunut kuulemaan raskaana olijoilta niin selvästi ei enää ihan 10h yöunia tunnu silti tarvitsevan.

15+5
 
Annila olen niin pahoillani :cry: Varsinkaan tässä ketjussa kenellekään ei pitäisi tapahtua tuota!
Itselläni oli tosiaan nuo veriarvot 134/1156, otettu 9+6 viikolla ja stressasin 1,5 vkoa noita arvoja ihan hulluna. Normaalit olisi kait 70-80/700-900. Stressiä aiheutti myös, että edelleenkään en ole sydänääniä saanut kuuluviin.
Minulla oli np-ultra eilen ja hoitaja oli ihana, totesi heti ensimmäiseksi että syke näkyy. Vatsan päältä ultrasi ja joutui aika lailla painamaan eli ehkäpä siksi en ole saanut sydänääniä kuuluviin tai sitten laitteeni on vain huono :) Hoitaja oli muutenkin ihana, näytti kaikki rakenteet ja näytti kuinka kaveri siellä hypähteli menemään 3> Oli kaksi päivää edellä mittojen mukaan. Niskaturvotusta oli n. 0,8mm.
Järjestelmään syötettiin tieto, että kyseessä on hoitoalkuinen raskaus ja sanottiin, että järjestelmä ottaa sen huomioon laskelmissa (en tajunnut kysyä miten). Loppulukemiksi saatiin down 1:49 000 ja muut 1:100 000 (ikää minulla 28v) eli aivan turhaan stressasin noita veriarvoja kun eivät tosiaan kerro mitään...
Nyt sitä uskaltaa jollakin tapaa jo alkaa luottaa tähän ja uskoa sen että oikeasti olen raskaana :love:
Neuvolalääkäri on sitten seuraavaksi 15.12.2015 ja rakenneultra 10.2.2016.

Rv 11+3
 
Haikara matkalla (y)

nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA

lullaby ... 4.IVF PAS ... toinen ... 27.4.2016
Caro87 ... 2.IVF ... ensimmäinen ... 11.5.2016
iinukka1 ... 2.ICSI/IVF ... ensimmäinen ... 13.5.2016
Aanis ... 1.IVF ... toinen ...
kop kop ... 1.ICSI/IVF 2.PAS ... toinen ... 18.5.2016
Peppermint ... 1.IVF/ICSI ... ensimmäinen ... 18.5.2016
Mandala ... 2.IVF 1.PAS ... ensimmäinen ... 22.5.2016
Henrietta- ... 2.ICSI 2.PAS ... ensimmäinen ... 6.6.2016
Jezebel78 ... 1.ICSI ... ensimmäinen ... 12.6.2016
Lia_ ... 2. ICSI ... ensimmäinen ... 22.6.2016
Gaudeamus ... 1.ICSI ... ensimmäinen ... 22.6.2016
hannuliini ... keskeytynyt 1.IVF ... ensimmäinen+toinen ... 30.6.2016
flow^ ... 2.IVF ... ensimmäinen+toinen ... 14.7.2016
Kiisuli80 ... 1.ICSI/IVF ... ensimmäinen … 20.7.2016
grey83 … 1.ICSI 3.PAS … ensimmäinen … 24.7.2016
Toiveikas81 ... 1.ICSI ... ensimmäinen ...
Lottainen ... 2.IVF ... toinen ... 12.8.2016


Tapahtumia tulossa :)

grey83 - ultra 4.12 - rv6+5
Lia_ - np-ultra 10.12. - rv12+1
lullaby - rakenneultra 10.12. - rv20+1
Henrietta- - neuvola 14.12.
kop kop - neuvolalääkäri 15.12 rv 17+6
Mandala - neuvolalääkäri 15.12. - rv17+2
Gaudeamus - neuvolalääkäri 15.12.
Kiisuli80 - neuvolal - 16.12.
Toiveikas81 - varhaisultra 18.12.
flow^ - 1.neuvola 21.12. - rv10+5
iinukka1 - rakenneultra 21.12.
Caro87 - rakenneultra 23.12.
lullaby - neuvola 23.12. - rv22+0
kop kop - rakenneultra 31.12 rv20+1
Mandala - rakenneultra 7.1. - rv20+4
Peppermint - rakenneultra 5.1.
iinukka1 - ultra 12.1.
Peppermint - neuvola 19.1.
Henrietta- - rakenneultra 20.1.
Jezebel78 - rakenneultra ja lääkäri 27.1.
Gaudeamus - rakenneultra 10.2.


Myöhemmin onnistuvat :cry:

Kesäheinä-78 (3.IVF 3.PAS - tm)
Rusina80 (1.IVF 2.PAS? - kem)
haunoora (3.ICSI 2.PAS - km)
Mintikka (1.IVF 2.PAS - kem)
Hipsunpöpsy (1.IVF - kkm)
Bridge (2.IVF/1.siirto - tm)
annila (5.ICSI - kkm)


Maaliin päässeet :love:
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Gaudeamus! jospa sinullakin olisi taaksepäin kallellaan kohtu, jos äänien kuuntelu on hankalaa niinkuin tuo ultraaminen? pääasia että kaikki on niinku pitääkin <3

Grey:n suuri päivä tänään, tulehan heti kertomaan miten meni!!! tsemppiä :)

Edelleen huhuilen kop kop:n perään, tulehan kertomaan kuulumisia kun ehdit!!
 
Voi kun käviä uutisia, pahoittelut Annila!!!!! :( Voimia jatkaa, anna surun tulla ja päivä kerrallaan eteenpäin. Niin väärin :cry:

Ihanaa Gaudeamus!! Onnittelut! Hyvät riskiluvut :)

Mäkin kaivoin kannasta ne riskiluvut esille kun siinä kirjeessä ei sanottu niin tri18 oli joku yli 1:100000 ja down oli joku 1: 25000.
Mullakin oli arvot rajaarvoihin nähden "pielessä" ja silti kaikki ok, koita jaksaa Lia ultraan!!

Äh, teen kolmivuorotyötä ja kaksi yötä edessä.. Ei jaksais! Pitää nyt lähiaikoina kertoa esimiehelle ja sanoa että öitä en halua enää tehdä. Eikös se oo ihan tutkimuksissa todettu että yötyotä tekevillä on riski keskenmenoon ja ennenaikaiseen syntymään yms.? Toisaalta jotkuthan tekee mielellään öitä ihan melkein taskauden loppuun asti mutta ne on ehkä luonnostaan yökyöpeleitä mä oon taas aamun virkku ja illalla aikaisin nukkumaan- tyyppiä :)
 
No kuulkaa. Minähän aion nyt heittäytyä täysin tämän aamun testin tulokseen (dpo14/pp9) ja todeta että raskaana ollaan, jotenka kurkistelen jo tännekin. "virallinen" testipäivä on sunnuntaina, mutta kyllähän mä olen jo lasketun ajankin käynyt laskemassa.
Raskaana kunnes toisin todistetaan!:love:

Mä en vaan malta enää että jotenkin hillitsisin..:rolleyes:


Voi Annila miten uskomattoman surullinen tieto ultrassa.:cry: Voimia!
 
Voi ihana Lottainen onnea onnea :love: Täällä on sormet ja varpaat ristissä sun puolesta (y) Kattelin tuolta toiselta puolelta jo että onpas sulla vahva viiva, että koskahan siirryt tänne :D

Muistelisin, että täällä jollain oli raskaussovellus kännykässä käytössä... Mikä sovellus mahtaa olla kyseessä ja onko ollu hyvä? Tutkailin tossa päivänä eräänä niitä, mutta niitä oli aika paljon ja mietin, että ovatko oikeesti kuinka hyödyllisiä... Että vinkkejä vastaanotetaan ;)

ON: Nyt on eka neuvola varattuna, eli 16.12. mennään kuunteleen ohjeistusta :) Seuraavalla viikolla pitäis sitten mennä veriseulaan... jänskättää taas :D

rv 7+3
 
  • Tykkää
Reactions: Lottainen
Mulla itse asiassa kaksi sovellusta :D ovia pregnancy johon olen kirjannut tuntemuksia ja jonka kalenterista on kiva katsoa mitkä viikot on minäkin kuukauden päivänä, ja sen lisäksi pregnancy+ kun siinä on kivoja kuvia kustakin viikosta.
 
  • Tykkää
Reactions: Kiisuli80
Tuhannesti onnea lottainen!!! :love:
Gaudeamus
Minäkin mietin että voisko Olla Kohtu taaksepäin kallellaan? Mulle kerran gynekologi sanoi että sitten kun teet lapsia ja sinua ultrataan niin älä ihmettele jos sydän ääniä on vaikea saada kuulumaan koska kohtu on taksepäin kallellaan.

Tuli tässä mieleen, tai itseasiassa täällä taisikin olla jo keskustelua kosmetiikan käytöstä.
Ootteko vaihtanut tuotteita mitä käytätte johonkin luonnonmukaisempaan? Esim shampoot? Minulla on ollut ennen ripsipidennykset, mutta nyt en enää raskauden aikana ole uskaltanut laittaa niitä. Nyt olisi pikkujoulut tulossa ja haluaisin kuitenkin vähän meikata ja ajattelin sitten ostaa vaikka ripsivärin. Mietin että olisiko parempi joku esim. Lifestä ostettu (vai onko ne edes kaikki luonnon meikkejä) vai ihan marketista?
 
  • Tykkää
Reactions: Lottainen

Yhteistyössä